Gå til innhold

Han var så stor

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sølvi Normalbakken skrev (6 timer siden):

Ehhh. Selvsagt. Blir jo ikke sammen med koen før man vet at man funker bra seksuelt. 
Man skal knulle mange frosker før man finner en prins. :)

Hva er minstemålet før noen blir aktuelle som parter for deg?

Anonymkode: 9043f...8bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du klarer det jo mer du prøver og øvelse gjør mester. Det vet vi alle. Det må ikke bli perfekt første gang, og jeg er sikker på at han vil være fornøyd, nyte og komme selv om det ikke er 100% perfekt. Bare slapp av og kos dere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har han stor nese? 🤔 høy?

Anonymkode: 220c1...ed8

Nese har noe korrelasjon. Høyde nope. 

Anonymkode: 210a2...af8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nese har noe korrelasjon. Høyde nope. 

Anonymkode: 

Ringfinger index er det eneste som har vist sammenheng.

Anonymkode: d1e30...15b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 9.16):

Samboeren min er også meget velutstyrt og det er ikke alltid jeg får munnen opp nok til å omfavne den hvis visdomstennene er i aktivitet. 

Anonymkode: e8f5c...3c7

Kjenner jeg sitter med mange spørsmål her…Hva driver dine visdomstenner med? Spinning? Yoga?

Visdomstennene mine bare er der de, temmelig inaktive 😆

Anonymkode: 892a4...a2c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kjenner jeg sitter med mange spørsmål her…Hva driver dine visdomstenner med? Spinning? Yoga?

Visdomstennene mine bare er der de, temmelig inaktive 😆

Anonymkode: 892a4...a2c

Gjør de ingenting de da? Det hender mine løper i vann. 

😜🤣

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor blir ikke denne tråden flyttet til samletråden?

Anonymkode: 9043f...8bb

Skrevet
senior skrev (14 timer siden):

Feil uansett hva du måtte gjøre ellr finne på . . 🙂

Noen må være kjæreste før du kan ha sex . .  Andre må tydeligvis ha sex før du kan bli kjæreste . .

Noen har ikke sex før de er gift faktisk..... Det er nok gammeldags, men ganske vanlig 😉

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nok av den mer gammeldagse sorten, men skjønner ikke helt at man har sex før man blir kjærester. Hvis argumentasjonen er at man må vite om man passer sammen seksuelt, kan man vel bare slå opp hvis det blir sånn..

k44

Anonymkode: 58e08...ec9

• Liker 2
Skrevet

Aldri sett en penis som var så tykk at man ikke klarer å gape over en penis med mindre man har kjevelåsning eller liten fleksibilitet i kjeven. 

Anonymkode: f6d16...a27

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 18.36):

Jeg er nok av den mer gammeldagse sorten, men skjønner ikke helt at man har sex før man blir kjærester. Hvis argumentasjonen er at man må vite om man passer sammen seksuelt, kan man vel bare slå opp hvis det blir sånn..

k44

Anonymkode: 58e08...ec9

Når er man kjærester da? 

jeg og samboeren min har aldri spurt hverandre om vi er kjærester😅 så vi har ingen «dato» å feire når vi ble sammen🤷‍♀️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Aldri sett en penis som var så tykk at man ikke klarer å gape over en penis med mindre man har kjevelåsning eller liten fleksibilitet i kjeven. 

Gap over bunnen på en 1/2 liter brusflaske. Så tykk er min, og lenger. 

Din erfaring er ikke annet en et utvalg av mangfoldet.

Kanskje finne seg dame fra Bergen....😉

Anonymkode: d1e30...15b

Skrevet

Jeg har ikke så svær at jeg kan skryte på meg noe særlig. Vet bare den er tykkere enn snittet, og en dame klarte faktisk ikke gape over den. Hun har "et lite hode", Anatomisk er alt som det skal være. Hun prøvde, endte med at den så vidt kom inn, og jeg ble "bitt". 😱

Anonymkode: e9a6c...958

Skrevet

Trolletroll

Anonymkode: f2014...096

Skrevet
Sølvi Normalbakken skrev (På 21.8.2023 den 9.07):

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Det høres bare så herlig ut. De som sier at størrelse ikke betyr noe, de lyver. 

Noen kan være vanskelig å gape over. Bruk masse tunge og spytt. Slikk og sug på penishodet mens du runker resten. Ikke glem å slikke ballene. 

Trodde ikke størrelse hadde så mye å si, men må innrømme at det vil være en skuffelse å down size nå🫣 Når jeg har gitt bj har jeg måtte fokusere kun på hodet for klarer ikke gape over uten at tenner kommer borti men han klager ikke, slikke baller kunne jeg aldri gjort, men bruker tid på pungen også

Anonymkode: 79e74...1df

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Da har du ikke sett det jeg har sett😃🫣klarer kun å gape over hodet, å da må jeg fokusere så tenner ikke kommer borti

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 14.39):

Har han stor nese? 🤔 høy?

Nei og nei, men han har store hender

Skrevet
Sølvi Normalbakken skrev (På 21.8.2023 den 9.07):

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Det høres bare så herlig ut. De som sier at størrelse ikke betyr noe, de lyver. 

Noen kan være vanskelig å gape over. Bruk masse tunge og spytt. Slikk og sug på penishodet mens du runker resten. Ikke glem å slikke ballene. 

Enig. Størrelse kan være ganske så problematisk om utstyret blir for stort og selvtilliten er desto større. Det blir bare bokstavelig talt too much føler jeg.

Anonymkode: b7aa8...dbe

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig. Størrelse kan være ganske så problematisk om utstyret blir for stort og selvtilliten er desto større. Det blir bare bokstavelig talt too much føler jeg.

Anonymkode: b7aa8...dbe

Men da er personen arrogant i utgangspunktet. Kunne aldri falt meg inn å datet en arrogant fyr. Jeg snakker mye med kjæresten min om det at han er velutstyrt og vi finner måter å gi hverandre nytelser, jeg må jo revurdere hva jeg kunne og heller lytte mer hva som gir han nytelse, på samme tid som han ikke kan gi etter for drifter i alle stillinger for da blir det bare vondt, sex er jo kommunikasjon mellom to som er glade i hverandre å skal man få full nytelse må man være var, og snakke. Det kan du ikke gjøre med noen som er arrogant, for di kan jo alt

Skrevet

Min er 18cm tykk å dama har litt liten munn så hun får akkurat hodet i munnen så er det stopp Men hun bruker mye tungen og ronker kuken samtidig pluss masere ballene, det kan bli nesten overfølsomt hva deilig det er!

Har X'r som hadde stor munn og fikk den inn,men dem klaget over smerte i kjeven.

Så brukt tunge,ronk å maser baller så blir kjæresten din fornøyd 👍👍

Anonymkode: d8ea0...b8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...