AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #1 Skrevet 18. august 2023 Jeg ser at begge nettsidene tidvis får opp stillinger fra hverandres nettside, med direktelink. På finn.no står det nederst når man har gått gjennom alle søk "stillinger fra andre nettsider", og på nav kommer de opp løpende i søket. Men kan det stemme som jeg har på følelsen at de ikke fanger opp alle utlyste stillinger fra hverandres nettside? Det er jo utrolig krevende å gå gjennom begge hver eneste dag, men jeg vil jo få med meg alt som kan være relevant. Noen som vet? Anonymkode: 419e3...873
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #2 Skrevet 18. august 2023 Indeed skal fange opp alt. Sjekk ut den appen om du ikke skulle ha gjort det. Anonymkode: b97c5...5d8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 Dette lurer jeg også på. Noen som vet? Anonymkode: 819e7...bd8
Gjest ti10 Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 Ikke på finn i hvert fall. Der må man betale for å legge ut, men på arbeidsplassen.no er det gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå