AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Del Skrevet 18. august 2023 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en god, gammeldags kassadagbok i papirformat? Maken til den vi brukte før datamaskinen gjorde sitt inntog. Skal bedrive regnskap for hjemmet og har lyst til å bruke en slik. Dataprogram er ikke aktuelt. Anonymkode: c1e40...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #2 Del Skrevet 18. august 2023 Tror du får kjøpt i bokhandel. Anonymkode: 551ac...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 18. august 2023 #3 Del Skrevet 18. august 2023 Det blir sikkert vanskelig, siden dette ikke lenger er lovlig i næring, men søk på Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en god, gammeldags kassadagbok i papirformat? Maken til den vi brukte før datamaskinen gjorde sitt inntog. Skal bedrive regnskap for hjemmet og har lyst til å bruke en slik. Dataprogram er ikke aktuelt. Anonymkode: c1e40...7d0 Det var gode tider det da man hadde den plassert over hele skolepulten 😅👍 Hadde nok foretrukket å ta det på dataen. Men hver sin lyst 😘 Anonymkode: e9082...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 18. august 2023 #5 Del Skrevet 18. august 2023 google gir denne muligheten: https://shop.wj.no/Kontor/Kontorrekvisita/Skrivebøker-og-post-it/Post-it-notatblokk/Kassabok-A4-150-blad%2C-Blå/p/113025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #6 Del Skrevet 18. august 2023 De har på Lyreco. Søk på rubrikkhefte eller rubrikkprotokoll 🙂 Anonymkode: 0aebc...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #7 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det var gode tider det da man hadde den plassert over hele skolepulten 😅👍 Hadde nok foretrukket å ta det på dataen. Men hver sin lyst 😘 Anonymkode: e9082...9d8 Brukte det selv under studiene (som jeg innser begynner å bli mange år siden), men tror kanskje jeg bedre lærte meg debet/kredit ved bruk av den enn jeg ville ha gjort med feks excel eller et annet program Anonymkode: 7b6d2...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #8 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var gode tider det da man hadde den plassert over hele skolepulten 😅👍 Hadde nok foretrukket å ta det på dataen. Men hver sin lyst 😘 Anonymkode: e9082...9d8 Synes det er så koselig å skrive for hånd. Anonymkode: c1e40...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #9 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes det er så koselig å skrive for hånd. Anonymkode: c1e40...7d0 Hva i all verden er koselig med det? Gikk selv regnskap på begynnelsen av nittitallet og kunne ikke falle meg inn å sette meg ned med kassa(dag)bok igjen. Ville gått for excel e.l. Anonymkode: 1ed90...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå