Gå til innhold

Easee-lader Tesla om natten, alle utelysene (led) blinker. Hvorfor skjer det og hva kan jeg gjøre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det nok ikke helt uten grunn at det er forbudt selge de laderne da. 

At lys blinker tyder på at det er noe spenningsfeil ett sted som ikke tåler belastningen. Jeg ville ikke ha ladet før elektriker hadde vært å sjekket og eventuelt gått god for at arbeidet med montering av lader er gjort riktig. 

Anonymkode: 7088e...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nå er det nok ikke helt uten grunn at det er forbudt selge de laderne da. 

At lys blinker tyder på at det er noe spenningsfeil ett sted som ikke tåler belastningen. Jeg ville ikke ha ladet før elektriker hadde vært å sjekket og eventuelt gått god for at arbeidet med montering av lader er gjort riktig. 

At det er en sammenheng mellom dette og det TS beskriver er litt drøyt å anta uten mer info.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjøpte hus der selger hadde satt inn lader rett før (for å være mer attraktiv tenker jeg :sjenert: ) og vi har ladet bilen en del ganger før, men nå i natt blafret/blinket alle utelysene hele tiden, og jeg ble lettere hysterisk :sjenert:  Tok så ut lader og ladet i dag morges. Skal få elektriker som vet spesifikt om ladere. 

Anonymkode: cd519...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hårsår i dag? Føler du deg tråkket på? 

Anonymkode: c38ec...836

Bare en observasjon og kommentar 😊

Anonymkode: 5f4a5...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...