AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Han er fantastisk mange måter. Snill, omtenksom, får meg til å le. Passer på jeg har det bra. Stiller alltid opp. Så har ingenting å klage på. Men jeg føler på en avstand til han. At jeg egentlig ikke er bra nok for han, han er ikke forelsket i meg på ordentlig.. Han er kjærlig og gir meg ofte kos og kyss. Sex er en annen sak.. det er velsig sjeldent.. flere måneder siden sist. Når jeg er reiser bort en ukes tid til familie, føler jeg ikke på den følelsen at jeg gleder meg til å komme hjem. Jeg er alltid glad for å se han, men føler liksom ingenting.. eller, føler jo for han, men liksom ikke den forelska følelsen. Vi har vært sammen I 5 år, ingen barn. Andre som føler på det samme? Er det vanlige følelser å ha? Anonymkode: 432eb...48a 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #2 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han er fantastisk mange måter. Snill, omtenksom, får meg til å le. Passer på jeg har det bra. Stiller alltid opp. Så har ingenting å klage på. Men jeg føler på en avstand til han. At jeg egentlig ikke er bra nok for han, han er ikke forelsket i meg på ordentlig.. Han er kjærlig og gir meg ofte kos og kyss. Sex er en annen sak.. det er velsig sjeldent.. flere måneder siden sist. Når jeg er reiser bort en ukes tid til familie, føler jeg ikke på den følelsen at jeg gleder meg til å komme hjem. Jeg er alltid glad for å se han, men føler liksom ingenting.. eller, føler jo for han, men liksom ikke den forelska følelsen. Vi har vært sammen I 5 år, ingen barn. Andre som føler på det samme? Er det vanlige følelser å ha? Anonymkode: 432eb...48a Er det HAN eller DU som har mistet følelser? Kan høres ut som dere har mistet litt gnisten i forholdet. Når det e sagt så er der vanlig at den sterke forelskelsen legger seg etter de første to årene. Vet ikke hvor gamle dere er, men om dere er i 30-årene bør dere ta litt tak. Kommunisere mer. Finn ut hva dere vil videre med forholdet. Det virker for uklart. Da er det best å finne ut av disse tingene før dere evt tenker på barn sammen. Om dere ikke har råd til parterapi, er det fullt mulig å kontakte familevernkontoret uten barn. Er bare litt lengre ventetid. Da kan dere få gode råd for veien videre❤️ Anonymkode: 7f56b...750 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det HAN eller DU som har mistet følelser? Kan høres ut som dere har mistet litt gnisten i forholdet. Når det e sagt så er der vanlig at den sterke forelskelsen legger seg etter de første to årene. Vet ikke hvor gamle dere er, men om dere er i 30-årene bør dere ta litt tak. Kommunisere mer. Finn ut hva dere vil videre med forholdet. Det virker for uklart. Da er det best å finne ut av disse tingene før dere evt tenker på barn sammen. Om dere ikke har råd til parterapi, er det fullt mulig å kontakte familevernkontoret uten barn. Er bare litt lengre ventetid. Da kan dere få gode råd for veien videre❤️ Anonymkode: 7f56b...750 Vil ikke si jeg har mistet følelser. Jeg elsker han oppriktig, og ønsker leve med han. Vi er i 30 årene begge to. Kommuniserer lite om forholdet, fremtidsplaner. Må nok prøve å gjøre det mer. Vi ønsker jo begge å leve sammen, han sier jo det han også. Og jeg merker han elsker meg. Er nok at vi ikke kommuniser om forholdet så jeg føler det ikke er ordentlig. Tør ikke slippe meg løs og være lykkelig. Tenker alltid han ikke vil mer hvis jeg sier/ gjør noe feil. Selv om han ikke gir meg grunn til å føle det. Anonymkode: 432eb...48a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 Det kan høres ut som en emosjonell avstand. Får du mye bekreftelse fra han i form av ros og gode ord? At han bekrefter i hverdagen at han velger deg fordi han kun vil ha deg? Et forhold må jobbes med for at det skal være godt for begge, og sex er også viktig. Hvor ofte har dere sex, og hvor ofte skulle du ønske dere hadde sex? Onanerer du/han? Anonymkode: a47b1...b5e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #5 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han er fantastisk mange måter. Snill, omtenksom, får meg til å le. Passer på jeg har det bra. Stiller alltid opp. Så har ingenting å klage på. Men jeg føler på en avstand til han. At jeg egentlig ikke er bra nok for han, han er ikke forelsket i meg på ordentlig.. Han er kjærlig og gir meg ofte kos og kyss. Sex er en annen sak.. det er velsig sjeldent.. flere måneder siden sist. Når jeg er reiser bort en ukes tid til familie, føler jeg ikke på den følelsen at jeg gleder meg til å komme hjem. Jeg er alltid glad for å se han, men føler liksom ingenting.. eller, føler jo for han, men liksom ikke den forelska følelsen. Vi har vært sammen I 5 år, ingen barn. Andre som føler på det samme? Er det vanlige følelser å ha? Anonymkode: 432eb...48a Det er ikke normale følelser. Jeg har vært med min i 20 år og ja, jeg har hatt lyst til å gå fra han tidvis fordi jeg har følt meg såret, lite sett og forbannet, men det du beskriver her høres mer ut som du har dabbet så jyslig av at han egentlig merker at du har mistet interessen. Anonymkode: 4b383...6f0
PM75 Skrevet 18. august 2023 #6 Skrevet 18. august 2023 Ha det litt mer gøy sammen & planlegg fremover! Får du tilbake engasjementet i forholdet, så tror jeg følelsen av avstand kan forsvinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå