Gå til innhold

Han var så stor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex med kjæresten for første gang i dag og han var stor. Har hatt noen partnere før, men vet ikke om jeg kan gi han en blowjob, klarte ikke å gripe rundt den med hånden. Han har brukt den før så sex var himmelsk, men ønsker å gi han en himmelsk tid også. Elsker å suge og de fleste kommer når jeg fokuserer på glans men usikker om jeg klarer å gape over, noen tips🫣

Anonymkode: 79e74...1df

• Hjerte 2
Skrevet

Ja, da er du heldig. Bare å øve seg. 

Anonymkode: 0cde1...512

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde sex med kjæresten for første gang i dag og han var stor. Har hatt noen partnere før, men vet ikke om jeg kan gi han en blowjob, klarte ikke å gripe rundt den med hånden. Han har brukt den før så sex var himmelsk, men ønsker å gi han en himmelsk tid også. Elsker å suge og de fleste kommer når jeg fokuserer på glans men usikker om jeg klarer å gape over, noen tips🫣

Passer bedre i seksual forumet til alle de kåte mannfolka der som vil komme ørten velmenende råd. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Øvelse gjør mester. Visdomstenner bakerst gir også mindre gapevidde. Tunge og hender kan fungere bra det også om du ikke klarer å gape over. Samboeren min er også meget velutstyrt og det er ikke alltid jeg får munnen opp nok til å omfavne den hvis visdomstennene er i aktivitet. Når det gjelder lengde må du være litt forberedt at det kan gå langt forbi mandlene og drøvelen om han har lengden på sin side. For de som nevnte at «hvite» menn ikke kan være velutstyrte tar de nok helt feil. 

Anonymkode: e8f5c...3c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Øvelse gjør mester. Visdomstenner bakerst gir også mindre gapevidde. Tunge og hender kan fungere bra det også om du ikke klarer å gape over. Samboeren min er også meget velutstyrt og det er ikke alltid jeg får munnen opp nok til å omfavne den hvis visdomstennene er i aktivitet. Når det gjelder lengde må du være litt forberedt at det kan gå langt forbi mandlene og drøvelen om han har lengden på sin side. For de som nevnte at «hvite» menn ikke kan være velutstyrte tar de nok helt feil. 

Anonymkode: e8f5c...3c7

Signeres! 

Anonymkode: 54cdc...27b

Skrevet

Det jeg reagerer her på er «sex med kjæresten for første gang». Har du blitt sammen med noen FØR du har hatt sex med vedkommende? Det er jo helt galskap. 

Anonymkode: efc49...375

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du blitt sammen med noen FØR du har hatt sex med vedkommende? Det er jo helt galskap. 

Hos oss var vi sammen i mer enn to måneder før vi lå sammen. Men klining og klåing skjedde jo, så vi hadde jo sett hverandre nakne. Rart? At vi møttes omtrent daglig i ukevis, klinte nakne etc. uten å ha regulær sex? Kanskje, men sånn var det.

Hvis stort ellers føles bra, men du får ikke tatt ham inn i munnen, får du slikke og bruke munnen på andre måter. Jeg vet alt om det der ;)

Anonymkode: 2c27c...b80

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det jeg reagerer her på er «sex med kjæresten for første gang». Har du blitt sammen med noen FØR du har hatt sex med vedkommende? Det er jo helt galskap. 

I de to forholdene jeg har vært i hadde vi ikke sex før etter vi ble kjærester. Forholdene varte henholdsvis 3 år og 13 år. Jeg har ikke prøvd å ha sex uforpliktende 🫣

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Kan ikke du forklare hva det betyr å være kjærester, i forskjell til å ikke være det

Anonymkode: 908ef...bdd

• Liker 1
Skrevet

Tråd om penis skryt? tips hvordan du skal suge en stor kukk?

Anonymkode: 51387...09f

Skrevet

Lucky you. 

Anonymkode: 3651d...ccd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 20.39):

Lucky you. 

Anonymkode: 3651d...ccd

Hvorfor «lucky» ?

Anonymkode: ddad4...1e1

Skrevet

Du må bli større i munnen. Kjøp deg en squash, og "jobb" deg innover til du får hele frukten inn i svelget.

Skrevet

Ryddet for nedsettende innlegg. 

Christina82, mod

Skrevet
On 8/18/2023 at 11:58 AM, AnonymBruker said:

Feil uansett hva du måtte gjøre ellr finne på . . 🙂

Noen må være kjæreste før du kan ha sex . .  Andre må tydeligvis ha sex før du kan bli kjæreste . .

Skrevet

Samboeren min er stor, og jeg klarer ikke gape over. Men det jeg gjør er å bruke mye spytt og hender. Konsentrerer meg om hodet med munn og tunge, og bruker glatte hender på resten. (Hodet er jo mest følsomt uansett). Han har aldri klagd, tvert imot, så regner med at det er «godt nok». 🙂

Anonymkode: 07837...731

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 11.58):

Jeg var en gang sammen med en mann i sju mnd før vi hadde sex. Vi flytta sammen før vi hadde sex til og med. 

Anonymkode: 7eb0a...ee7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 3.27):

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Det høres bare så herlig ut. De som sier at størrelse ikke betyr noe, de lyver. 

Noen kan være vanskelig å gape over. Bruk masse tunge og spytt. Slikk og sug på penishodet mens du runker resten. Ikke glem å slikke ballene. 

Skrevet
senior skrev (1 time siden):

Feil uansett hva du måtte gjøre ellr finne på . . 🙂

Noen må være kjæreste før du kan ha sex . .  Andre må tydeligvis ha sex før du kan bli kjæreste . .

Ehhh. Selvsagt. Blir jo ikke sammen med koen før man vet at man funker bra seksuelt. 
Man skal knulle mange frosker før man finner en prins. :)

Skrevet

Har han stor nese? 🤔 høy?

Anonymkode: 220c1...ed8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...