AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 Hva tjener en sjåfør for postnord? De som kjører ut pakker. Er det en stressende jobb? Anonymkode: ae9ee...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2 Skrevet 20. august 2023 Jeg hadde 211,- for et tilsvarende firma når jeg slutta nå før sommeren, Anonymkode: 5cb83...d3f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #3 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde 211,- for et tilsvarende firma når jeg slutta nå før sommeren, Anonymkode: 5cb83...d3f Latterlig lavt. Tjente mer i butikk. Anonymkode: 71d7f...398
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #4 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde 211,- for et tilsvarende firma når jeg slutta nå før sommeren, Anonymkode: 5cb83...d3f Å ja. Jeg har en kompis som jobber for postnord og han skryter over hvor mye han tjener. Han sier han har utbetalt ca 32 000. Jobber ikke overtid og det er ikke mye å gjøre. Mye fritid iløpet av arbeidsdagen. Han er kjent for å overdrive, så da gjør han det nok må også Anonymkode: ae9ee...ad3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #5 Skrevet 20. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Latterlig lavt. Tjente mer i butikk. Anonymkode: 71d7f...398 Eneste grunnen til at jeg slutta faktisk. Jobben var ellers helt fantstisk. Lite stillesitting. Veldig sosialt og skikkelig fine dager. Hadde aldri slutta om det hadde vært ok betalt. Nå blir det studier i stede. Blir greit det, men tviler på at jeg noen gang kommer til å trives like godt i en jobb igjen. Anonymkode: 5cb83...d3f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #6 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eneste grunnen til at jeg slutta faktisk. Jobben var ellers helt fantstisk. Lite stillesitting. Veldig sosialt og skikkelig fine dager. Hadde aldri slutta om det hadde vært ok betalt. Nå blir det studier i stede. Blir greit det, men tviler på at jeg noen gang kommer til å trives like godt i en jobb igjen. Anonymkode: 5cb83...d3f På alt av sjåførjobber på tunge kjøretøy er det lønnsdumping. Privatisert, flagget ut, utenlandsk arbeidskraft osv. Dette kan du takke EU for.. Anonymkode: d88d8...b6d 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #7 Skrevet 20. august 2023 26 minutter siden, AnonymBruker said: Å ja. Jeg har en kompis som jobber for postnord og han skryter over hvor mye han tjener. Han sier han har utbetalt ca 32 000. Jobber ikke overtid og det er ikke mye å gjøre. Mye fritid iløpet av arbeidsdagen. Han er kjent for å overdrive, så da gjør han det nok må også Anonymkode: ae9ee...ad3 Jobba som sagt for en annen speditør, men dette høres mye ut om han ikke jobber overtid. Noen lastebilsjåfører tjener selvsagt brukbart, men de jobber mye og ofte mye ugunstige tider. Anonymkode: 5cb83...d3f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #8 Skrevet 20. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: På alt av sjåførjobber på tunge kjøretøy er det lønnsdumping. Privatisert, flagget ut, utenlandsk arbeidskraft osv. Dette kan du takke EU for.. Anonymkode: d88d8...b6d Ja jeg vet. Ulovlig kabotasje og billig utenlandsk arbeidskraft er årsaken. Sånne som meg forsvinner ut av bransjen. Synd for bransjen, men jeg kan finne meg noe annet å gjøre så jeg orker ikke bry meg lenger. Anonymkode: 5cb83...d3f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #9 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg vet. Ulovlig kabotasje og billig utenlandsk arbeidskraft er årsaken. Sånne som meg forsvinner ut av bransjen. Synd for bransjen, men jeg kan finne meg noe annet å gjøre så jeg orker ikke bry meg lenger. Anonymkode: 5cb83...d3f Ja nemlig. Du kan jo tenke deg hvor en godt middelaldrende kar havner når han blir utkonkurrert på lønn/arbeidstid i bransjen. Sitter på Nav og lærer å skrive søknader. Sikkert motiverende når de vet at i sin bransje er de ferdige for godt. Gjetter på at de trives bedre med å spille Truck-simulator på Playstation. Anonymkode: d88d8...b6d 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #10 Skrevet 20. august 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja nemlig. Du kan jo tenke deg hvor en godt middelaldrende kar havner når han blir utkonkurrert på lønn/arbeidstid i bransjen. Sitter på Nav og lærer å skrive søknader. Sikkert motiverende når de vet at i sin bransje er de ferdige for godt. Gjetter på at de trives bedre med å spille Truck-simulator på Playstation. Anonymkode: d88d8...b6d Eller som jeg, fortsetter på studiet jeg en gang begynte på 😉, selv om PS er gøy😅 Men jeg er nok ikke blant flertallet nei….. 🤷♂️ Anonymkode: 5cb83...d3f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå