AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Del Skrevet 18. august 2023 😊 Jeg sliter med keratosis pilaris i hodebunnen. Anonymkode: 149fa...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #2 Del Skrevet 31. august 2023 Ingen?😊 Anonymkode: 149fa...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 31. august 2023 #3 Del Skrevet 31. august 2023 Jeg har prøvd den mot psoriasis. Funket dessverre ikke særlig bra på meg, men vet om andre med hodebunnsproblemer som synes den er veldig god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kløverpiken Skrevet 31. august 2023 #4 Del Skrevet 31. august 2023 Har du kikket på Vossbia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 31. august 2023 #5 Del Skrevet 31. august 2023 kløverpiken skrev (2 minutter siden): Har du kikket på Vossbia? Vossabia sin er kjempegod. Jeg bruker den i psoriasisfrie perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #6 Del Skrevet 31. august 2023 kløverpiken skrev (6 minutter siden): Har du kikket på Vossbia? Ser veldig bra ut, men jeg trenger noe med urea, salicylic acid og lactic acid. For å hindre keratinpropper.😊 Anonymkode: 149fa...3ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå