Gå til innhold

Holder du taler i Bryllup, begravelser, konfirmasjon osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har startet med det. Som 15-åring fikk jeg angst bare av tanken, men nå føles det ganske greit. Er snart 40. Noen ting blir bedre med årene. 

Anonymkode: cb60a...f28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder tale når jeg er veldig nær vedkommende. Bryllup til veninner og konf til småsøsken (jeg er 15år eldre enn dem). Begravelser hadde jeg ikke greie, hadde bare blitt grining. 

Skrevet

Nei, har mer enn nok med å delta i høflig småsnakk med folk. Hvis det ikke var noen andre som talte i begravelse måtte jeg vel mannet meg opp, men det hadde blitt en kort og presis tale for å si det sånn. Særlig i dag hvor alt er feil og støter noen. 

Anonymkode: 546a8...863

Skrevet

Kommer an på hvilken relasjon vi har, så om jeg "må" så gjør jeg det, familie, nære venner. Hater oppmerksomhet 😅

Anonymkode: ff643...b23

Skrevet

Eg held kåseri, då eg er svært talefør.

Anonymkode: efcb0...b9f

Skrevet

Ja. Alt blir bedre med trening. Før hatet jeg dypt og inderlig å snakke i forsamlinger, men utfordret meg selv på det i jobbsammenheng. Nå er det bare gøy, og jeg gjør det ofte. 

Blir ofte spurt om jeg kan si noen ord i familiesammenkomster som bryllup og konfirmasjoner og har også vært toastmaster ved en rekke anledninger.

Anonymkode: 44544...46e

Skrevet

Bryllup og konfirmasjoner går bra. Begravelser synes jeg er vanskelig. Min løsning der er heller å skrive tale som presten leser opp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...