AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 En person sa hei til meg her om dagen. Jeg kunne ikke huske å ha snakket med henne før. Pleier å si hei til noen, men da har jeg snakket med de tidligere. Anonymkode: feb4c...314
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #2 Skrevet 18. august 2023 Helt vanlig det, men jeg blir fort synlig irritert om det er stort mer enn et "hei". Anonymkode: 98d3b...5de
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 Ja, hilser på alle jeg møter i bakgården eller oppgangen, uavhengig av om de bor her eller ikke. Anonymkode: 41989...f21 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #6 Skrevet 18. august 2023 Hvis du ikke sier hei til no0en du ikke har pratet med tidligere, hvordan begynner du prate med de da? Jeg synes det er normal høflighet å hilse på naboer. Jeg hilser også på de jeg møter i trapp/gang/heis der jeg passer katt, selv om jeg ikke bor der eller vet om den andre bro der heller... Jeg bor selv i en liten blokk med få leiligheter. Jeg hilser alltid på de som bor der, både i oppgangen, innkjørselen, og på butikken. Anonymkode: 972f3...6c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå