AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 Dere vet sånn folk som kommer gående inn i rommet og bare eier det? De har en måte å være på, en måte å bære kroppen på, en aura, en energi som viser alle andre at de er ledere, sant. Jeg er motsatt. Jeg har ingen aura, ingen energi. Likevel er jeg den med mest erfaring på jobben, jeg har reist og opplevd, og jeg er full av kunnskap. Sjefen vet det, på papiret iallfall, og har bestemt seg for at jeg skal holde seminarer, kurs, fagdager, oppgraderinger mm. Ok, fint og flott det, men ingen respekterer meg. Jeg har ikke auraen, energien, lederegenskapene. Jeg får ikke engang kursing eller rank over noen av dem, og føler dette blir … rart. Jeg er bare en av dem alle, men skal belære dem, «øse av min kunnskap.» Hvordan gripe det an? Anonymkode: 80433...d2e
Iridium Skrevet 18. august 2023 #2 Skrevet 18. august 2023 Fake it till you make it! Til slutt blir det naturlig for deg, men først må du komme deg gjennom den ukomfortable fasen😀 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 Iridium skrev (41 minutter siden): Fake it till you make it! Til slutt blir det naturlig for deg, men først må du komme deg gjennom den ukomfortable fasen😀 Hehe, ja. Jeg har holdt på i fem år. Burde det ikke bli bedre snart? Anonymkode: 80433...d2e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hehe, ja. Jeg har holdt på i fem år. Burde det ikke bli bedre snart? Anonymkode: 80433...d2e Hvorfor skal du eie rommet? Du ønsker å være noe du ikke er, slutt med dette. Vær deg selv du, lev livet som det passer deg. Ikke sammenligne deg med andre. Anonymkode: dc638...802 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #5 Skrevet 18. august 2023 For at andre skal tro på deg, må du først tro på deg selv. Ikke bare hva du kan, men hvem du er. Man merker fort på et menneske som har selvtillit og selvrespekt. De kan være de med minst kunnskap i jobben, men likevel er det disse som blir hørt. Hvis du ønsker å bli sånn, så må du jobbe med deg selv. Eller så kan du aksepterer slik du er. Anonymkode: 1276f...a31 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #6 Skrevet 18. august 2023 Amy Cuddy Your body language may shape who you are Anonymkode: ecde1...976
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #7 Skrevet 18. august 2023 Sjefen din tror på deg. Det er en grunn til det. Kan du spørre om du kan få et kurs for å takle dette bedre? Er du evt villig til å betale et selv for å eie rommet og bli en stjerne? Drøssevis av kurs i teknikker for å holde taler, foredrag, fortellerteknikk, stemmebruk, kroppspråk osv. Anonymkode: 8f2ae...51b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå