Gå til innhold

Jeg kommer fra en mindre plass og vet ikke hvordan jeg skal date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som skaper store utfordringer for meg er aldersforskjell. Alle guttene ble sammen med flere år yngre jenter som de enten hat fått barn med eller slått opp med. Jeg var ikke en del av dette fordi jeg syntes hele ideen var ekkel og ble også mobbet. Nå er alternativene mine å finne en så ung jente at hun ikke har vært med en av disse ekle guttene eller finne meg ei jente som har blitt brukt. Begge deler er ekkelt, men jeg er redd for at jeg alltid blir taperen om jeg velger det siste

Anonymkode: 417dc...a67

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBurka
Skrevet

Du valgte å være politisk korrekt og nå sitter du igjen med restene

Du kan jo velge å flytte til Oslo. Der er det overskudd av eldre kvinner du kan velge mellom.

Skrevet

Vel, det vanskelig å utvikle et forhold med en person du tenker på som «ekkel». Enten må du endre tankene rundt og innstillingen til du har til dem der du bor, eller så må du flytte. For meg høres det ut som du kan ha godt av å flytte vekk, endre miljø og møte nye mennesker.

Anonymkode: debf8...84c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Brukt ja. 🤐

• Liker 2
Skrevet

Og forresten, du bør slutte å tenke at du blir taperen hvis du gjør ditt og ikke gjør datt. Du skal gi blaffen i hva alle andre tenker/ mener/ dømmer og lage ditt eget liv utifra hva som er best for deg. Møt også andre mennesker på dine egne premisser og slutt å la dømming utenfra bestemme om en evt kjæreste gjør deg til en «taper» eller «vinner».

Anonymkode: debf8...84c

Skrevet

Du må jo selvfølgelig selv velge hvem du kan tenke deg å være partner med, og ikke. Men dersom du på generelt grunnlag syns alle damer som har hatt partner tidligere er ekle - da gjør du ting komplisert for deg selv… Fokuser på å treffe noen du har noe til felles med, som du syns er hyggelig - og som liker deg tilbake ❤️ 

Anonymkode: 60895...129

• Liker 1
Skrevet

Så om en dame har vært i forhold med en annen mann tidligere, så er hun brukt og ekkel? Lykke til med å finne en dame!!

Anonymkode: a8619...371

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

eller finne meg ei jente som har blitt brukt. Begge deler er ekkelt, men jeg er redd for at jeg alltid blir taperen om jeg velger det siste

Har du disse syke tankene om deg selv og dine medmennesker, eller er du bare redd for hva de andre vil si om deg? Jeg anbefaler terapi. 

Anonymkode: cb54b...6b0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Thailand next

Anonymkode: d4787...ace

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Thailand next

Anonymkode: d4787...ace

Fikk noen veldig dårlige tanker i hodet angående at han vil ha ubrukt da. 😵‍💫

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du, TS? 

Anonymkode: 60895...129

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...