AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Del Skrevet 18. august 2023 Noen som har erfaring med coolsculpting eller annen form for fettfjerning uten kirurgi som har kulde som behandling? Vurderer å prøve det men vet ikke hvilke klinikker i Oslo, Lillestrøm man kan stole på... hvor mange behandlinger tok du og ble du fornøyd? Anonymkode: b5089...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #2 Del Skrevet 18. august 2023 Trening og kosthold er det eneste med langvarig effekt - bortsett fra ekte fettsuging. Anbefaler overhodet IKKE coolsculpting, laserlipo osv. Stort sett bare lureri og bortkastede penger, bruk heller pengene på en PT eller spar opp til ekte fettsuging på en anerkjent klinikk. (Har erfaring. Dessverre.) Anonymkode: aa0ea...b85 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #3 Del Skrevet 18. august 2023 Har bare hørt om folk som har følt seg lurt dessverre. Anonymkode: ad174...c55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Del Skrevet 18. august 2023 Jeg har prøvd det meste, og anbefaler heller fettfjerning med kirurgi... Coolsculpting er dritdyrt for lite resultat, har du pengene så legg mer i det og gjør noe som garantert funker. Anonymkode: e42c6...d83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #5 Del Skrevet 18. august 2023 Har bare hørt dårlige ting om coolsculpting, inkludert at det hadde omvendt effekt. Har nettopp fettsugd haka mi selv, veldig lite smerter, enkel og grei operasjon og er super fornøyd med resultatet! Anonymkode: c8230...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #6 Del Skrevet 18. august 2023 Har tatt smartlipo på magen (lokalbedøvelse) og er veldig fornøyd! Selv med normal bmi hadde jeg uproporsjonalt stor mage, spesielt svære lovehandels som stakk skikkelig ut. De fjernet ca 2L, og gikk ytterligere ned 2kg etter behandlingen. Fettet på magen har holdt seg vorte, selv etter svangerskap. Jeg kunne godt ha fjernet litt mer fra magen, men nå passer den veldig godt til resten av kroppen, så jeg er fornøyd😊 Anonymkode: e1280...db5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 18. august 2023 #7 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Noen som har erfaring med coolsculpting eller annen form for fettfjerning uten kirurgi som har kulde som behandling? Vurderer å prøve det men vet ikke hvilke klinikker i Oslo, Lillestrøm man kan stole på... hvor mange behandlinger tok du og ble du fornøyd? Anonymkode: b5089...dbe Prøv bailine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 18. august 2023 #8 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Noen som har erfaring med coolsculpting eller annen form for fettfjerning uten kirurgi som har kulde som behandling? Vurderer å prøve det men vet ikke hvilke klinikker i Oslo, Lillestrøm man kan stole på... hvor mange behandlinger tok du og ble du fornøyd? Anonymkode: b5089...dbe Livsstilendring er vel det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #9 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har prøvd det meste, og anbefaler heller fettfjerning med kirurgi... Coolsculpting er dritdyrt for lite resultat, har du pengene så legg mer i det og gjør noe som garantert funker. Anonymkode: e42c6...d83 Hvor tar du , eller folk her fettsuging da ?? Er det ikke sånn at det henget hud igjen etter fettsuging osv ? Og at man kan ikke gå opp 1 gram litt i vekt nesten ? Anonymkode: b5089...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #10 Del Skrevet 18. august 2023 Jeg har inntrykk av at coolsculpting er mest aktuelt for de som allerede er veldig slanke. Det kan definere muskler som allerede eksisterer, så fram at du har såpass lav fettprosent at musklene kan synliggjøres. Dersom du har en BMI over 20/21 vil jeg tro det er nytteløst. Kosthold er nok den beste løsningen her Anonymkode: 02971...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #11 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor tar du , eller folk her fettsuging da ?? Er det ikke sånn at det henget hud igjen etter fettsuging osv ? Og at man kan ikke gå opp 1 gram litt i vekt nesten ? Anonymkode: b5089...dbe Tror du det er forskjell på å fjerne fett uten kirurgi og å fjerne fett med kirurgi når det kommer til hud og heng? 😅😅 Anonymkode: 9da2d...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #12 Del Skrevet 18. august 2023 Uten kirurgi må du faktisk slanke deg. Hvordan du mener fettet skal komme ut med annet enn utspring eller slanking forstår ikke jeg. Anonymkode: f535f...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #13 Del Skrevet 18. august 2023 Men tenker f.eks på sta fett ikke sant, det fettet som er vanskeligst å bli kvitt... selv med trening og kosthold.. Anonymkode: b5089...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 18. august 2023 #14 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har inntrykk av at coolsculpting er mest aktuelt for de som allerede er veldig slanke. Det kan definere muskler som allerede eksisterer, så fram at du har såpass lav fettprosent at musklene kan synliggjøres. Dersom du har en BMI over 20/21 vil jeg tro det er nytteløst. Kosthold er nok den beste løsningen her Anonymkode: 02971...ecf Tror det er nytteløst uansett BMI. Jeg har forsøkt coolsculpting (heldigvis kostnadsfritt!) Jeg har en BMI på 19. Skjedde INGENTING! Hovnet opp de første dagene så magen så mye større ut. Deretter helt likt som før. Støtter alle som sier kosthold og trening! Evt kirurgi om man vil gå den veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #15 Del Skrevet 18. august 2023 Det er litt rart da, for det står på nettet at man mister flere cm rundt magen etter allerede første behandling osv. Finnes det noe annet safere enn disse to? Anonymkode: b5089...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #16 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er litt rart da, for det står på nettet at man mister flere cm rundt magen etter allerede første behandling osv. Finnes det noe annet safere enn disse to? Anonymkode: b5089...dbe De kan jo ikke akkurat skrive at det ikke virker. Anonymkode: ad174...c55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. august 2023 #17 Del Skrevet 18. august 2023 Lula skrev (8 timer siden): Tror det er nytteløst uansett BMI. Jeg har forsøkt coolsculpting (heldigvis kostnadsfritt!) Jeg har en BMI på 19. Skjedde INGENTING! Hovnet opp de første dagene så magen så mye større ut. Deretter helt likt som før. Støtter alle som sier kosthold og trening! Evt kirurgi om man vil gå den veien Hvorfor tar du slankebehandling når du har en bmi som er helt i nedre del av normalintervallet? Det høres ikke bra ut. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #18 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har bare hørt dårlige ting om coolsculpting, inkludert at det hadde omvendt effekt. Har nettopp fettsugd haka mi selv, veldig lite smerter, enkel og grei operasjon og er super fornøyd med resultatet! Anonymkode: c8230...ef6 Hvor mye kostet det? Har ei hake jeg skjems over, kunne gjerne hatt litt definert hake og evt kinnbein. Anonymkode: 050fc...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #19 Del Skrevet 19. desember 2023 Styr unna Smartlipo, legene der jobber som plastikkirurger men er ikke plastikkirurg. Synes det er rart at det er lov. Smutthullet er gjerne at fremgangsmåten er laser. Ser flere skriver det er fettfjerning uten kirurgi. Så er det ikke så skånsomt som de skal ha det til heller. Anonymkode: ed78d...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #20 Del Skrevet 19. desember 2023 Er det du eller noen andre som krever fettet bort? Anonymkode: 0442d...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå