Trolltunge Skrevet 18. august 2023 Forfatter #21 Del Skrevet 18. august 2023 Kalikalinka skrev (34 minutter siden): Jeg begynte å få dem etter en sykt stressende periode på jobb, og nappet også som en gal, helt til jeg måtte gi opp krigen og gikk fra mørk og mystisk til platinablond i stedet. Da synes de i alle fall ikke like godt. Men den der krusete teksturen kan du faenmeg få gratis, hva ER det tullet der for noe? Jeg er da ikke interessert i å gå rundt med kjønnshår på hodet 😂 Hehehehe, ja du fikk sagt det jeg tenker. 🤣 Platinablond er dessverre ikke et alternativ for meg. Har så mye røde pigmenter i håret at det har jeg forsøkt en gang, og jeg tror faktisk creppede hvite kjønnshår på hodet er å foretrekke foran å få oransje hår en gang til. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 18. august 2023 #22 Del Skrevet 18. august 2023 Ikke bare tar de ikke farge men de stritter i vilden sky og er umulig å få til å ligge noe som helst sted så kort hår utgår, her er det langt hår og strikk som gjelder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 18. august 2023 Forfatter #23 Del Skrevet 18. august 2023 Duff skrev (6 minutter siden): Ikke bare tar de ikke farge men de stritter i vilden sky og er umulig å få til å ligge noe som helst sted så kort hår utgår, her er det langt hår og strikk som gjelder. Ja kort hår har jeg ingen planer om. Hadde iallefall ingen planer om. Om dette tar seg opp, og grå myke striper som tar gradvis over ikke er det som skjer, men dette ugresset som skal ta over, da raker jeg hele skiten av til slutt. 🤬 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 18. august 2023 #24 Del Skrevet 18. august 2023 Trolltunge skrev (14 minutter siden): Hehehehe, ja du fikk sagt det jeg tenker. 🤣 Platinablond er dessverre ikke et alternativ for meg. Har så mye røde pigmenter i håret at det har jeg forsøkt en gang, og jeg tror faktisk creppede hvite kjønnshår på hodet er å foretrekke foran å få oransje hår en gang til. 😆 Har også såpass mye rødt at jeg måtte bleke det i fem(!) omganger 😂 Ble bra til slutt da, og de stive hvite hårene ble faktisk litt mykere av den heftige kjemiske krigføringen. (Livet som platinablondine byr for øvrig på uante mengder menn som åpenlyst glor, prøver å sjekke meg opp på butikken og står i kø for å hjelpe meg med ting jeg egentlig klarer helt selv. Det er litt sært, men foreløpig ganske underholdende.) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 18. august 2023 Forfatter #25 Del Skrevet 18. august 2023 Kalikalinka skrev (1 time siden): Har også såpass mye rødt at jeg måtte bleke det i fem(!) omganger 😂 Ble bra til slutt da, og de stive hvite hårene ble faktisk litt mykere av den heftige kjemiske krigføringen. (Livet som platinablondine byr for øvrig på uante mengder menn som åpenlyst glor, prøver å sjekke meg opp på butikken og står i kø for å hjelpe meg med ting jeg egentlig klarer helt selv. Det er litt sært, men foreløpig ganske underholdende.) Her prøvde jeg tre, men ga opp. Håret ble også så slitt av det at frister litt lite å prøve fem ganger, selv om det unektelig høres litt underholdende ut ja. 🤣 Dyrt og tidkrevende var det også å få oransje hår, og så farge det mørkere igjen med en gang. 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #26 Del Skrevet 20. august 2023 Jeg har fått glasshår ved ørene og hvite tynne hår i tinningen, men de tar heller ikke farge selv om de ikke er glasshår. Faens drit🤬 Anonymkode: 0029d...5ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #27 Del Skrevet 20. august 2023 De er virkelig ikke fine, disse "kjønnshårene". Mine er i tillegg mørke, nesten svarte... Det er enda styggere 🤨 Anonymkode: c60b5...4ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #28 Del Skrevet 24. oktober 2024 Å, er det derfor mange kvinner over 50 slutter å farge håret? Jeg har lurt på det, hvorfor den ene venninnen min etter den andre klippet håret kort og ble gråhåret. Selv så er jeg 60 år, og farger etterveksten. Mine gråe hår (som nå nok er de fleste), tar farge like godt som de alltid har gjort. Ingen tykke eller krusete hår. Så jeg er nok heldig. Jeg har ingen planer om å hverken klippe håret eller slutte å farge det. Anonymkode: 823ef...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #29 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Å, er det derfor mange kvinner over 50 slutter å farge håret? Jeg har lurt på det, hvorfor den ene venninnen min etter den andre klippet håret kort og ble gråhåret. Selv så er jeg 60 år, og farger etterveksten. Mine gråe hår (som nå nok er de fleste), tar farge like godt som de alltid har gjort. Ingen tykke eller krusete hår. Så jeg er nok heldig. Jeg har ingen planer om å hverken klippe håret eller slutte å farge det. Anonymkode: 823ef...654 Da har du vanlig grått hår da. Glasshår er noe annet. Anonymkode: 1295a...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #30 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 19.53): Kirsti Bergstø er vel det nye forbildet for å være naturlig og pen samtidig. Ser tydelig at hun har begynt å få grått hår og nå har hun sluttet å farge det. Synes det er vakkert jeg! Jeg har selv sølv i håret og noen tykkere strå, men jeg tenker ikke over det -jeg er meg! Anonymkode: 86da9...436 Jeg føler ikke at jeg er meg med grått hår. Synes jeg ser trist og rar ut. Ansiktet blir blast og rødt om en annen. Ikke liker jeg grått heller... Veldig sjelden jeg synes noen kler grått hår, men vi er forskjellige. Anonymkode: e25f9...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå