Gå til innhold

Laserbehandling på Nordstrandklinikken (ansikt)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tatt laser på Nordstrandklinikken som kan fortelle om sine erfaringer?

Jeg har 45 år, har litt arr, pigmentflekker og litt "hengetryne" som har kommet med alderen. Vurderer å ta laser, men det er jo litt skummelt...

Anonymkode: 1bb92...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JaVel skrev (1 time siden):

Ps, hjelper også mot rynker og pigmentflekker. Kalles dermapen. 

Endret av JaVel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt behandlinger med dermapen. Hjelper jo noe, men ikke godt nok til å forsvare prisen for gjentatte behandlinger hvert år. Jeg vurderer også laser. 

Anonymkode: 843b2...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 13.15):

Er det noen som har tatt laser på Nordstrandklinikken som kan fortelle om sine erfaringer?

Jeg har 45 år, har litt arr, pigmentflekker og litt "hengetryne" som har kommet med alderen. Vurderer å ta laser, men det er jo litt skummelt...

Anonymkode: 1bb92...bfe

Endte du opp med å ta, TS? Jeg var på konsultasjon der idag for laser. Synes dama som jobbet der virket utrolig lite hyggelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 13.50):

Jeg har tatt behandlinger med dermapen. Hjelper jo noe, men ikke godt nok til å forsvare prisen for gjentatte behandlinger hvert år. Jeg vurderer også laser. 

Anonymkode: 843b2...d08

Kun dermapen har begrenset effekt, men legg på eksosomer så får du resultater. Og det er kun oppstarten som er kostbar, etter 3-4 innledende behandlinger har de fleste nok med en vedlikeholdsbehandling i året.

Anonymkode: d1021...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...