Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren har mindreverdighetskomplekser overfor storebroren. Jeg synes han bruker meg for å hevde seg, ved at jeg skal være mest mulig "sexy" når vi er sammen. Kroppsnære klær, ikke bh - alt slikt. At det skal være tydelig at vi har hatt sex. Jeg vil gjerne at han skal være fornøyd med den han er og ikke ha komplekser for ting fra de var små, men merker jo at storebroren er dominerende og litt nedlatende. Det gjør meg litt forbanna også, så jeg protesterer ikke. Men situasjonen er jo ikke perfekt akkurat. 

Anonymkode: 9a8ae...291

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Takk for informasjonen. 

Anonymkode: b18f8...ec8

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Samboeren har mindreverdighetskomplekser overfor storebroren. Jeg synes han bruker meg for å hevde seg, ved at jeg skal være mest mulig "sexy" når vi er sammen. Kroppsnære klær, ikke bh - alt slikt. At det skal være tydelig at vi har hatt sex. Jeg vil gjerne at han skal være fornøyd med den han er og ikke ha komplekser for ting fra de var små, men merker jo at storebroren er dominerende og litt nedlatende. Det gjør meg litt forbanna også, så jeg protesterer ikke. Men situasjonen er jo ikke perfekt akkurat. 

Anonymkode: 9a8ae...291

Selv hadde jeg gjort som kjæresten ønsket i denne settingen her, når du også synes storebror er dominerende og nedlatende, hadde jeg lett gjort mitt for å sette ham på plass. Om det funker da, det er ikke sikkert. 

Storebror har ikke dame? 

Anonymkode: 09f6e...6f0

• Liker 1
Skrevet

Er du komfortabel med å bli brukt slik? 

Anonymkode: ab0cd...900

Skrevet

Er dere nødt til å forholde dere til denne broren?  Det beste er å sørge for avstand. 

Anonymkode: 9197e...9f0

• Liker 1
Skrevet

Har en venn som er sånn og hadde en rar konkurranse gående med broren om sexyest dame, best jobb etc. Heldigvis roa han ripsen mer etterhvert. Det var pinlig å høre om denne barnslige kjeklinga.

Anonymkode: af512...47d

Skrevet

Han vil du skal fremstilles billig for å hevde seg overfor broren. Den typen hadde jeg sendt på dør. 

Anonymkode: 94a05...77e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...