Gjest prøvehøne Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 Hvordan velge megler? Er det store forskjeller? Har til nå hatt to ulike på besøk. Han ene synes jeg virker som en utrolig god selger og har veldig god kjemi. Burde jeg bare gå fra han? Hva skal jeg spørre om for å sammenligne med andre?
Potetsalatmedegg Skrevet 18. august 2023 #2 Skrevet 18. august 2023 (endret) Jeg er også i boligsalgsprosessen. Jeg spør om pristilbud, hvor godt de kjenner området, pristantydning, og hvor godt de klarer å "markedsføre" leiligheten min til meg muntlig. Noen som virker troverdig og får deg til å ville ønske å kjøpe huset er slik han vil fremstå til andre kunder, tenker jeg. Endret 18. august 2023 av Potetsalatmedegg
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 Hvor mye koster det å selge bolig i dag? Anonymkode: 8557d...041
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 Var i kontakt med flere som også var på befaring. Men endte opp med å være egen megler via propr. Eiendomsmeglere stoler jeg ikke på. Det var ikke noe de sa som overbeviste meg. De har mange fine ord, men til syvende og sist tar de null ansvar og finnet på noe i stedet for å si i fra om de ikke vet. Foretrekker også å kjøpe via propr eller tilsvarende. Anonymkode: e57fa...e3d
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #5 Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvor mye koster det å selge bolig i dag? Anonymkode: 8557d...041 vi betalte nylig 120.000 kr for å selge enebolig. Anonymkode: 2b29f...a45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå