Gå til innhold

Ny partner og mange kilo siden sist jeg hadde ny partner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært syk så gått mye opp i vekt. Jobber med å gå bed igjen. Men! Til det er jeg så usikker på meg selv. Veldig godt polstret, rompa er stor og magen... vansklig å være komfortabel og tørre prøve forskjellige stillinger. Flaut å la han gå ned på meg også. 

Kjæresten min er veldig fysisk og han blir veldig tent av meg, men likevel så er det vansklig å ikke tenke over når han tar på feil steder. 

Andre store damer eller menn/damer som liker store damer som kan dele litt hvordan deres seksliv fungerer og hva som funker for dere? 

Anonymkode: edfdd...bfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjent på komplekser noen ganger opp gjennom livet, spesielt etter at jeg fødte barn, men landet egentlig greit i at når mannen gir utrykk for og viser at han tenner på min kropp, da er min kropp helt ok for ham, og jeg bør ikke tulle vårt sexliv til med slike tanker.

Kanskje ikke det du spør om, men lurt å stole på det når mannen faktisk tenner på deg har jeg kommet frem til som en fin løsning på å kaste av meg komplekser. 

• Hjerte 1
Skrevet

Altså, jeg er dame og du ville kanskje helst hatt svar fra menn. 

Men har det slått deg at noen digger former? Jeg har helt fra tidlig tenårene følt størst fysisk tiltrekning til menn med mage, fyldig rumpe og gode lår, selv om jeg selv veier 50 kilo og er 1,70m høy (spebygd mao). 

Jeg har flere ganger i mitt liv (er i midten av 30 årene) opplevd at mannfolka har følt på usikkerhet og indre ubehag av differansen mellom kroppene våre, sånn i lengden. Ikke helt i starten kanskje, men noe som kommer litt krypende etterhvert. Det har vært årsak nr 1 til at det ikke er dem jeg sitter med den dag i dag. 

Nå har jeg en mann med 6pack og absolutt ikke en type kropp jeg egentlig tiltrekkes mest av, rent seksuelt, men der igjen ble jeg tiltrukket av selvtilliten hans og nyter at jeg ikke trenger å forsikre han om at han er god nok. 

Din kjæreste ville ikke vært med deg om kroppen din ikke var god nok. Men om du ikke klarer å finne det som en sannhet i deg selv, kan usikkerheten din drive han bort. Tenk litt på det... 

Anonymkode: f2bab...e5c

• Nyttig 1
Skrevet

Foretrekker større damer, og kjæresten min nå er ganske så godt polstra og superfin og deilig. Hun har gradvis blitt flinkere til å akseptere seg selv og komplimentene mine, for det er på alle måter tydelig at jeg tenner på henne når vi stadig klår på hverandre. 

Hvorfor bekymre seg hvis han liker deg som du er? :)

Anonymkode: 2f664...42d

• Liker 1
Skrevet

Som tykk dame kan jeg nesten garantere at når han sier og viser at han liker deg, så gjør han det. Noen elsker tykke damer. Sånn er det bare. 
Tror det eneste som kan ødelegge er din dårlige selvtillit. 

Jeg var singel i mange år pga usikkerhet i forhold til kropp før jeg våger meg ut på dating igjen. Det å skulle ha sex var kjempeskummelt, men jeg bestemte meg bare for å legge usikkerheten bort og hoppe i det. Har ikke angret et sekund. 

Elsker at typen viser at han liker magen min og det at jeg har en stor rompe. Og jeg henger lett med i de fleste stillinger, men er ganske fleksibel til å være så tykk som jeg er.

Anonymkode: dff8e...121

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...