AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 Relativt nyinnflyttet og jobber i en annen by. Denne helga er det festival, og ifølge avisen og et par naboer så er dette årets happening. Jeg er skilt og har ikke noe nettverk her. Hvordan treffe en fyr? Tenker at det hadde vært en glimrende mulighet å vært i sentrum på kveldene når folk er ute å drikker og koser seg i finværet. Men å pynte seg og dra til byen alene på kveldstid er ikke noe jeg er komfortabel med. Aldersmessig er jeg 50+. Anonymkode: 96fce...2d1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #2 Skrevet 18. august 2023 Ved utedoene er det mange som slår lens, og en del som ligger og spyr. Du kan også regne med at fra midnatt og utover er alle drita og "single". Dette får du til! Anonymkode: 1e459...b97
M.H85 Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 Mulig ikke en rølpete festival er stedet for å finne en mann🙈 I hvertfall ikke som 50+. Ville prøvd turistforening etc
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 TS har jo ikke skrevet at dette er en rølpefestival? Forskjell på Moldejazzen og Findings, liksom. Hvis du synes det er ukomfortabelt å sette deg på en bar alene så kanskje denne festivalen har noen arrangementer hvor det er enklere å henge litt rundt alene. Nå vet jeg ikke hva slags festival det er, men om det er konserter eller kulturinnslag så er det ofte ikke sååå kleint å være der alene, eller i det minste så har du underholdning, om du ikke har noen å snakke med. Husker at jeg for 15 år siden havnet i verdens dølleste faddergruppe på Universitetet. De ville drikke to øl på rolig sted og gå hjem, mens jeg ville feste og på konserter. Dro alene på flere av de og fikk masse nye bekjentskaper. Syntes det var litt småkleint å dra alene når alle andre gikk i store gjenger, men kom veldig lett i snakk med folk, og hvis noen lurte på hvem jeg var med så latet jeg som om jeg hadde mistet faddergruppen min. Litt enklere når man er 19, kanskje, men kan hende samme strategi funker. Om du har bekjente/kolleger/naboer så kan du jo late som om du kom med en venninne som ble dårlig, mistet i dokø, måtte hjem…? Altså ikke at det skal være flaut å gå alene egentlig, men jeg er litt sånn av natur at jeg er redd for at folk skal føle plikt til å være med meg om de synes synd på meg, så jeg synes det er enklere å ha en «dekkhistorie» 😅 Anonymkode: 6fb6e...c03
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #5 Skrevet 18. august 2023 Du må nesten bare utfordre deg selv. Kjæresten min på 54, er supergod på å ta initiativ. Hun bare finner et bord, og spør om hun kan sette seg ned, og så går praten. Komfortabel eller ikke, pynt deg, og gå ut. Anonymkode: 2bc07...fcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå