Gå til innhold

bestilt fra Garnius?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bestilte garn på mandag, håpet det skulle komme til helga...håper det kommer idag ( lørdag ingen post....) Tar det så lang tid?

Anonymkode: 391c6...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar gjerne såpass ja. Jeg mistenker at det er fordi da kan de ta et ekstra gebyr for hurtiglevering.

Anonymkode: d170c...78a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har tatt litt lang tid når jeg har bestilt derfra. Tiden de oppgir på nettsiden er tiden de bruker på å pakke varene og levere de inn til posten så postgangen kommer i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn en bestilling igår tidlig,den ble sendt igår kveld.

Og kommer om noen dager.

(Har ikke betalt ekstra for hurtiglevering.)

Får alltid pakkene relativt raskt,syns jeg :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fort garnet kommer avhenger av flere ting. Hvor fort de får pakket garnet, om de får sendt det avgårde med posten den dagen eller må vente til neste dag, og postgangen i seg selv. Hvis du har bestilt så det skal komme i postkassa må man også ta med i beregningen at det kanskje ikke er postutkjøring hver dag (vet ikke om det gjelder hele norge, men er bare annenhver dag her). 

Anonymkode: 6ed48...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte tirsdag kveld og betalte for at de skulle prioritere meg i køa men pakken er fortsatt ikke levert eller meldt inn til posten så jeg regner med det tar halvannen uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring med Garnius er god, litt tid tar det før esken er i postkassa, men er klar over det da jeg har kjøpt derfra mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Det er bare tull. Man får sporingsnummeret som eksisterer ikke i posten sin sporingsappen. 

Jeg fikk automatisk svar fra kundeservice at de svarer innen 16 dager...useriøs butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kaledonia skrev (2 timer siden):

Det er bare tull. Man får sporingsnummeret som eksisterer ikke i posten sin sporingsappen. 

Jeg fikk automatisk svar fra kundeservice at de svarer innen 16 dager...useriøs butikk.

Det skjer ofte over alt, det er en forsinkelse i posten sitt system. Jeg fikk sporingsnummer fra Macronstore og Makeupmekka nylig og med en gang jeg sjekket i appen står det at det ikke finnes, men etter en liten stund dukker det opp som pakke i appen. 

At Garnius leverer seint er jeg enig i, altså :) 

Anonymkode: 460ef...ad4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...