Gå til innhold

Kan en eller annen ta litt ansvar her?

Anbefalte innlegg

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

http://www.met.no

Vi har allerede fått en halvmeter snø det siste drøye døgnet, og så melder de meteorologJÆVLENE betydelige snømengder igjen fra i natt!

Kan en eller annen med makt og myndighet sørge for litt flytting, eventuelt sletting? Av snøen, altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til tross for lokalt fravær av påklagede må jeg si meg enig. Forventer at moderatorer modererer bort snø som evt. måtte komme i lavlandet.

Skrevet
Jeg liker snøen jeg da.... :sjenert:

Kommer den ferdigmåket hos deg kanskje :frustrert:

*finne fram klær - og snøskuffe* :sur:

Skrevet

Ja her i Oslo er det på sin plass at snøen modereres bort. Gjerne slettes, men fordi det da er mange skiløpere som får abstinenser når det ikke er ørten meter snø i marka - så er det greit hvis moderatorene flytter det til marka. :enig: Jeg vil helst ha vår og sommer - eller i hvertfall sol og bar bakke. :briller2:

Skrevet

Snø? Jeg vil og ha snø. Her er det 8 varmegrader.

Skrevet

Da ber vi moderatorene flytte snøen herfra og til gjest. Alle blir fornøyd....

I hvertfall jeg...

Skrevet
Kommer den ferdigmåket hos deg kanskje  :frustrert:

*finne fram klær - og snøskuffe*    :sur:

:sjenert: den kommer ganske ofte ferdigmåket hos meg .. - eller så melder måker'n seg allerede når sneen er varslet - så da "slapper jeg av".

I hvertfall jeg...

Men jeg liker ikke sne likevel .. liker bedre å gå i "småsko" .. så gjest kan godt få min sne likevel...

Skrevet

I hvertfall jeg...

La det bli igjen litt snø til meg og, da. .

Skrevet

Skjønner at snø faller mellom alle medisterposter. Vi har ingen værmedister. Kanskje er det en helsemedistersak med alle disse snømåkerelaterte plagene. Eller har det noe innen landbruk å gjøre? Miljø?

Hjelp en stakkars administrasjonsmedister til å administrere det til rett sted!!!

Skrevet

Vel, jeg kjørte fra ca. Oslo til ca. Skien tirsdag kveld. Vanligvis bruker jeg drøyt to timer, men tirsdag kveld/natt brukte jeg 6,5. I slike stunder faller tankene lett i retning samferdsel.

Skrevet
Vel, jeg kjørte fra ca. Oslo til ca. Skien tirsdag kveld. Vanligvis bruker jeg drøyt to timer, men tirsdag kveld/natt brukte jeg 6,5. I slike stunder faller tankene lett i retning samferdsel.

Hrmf. Og så kom du ikke innom?

I slike stunder faller tankene lett i retning generell snurthet.

Skrevet
Hrmf. Og så kom du ikke innom?

I slike stunder faller tankene lett i retning generell snurthet.

Vel, da jeg passerte den aktuelle byen (tok omtrent 2 timer pga kø) falt tankene lett i retning uhemmet sex. Derfor tenkte jeg det var like greit å kjøre videre.

Skrevet
Vel, da jeg passerte den aktuelle byen (tok omtrent 2 timer pga kø) falt tankene lett i retning uhemmet sex.

Ja, de har en tendens til å gjøre det i nærheten av denne byen. :ler:

Skrevet
Ja, de har en tendens til å gjøre det i nærheten av denne byen.  :ler:

Bare fra et stykke ut på fjoråret for min del. Før dét tenkte jeg egentlig mest på at det luktet fjøs, gjø og fyse langs motorveien...

:sjenert:

Skrevet

Send gjerne snøen denne veien så kan dere få stormen/orkanen som vi har.

Bruker å være minst 1m med snø som vi kan leke i og ongene kan lære gå på ski.... nå er det ingenting. Bare mørkt og trist.

Skrevet
Bare fra et stykke ut på fjoråret for min del. Før dét tenkte jeg egentlig mest på at det luktet fjøs, gjø og fyse langs motorveien...

:sjenert:

Bondeerotikk? :sjarmor:

Skrevet
Bondeerotikk?  :sjarmor:

Mest i billedlig forstand, i så fall. Å hoppe i høyet, liksom (har forresten gjort det både praktisk og billedlig, og kan informere om at det klør på...nåja.)

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...