AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 Ser etter enkle retter som kan være lunsj ol. Prøver å kutte ut/ned brød. Men syntes det er mer tidkrevende og sykt mye ingredienser på det som ikke er brød Så har du en enkel og god oppskrift å dele? Anonymkode: 272dc...19f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #2 Skrevet 18. august 2023 Wrap av alle slag 🙈 favoritten min er tortilla, philadelphia naturell, grønn pesto, salat og stekt kylling (steker opp kylling med santa maria aleound krydder). Anonymkode: 0cd65...830 1
Hurrahei Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 Ferdigkjøpt paibunn, litt brokkoli, vårløk, paprika, ferdig kuttet skinke, 8 egg og litt krydderier! 30 min ferdig 👍🏼 1
Kjempeliten Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 (endret) Thaisalat. Kan lages på forskjellige måter. I dag ble det: Strimlet gulrot, rødkål, hvitkål, pak choi, rødløk og litt eplebiter. Stekt kylling. Peanøtter. Satay-saus til. Kan lages selv eller kjøpe ferdig. Du kan bruke andre grønnsaker hvis du vil. Passer også med agurk, paprika, nudler. Du kan også bytte ut kylling med fisk eller bare ha grønnsaker. Lager du saus selv, trenger du: peanøttsmør, soyasaus, honning eller sukker, litt ingefær. Du kan også bytte ut sausen med sursøt saus, eller annen Asiatisk saus. Endret 18. august 2023 av Kjempeliten 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #5 Skrevet 18. august 2023 Kjempeliten skrev (5 minutter siden): Thaisalat. Kan lages på forskjellige måter. I dag ble det: Strimlet gulrot, rødkål, hvitkål, pak choi, rødløk og litt eplebiter. Stekt kylling. Peanøtter. Satay-saus til. Kan lages selv eller kjøpe ferdig. Du kan bruke andre grønnsaker hvis du vil. Passer også med agurk, paprika, nudler. Du kan også bytte ut kylling med fisk eller bare ha grønnsaker. Lager du saus selv, trenger du: peanøttsmør, soyasaus, honning eller sukker, litt ingefær. Du kan også bytte ut sausen med sursøt saus, eller annen Asiatisk saus. Hørtes godt ut Anonymkode: 272dc...19f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #6 Skrevet 18. august 2023 Jeg lager ofte bulgur salat med kikerter og de grønnsakene jeg har for hånd.Eksempel små tomater,agurk,rødløk,sukkererter,papriak og mais. Jeg visper sammen en enkel dressing av sitron,hvitløk,olivenolje salt og pepper(Evt litt brunt sukker elller lønnesirup) som jeg har med i et lite beger. Har også med litt frø og kjerner for litt krønsj. Anonymkode: 98f51...909
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå