AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Del Skrevet 18. august 2023 Er det noen som har tatt laser på Nordstrandklinikken som kan fortelle om sine erfaringer? Jeg har 45 år, har litt arr, pigmentflekker og litt "hengetryne" som har kommet med alderen. Vurderer å ta laser, men det er jo litt skummelt... Anonymkode: 1bb92...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 20. august 2023 #2 Del Skrevet 20. august 2023 (endret) https://www.volvat.no/tjenester/kosmetiske-behandlinger/dermapen-microneedling/ Hva med dette. Endret 20. august 2023 av JaVel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 20. august 2023 #3 Del Skrevet 20. august 2023 (endret) JaVel skrev (1 time siden): Ps, hjelper også mot rynker og pigmentflekker. Kalles dermapen. Endret 20. august 2023 av JaVel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4 Del Skrevet 21. august 2023 Jeg har tatt behandlinger med dermapen. Hjelper jo noe, men ikke godt nok til å forsvare prisen for gjentatte behandlinger hvert år. Jeg vurderer også laser. Anonymkode: 843b2...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
partytre Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 13.15): Er det noen som har tatt laser på Nordstrandklinikken som kan fortelle om sine erfaringer? Jeg har 45 år, har litt arr, pigmentflekker og litt "hengetryne" som har kommet med alderen. Vurderer å ta laser, men det er jo litt skummelt... Anonymkode: 1bb92...bfe Endte du opp med å ta, TS? Jeg var på konsultasjon der idag for laser. Synes dama som jobbet der virket utrolig lite hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 13.50): Jeg har tatt behandlinger med dermapen. Hjelper jo noe, men ikke godt nok til å forsvare prisen for gjentatte behandlinger hvert år. Jeg vurderer også laser. Anonymkode: 843b2...d08 Kun dermapen har begrenset effekt, men legg på eksosomer så får du resultater. Og det er kun oppstarten som er kostbar, etter 3-4 innledende behandlinger har de fleste nok med en vedlikeholdsbehandling i året. Anonymkode: d1021...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå