AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 Jeg bor i blokk. Et par leiligheter bortenfor meg bor det en person jeg kan beskrive som mildt sagt svært spesiell. Han har noen rare vaner, spesielt på kveldene. Han tar blant annet eksakt samme buss rundt kl. 10 på kvelden, og kommer tilbake med en annen buss omtrent 20 minutter etterpå. Dette gjør han omtrent hver eneste kveld hele uken. Skjønner ikke hva han gjør disse 20 minuttene hver kveld. Det er jo ikke helt normalt mener jeg. I tillegg til dette har jeg aldri sett denne personen sammen med noen andre, og da mener jeg aldri. Så vidt jeg vet er ikke dette en sunn måte å leve på. Ikke hilser han heller. Alt dette gjør at jeg blir i stuss over hele personen. Har dere hatt en sånn følelse rundt en person før, og eventuelt hva gjorde dere med dette? Anonymkode: 9b6e2...43c
Karamellpudding Skrevet 18. august 2023 #2 Skrevet 18. august 2023 Garantert noe kriminelt. Ville varslet politiet, kanskje de kan gjøre noe med situasjonen. Nei, skjønner at du er nysgjerrig. Men det er faktisk ikke din business. Prøv å ikke bry deg. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 Vet ikke om det er noe spesielt sunnere å spionere på naboene slik at du får med deg hva han gjør hver kveld. Anonymkode: 8d2df...9db 19 3 10
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg bor i blokk. Et par leiligheter bortenfor meg bor det en person jeg kan beskrive som mildt sagt svært spesiell. Han har noen rare vaner, spesielt på kveldene. Han tar blant annet eksakt samme buss rundt kl. 10 på kvelden, og kommer tilbake med en annen buss omtrent 20 minutter etterpå. Dette gjør han omtrent hver eneste kveld hele uken. Skjønner ikke hva han gjør disse 20 minuttene hver kveld. Det er jo ikke helt normalt mener jeg. I tillegg til dette har jeg aldri sett denne personen sammen med noen andre, og da mener jeg aldri. Så vidt jeg vet er ikke dette en sunn måte å leve på. Ikke hilser han heller. Alt dette gjør at jeg blir i stuss over hele personen. Har dere hatt en sånn følelse rundt en person før, og eventuelt hva gjorde dere med dette? Anonymkode: 9b6e2...43c Høres ut som om dere i alle fall er minst to mildt sagt svært spesielle personer i den blokken. Anonymkode: 2fc5d...33a 20 1 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #5 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg bor i blokk. Et par leiligheter bortenfor meg bor det en person jeg kan beskrive som mildt sagt svært spesiell. Han har noen rare vaner, spesielt på kveldene. Han tar blant annet eksakt samme buss rundt kl. 10 på kvelden, og kommer tilbake med en annen buss omtrent 20 minutter etterpå. Dette gjør han omtrent hver eneste kveld hele uken. Skjønner ikke hva han gjør disse 20 minuttene hver kveld. Det er jo ikke helt normalt mener jeg. I tillegg til dette har jeg aldri sett denne personen sammen med noen andre, og da mener jeg aldri. Så vidt jeg vet er ikke dette en sunn måte å leve på. Ikke hilser han heller. Alt dette gjør at jeg blir i stuss over hele personen. Har dere hatt en sånn følelse rundt en person før, og eventuelt hva gjorde dere med dette? Anonymkode: 9b6e2...43c Han rekker jo ikke så mye på den bussturen da, frem og tilbake på 20min -kanskje han bare er innom butikken før de stenger? Anonymkode: 1c6b1...ef0 7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #6 Skrevet 18. august 2023 Sikkert han liker å ta bussen. Anonymkode: 7558b...687 1
Duff Skrevet 18. august 2023 #7 Skrevet 18. august 2023 Sikkert bare en rask tur på butikken. Mange som helst handler sent når det er lite folk. 9 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #8 Skrevet 18. august 2023 Kanskje han henter seg en To good to go pakke før de stenger. Anonymkode: 5c123...360 15 7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #9 Skrevet 18. august 2023 Kanskje det er en form for angstrening? En del som sliter med angst trener seg opp med både å ta buss og å gå i butikken. Det er mulig han velger dette tidspunktet da det ikke er så mye folk som tidligere på dagen. Ikke anta det verste om folk hele tiden. Du vet ikke hvem de er og hva de sliter med. Anonymkode: be635...393 7 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #10 Skrevet 18. august 2023 Haha, vi har en lignende nabo, vi bor i tomannsbolig. Han holder seg for seg selv, sier kun hei om vi møtes, det er helt greit for meg. Men han går i butikken hver dag kl 07, ikke egentlig rart sånn sett. Han går ut hver kveld mellom kl 23 og 24 og er borte i 15-20 min. Her i området er det liksom ikke noe som skjer, det bor lite folk her. Og vi er så nysgjerrig på hva han gjør om kvelden🙈Det er selvsagt ikke vår sak, men man legger jo merke til det. En annen ting er at han aldri lukker ytterdøren sin, vi har felles inngang, så den døren lukker han (smeller hardt igjen), men hans private dør står alltid på gløtt, også når han ikke er hjemme. Det er litt annet småplukk med han, ikke noe gale og han virker ok og harmløs, om enn litt spesiell, men tilsammen så er det bare rart🙊😅 Anonymkode: a750b...71d 1
KatteLatte Skrevet 18. august 2023 #12 Skrevet 18. august 2023 Du får ta bussen sammen med ham da, så kanskje du finner det ut. 6 1
Kalikalinka Skrevet 18. august 2023 #13 Skrevet 18. august 2023 Lurven skrev (9 timer siden): Han er seriemorder Veldig kjapp og effektiv da, det skal han ha 7
Mezzosoprena Skrevet 18. august 2023 #14 Skrevet 18. august 2023 Stakkar, han har sosial angst og dette er den eneste måten han kommer seg til butikken på. Det har da vært veldig mye "jeg synes naboen min er så merkelig, for han gjør ikke sånn som meg"-innlegg her i det siste. 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #15 Skrevet 18. august 2023 Det finnes mange rare folk. I oppgangen min (med bare åtte leiligheter) bor en dame jeg har sett tre ganger på de syv årene jeg har bodd her. Da skvatt hun og hilste ikke. Anonymkode: 130b4...697
Gjest Lurven Skrevet 18. august 2023 #16 Skrevet 18. august 2023 KatteLatte skrev (2 timer siden): Du får ta bussen sammen med ham da, så kanskje du finner det ut. Da kan hun risikere å bli drept
Gjest Lurven Skrevet 18. august 2023 #17 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det finnes mange rare folk. I oppgangen min (med bare åtte leiligheter) bor en dame jeg har sett tre ganger på de syv årene jeg har bodd her. Da skvatt hun og hilste ikke. Anonymkode: 130b4...697 Jeg har en nabo jeg aldri har sett
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #18 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Haha, vi har en lignende nabo, vi bor i tomannsbolig. Han holder seg for seg selv, sier kun hei om vi møtes, det er helt greit for meg. Men han går i butikken hver dag kl 07, ikke egentlig rart sånn sett. Han går ut hver kveld mellom kl 23 og 24 og er borte i 15-20 min. Her i området er det liksom ikke noe som skjer, det bor lite folk her. Og vi er så nysgjerrig på hva han gjør om kvelden🙈Det er selvsagt ikke vår sak, men man legger jo merke til det. En annen ting er at han aldri lukker ytterdøren sin, vi har felles inngang, så den døren lukker han (smeller hardt igjen), men hans private dør står alltid på gløtt, også når han ikke er hjemme. Det er litt annet småplukk med han, ikke noe gale og han virker ok og harmløs, om enn litt spesiell, men tilsammen så er det bare rart🙊😅 Anonymkode: a750b...71d Kanskje han går kveldstur? Anonymkode: 57f08...207 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #19 Skrevet 19. august 2023 Min søster og de hadde en, men der var det nok psykiatri. Hn brukte vinduet istedenfor døren i perioder, på vei ut, og hadde et ritualet for å kunne gå inn døren igjen. Husker ikke helt, men banking, fikling og ord. Hn romsterte også mye, uten at søster og de vet hva som foregikk, men det var som at vedkommende ommøblerte alt, hele tiden, døgnet rundt. Hn ville heller ikke snakke med naboene, og unngikk dem så godt hn klarte. Plutselig en dag var hm flyttet. Anonymkode: a750b...71d 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #20 Skrevet 19. august 2023 Kanskje han har sosial angst også tar han bussen en tur om kvelden bare for å komme seg ut en tur. Det kan være så mye "rart". Anonymkode: 9da5e...f95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå