AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Del Skrevet 18. august 2023 For de som har blitt gravid via inseminering (kun det og ikke IVF), tok det mange PP før det gikk, om det gikk? Stater på min 3 nå og har ikke mange igjen før det eventuelt blir IVF. Ingen problem med syklus eller eggløsning, men for at de skal være sikker på at de har gjort alt så tar jeg Femar, Fostimon og Ovitrelle. Det har bare ikke sotte de 2 første forsøkene. Anonymkode: a3e1b...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 18. august 2023 #2 Del Skrevet 18. august 2023 En runde iui 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #3 Del Skrevet 19. august 2023 Barn nr 1 satt på første runde IUI, i naturlig syklus med lutinus etterpå. Prøver nå på nr 2. Har ikke gått med IUI denne ganga og skal til med IVF nå.. Anonymkode: 9d77f...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #4 Del Skrevet 19. august 2023 Jeg tok eggløsningstest og inseminerte første positive dag og dagen etter. Full klaff. Dette var i Danmark. Hadde ett forsøk bak meg på riksen uten hormoner hvor de kun beregnet eggløsning utfra første dag mens, bommet med flere dager på el. Jeg hadde lang syklus og det ville ikke riksen ta høyde for. Anonymkode: 0bee2...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå