AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 Vi gikk på universitet sammen i 5 år og ble ganske gode venner. Men siste året fikk han seg dame og jeg og gjengen så mindre av han. Vet det er dritt gjort av oss men vi snakka dritt om dama hans når han ikke var sammen med oss. For hu er ikke spesielt pen, og ganske overvekt. Da vi var ferdig på skolen flyttet vi naturligvis vekk fra studentstedet og hele gjengen endte opp ganske forskjellige steder. Men av oss 4 kompisene er han den eneste med familie. Han og dama er gift nå med to barn, hu har gått ned litt i vekt men er enda lubben og borderline stygg. Han har også klatret karriere stigen mye høyere enn oss andre. Ser han ikke så ofte, men er sjalu for han har alt han har. Selv om kona er ganske stygg. Men de har vært sammen i 15 år nå og har barn på 4 og 5. Så ser ut som han syns om hu da. Hva skal en stakkars gjøre, har dritt jobb og ingen dame eller unger. Hvorfor har han av alle oss fått alt, skal sies at han var den minst attraktive av oss kompisene, så det føles så urettferdig! Men hvordan skal jeg egentlig gå frem for å bli mer fornøyd med mitt eget liv og få dame selv, forhåpentligvis ei med litt mer utseende. Anonymkode: b74e6...a86
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #2 Skrevet 18. august 2023 Sånn som du ordlegger deg så er det et mirakel hvis du har kommet inn på universitetet, dette tror jeg ingenting på. Anonymkode: 129ec...5c0 18 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 Jeg skjønner godt at du er sjalu! Mens han har levd et stabilt liv, hatt sex jevnlig, fått kjærlighet og omtanke og fysisk kontakt, så har du levd alene og for hvert eneste år mistet muligheten til å noen sinne oppleve det samme. Jeg antar at du er ganske gammel siden du skriver at det er 15 år siden dere studerte, så løpet er nok kjørt for deg uansett. Ingen kvinner vil ha en barnløs evig singel mann dessverre. Anonymkode: 4ad8b...d3e 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 Evig barnløs singel mann kan absolutt finne seg dame. Jeg og eksen ble sammen, da var han 40 og å hadde aldri hatt ett forhold. En helt fantastisk mann og kjæreste! (Ble slutt pga avstand) Men menn som kaller kompiser for stygge, og sier at kona til kompisen er "bordeline stygg", og snakker dritt om både kompis og kona, det skal man lete lenge før noen godtar. Om jeg møter noen som oppfører seg så shitty mot venner, ja da er det ikke noen jeg vil røre i med ildtang engang. Hvordan du behandler vennene dine sier mye om deg som person, og da har utseende lite å si. Du kan se ut som en supermodell og være styrtrik, men om du behandler vennene dine så dårlig så er du på bunnivå av attraktivitet. Det er så enkelt som at hvis du oppfører deg så dårlig mot venner, hvordan i all verden skal man forvente at du behandler en kjæreste? Anonymkode: cfcf4...313 8 4
lillevill Skrevet 18. august 2023 #6 Skrevet 18. august 2023 Kjenner igjen postene dine hver eneste gang jeg leser de. Du må slutte med det her sjalusi opplegget ditt og jobbe med deg selv. Holdningene dine er helt på trynet. Hadde du datet noen som snakker om andre på samme måte som du gjør? 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #7 Skrevet 18. august 2023 Hadde du villet være med en med så overfladiske og dømmende holdninger som deg hvis du var dame? Anonymkode: 07e5a...690
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #8 Skrevet 18. august 2023 Hvorfor er du så opptatt av utseende på andre mennesker? Han er vel glad i kona si pga andre kvaliteter - slik folk flest er? Anonymkode: 2a480...9b1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #9 Skrevet 18. august 2023 Godt at skolene starter opp igjen på mandag... Anonymkode: 5cd1d...05e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå