Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er jo ikke på konsert for å få med seg musikken og opplevelsen lenger, virker som det viktigste er å vise frem for andre at de har vært på konsert og hore seg for noen likerklikk.

Anonymkode: 7e12b...320

• Liker 8
Skrevet

Jeg kan ta ett bilde, men jeg er jo der for å nyte musikken. Hvor mange sitter å glor på opptakene sine i ettertid? For meg virker det som at folk filmer kun for å legge det ut på snap (seee hva jeg gjør, jeg har et liv). Jeg er så lei av å måtte skippe meg gjennom ørten videoer fra en eller annen konsert. Hva med å bare nyte konserten?? 

Anonymkode: ce1dc...bf5

• Liker 5
Skrevet

Hvordan skal det gjennomføres da? Verden går framover og man kan ikke stoppe alt dessverre. 

Jeg greier å nyte konserten fordi om jeg filmer en snutt eller to. 

Anonymkode: db4a7...008

Skrevet

Jeg er mye på konsert, og det er definitivt ting som irriterer meg mer enn telefoner. Alkohol, for eksempel. Jeg bruker mer tid på å unngå/stresse over å få en øl i hodet enn jeg bruker på å irritere meg over telefonen til folk. 

Anonymkode: e96c6...4e4

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan skal det gjennomføres da? Verden går framover og man kan ikke stoppe alt dessverre. 

Tool kasta ut folk som tok bilder og filma på sin forrige turné. Så lenge det er sikkerhetsvakter der er det mulig å overholde forbud.

(Jeg fikk advarsel 1 av 2 etter selfie uten scene i bildet)

Endret av Polyester
  • Hjerte 1
Skrevet

Enig med artikkel forfatteren her. Ødelegger opplevelsen for mange. Burde ikke vært lov å bruke mobilen slik på en konsert. 

Anonymkode: 4a091...979

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner ikke de som legger ut så å si hele konserten på snap 😅

• Liker 4
Skrevet

JAAAAA.

Var på et show rett før dommeren hvor jeg så hele hovednummeret gjennom skjermen til hun på raden forran. Hun måtte jo holde mobilen over hodet slik at hun selv kunne se nummeret live samtidig. Møkkamenneske.

Anonymkode: 469e4...8b3

• Liker 8
Skrevet

Ok, men da vil jeg at arrangør/band frigir noen korte videosnutter på cc-by som jeg fritt kan dele i some , siden jeg bruker dette for å dokumentere hvor jeg er og hva jeg gjør…

Anonymkode: d67ee...603

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo bare å kaste ut alle som blir tatt i å filme. 

Anonymkode: 65d6a...820

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er ikke for å forby alt mulig. Men hva med et påbud om folkeskikk og å kunne oppføre seg.... 

Når jeg er på konsert så synes jeg det er dårlig gjort mot medpublikum og artist når folk står å filmer lenge, publiku må skape stemningen og gi artisten noe tilbake. Da blir det bra. 

• Liker 1
Skrevet

Det er en uting under konserter. Problemet er at folk ikke har nok respekt for artistene. Evig babling og selfie helvete, skjerpings!!

• Liker 2
Skrevet

JA! Er lav nok til at alt jeg ser er mobiler når jeg prøver å se hvem som spiller... Mann min å er hysterisk opptatt av å filme 😑

Skrevet

Ikke noe er som å se konserten gjennom andres telefoner eller delta på konsert via snap/insta i dårlig kvalitet 😂

(ja, det hadde egentlig vært greit - eller at dette med film og foto ble overholdt langt mer enn det gjøres i dag).

• Liker 1
Skrevet
Polyester skrev (4 timer siden):

Tool kasta ut folk som tok bilder og filma på sin forrige turné. Så lenge det er sikkerhetsvakter der er det mulig å overholde forbud.

(Jeg fikk advarsel 1 av 2 etter selfie uten scene i bildet)

Har jeg ingen tro på. Skal man kaste ut folk som holder mobilen synlig da? Da kommer det fort til å bli mindre trivelig. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er jo bare å kaste ut alle som blir tatt i å filme. 

Anonymkode: 65d6a...820

Og at vakter går rundt å lager oppstuss ødelegger ikke for andre? 

• Liker 1
Skrevet

Det er viktigere med regler for hvor høyt man kan spille. Folk skader hørselen sin på konserter. Særlig popkonserter. 

Det bør ikke spilles høyere enn at det er mulig å holde en samtale med sidemann uten å måtte rope. 

Anonymkode: 68d22...615

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har jeg ingen tro på. Skal man kaste ut folk som holder mobilen synlig da? Da kommer det fort til å bli mindre trivelig. 

Ja, da er det bare å ikke filme eller ta bilder da. Det er lett å se forskjell på scrolling/skriving og filming/fotografering. For ved vanlig bruk holder man ikke telefonen opp i lufta. Det er gjennomførbart. 

• Liker 1
Skrevet

Håper alle begynner å gjøre som Bob Dylan 

Anonymkode: 1cecb...d4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...