Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 Har kjøpt telys hos Kremmerhuset, og disse står i plastbeger. Kan jeg brenne de i disse begrene, eller må jeg ta de ut før jeg tenner lysene på??
Ugla Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 (endret) Har sånne jeg også. Brenner de i plastbegeret, går helt fint (jeg spurte da jeg kjøpte de, og fikk til svar at de kunne brennes i plastbegeret)! (1. lyset jeg brennte, satte jeg for sikkerhets skyld i en telys-holder...) Endret 18. januar 2006 av Ugla
Dagoberta Skrevet 18. januar 2006 #3 Skrevet 18. januar 2006 Men de plastgreiene smelter fort hvis veken flytter på seg og kommer nærmere veggen, så man må være enda mer forsiktig med dem enn med dem av metall.
Ugla Skrevet 18. januar 2006 #4 Skrevet 18. januar 2006 Men de plastgreiene smelter fort hvis veken flytter på seg og kommer nærmere veggen, så man må være enda mer forsiktig med dem enn med dem av metall. ← Det har du rett i... Jeg bruker forresten alltid å ha telysene i et glass, eller en annen telys-holder. Jeg synes det er finest og tryggest...
skrue Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 Å lage en stearinbeholder av noe som selv kan begynne å brenne/smelte synes jeg umiddelbart høres ut som en relativt dårlig ide. Det betyr vel mer stress for de som skal bruke dette da de må passe bedre på?
Gjest christineemily Skrevet 18. januar 2006 #6 Skrevet 18. januar 2006 Jeg hadde aldri turt... Men så har jeg opplevd en brann en gang også da, så jeg er litt pysete på den fronten... .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå