AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Jeg har selv mange par med briller, men 3 faste jeg rullerer på å bruke! - Et av de er solbriller. Jeg har brukt linser i alle år, da jeg har slitt med å føle meg komfortabel med briller. Det er noe som har gått seg til med årene, da jeg nå er i midten av 20-årene. Jeg har -5 på øynene, så har i tillegg hatt månedslinser til over 500kr pakken. I tillegg til alle andre utgifter så er det 500kr jeg kunne spart. Man sparer jo ufattelig mye penger ved å bruke briller, så vurderer å gå «blind» på trening for å spare de 500kr i mnd. (Svetter så mye på trening, så briller ville ikke funket der.) Har også blitt oppgitt når det regner, alle vi med briller kjenner vel igjen den følelsen. - Noen som har tips mot briller og regnvær? (Er evt paraply det eneste alternativ?) Jeg prøver også å bli mer komfortabel med brillene mine, har tynn innfatning på begge to, samt litt «tøffe» solbriller. Noen tips ang å bli 110% komfortabel med brillene sine? 🥰 Anonymkode: f306f...4a6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 Briller er bra. Hilsen brillebruker Anonymkode: e49b1...382
Brunhilde Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 Jeg bruker briller fordi jeg aldri klarte å bli komfortabel med linser. Når jeg skal ut på tur i regnvær tar jeg på en caps, bremmen tar en god del av regnet. Skal jeg til byen så bruker jeg stort sett paraply uansett. Jeg har tre par briller som jeg bytter mellom, et av disse parene er solbriller. Det er det paret jeg bruker minst, men de er praktiske når jeg sitter ute og leser og når jeg er ute og kjører bil. Jeg tror det viktigste du kan gjøre for å bli komfortabel med å bruke briller er å finne en innfatning som passer akkurat deg.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #4 Skrevet 18. august 2023 Jeg bruker briller og linser. Briller mest for tiden, linsene er litt vonde etter mange timer (ja, jeg har de beste). Måtte bruke linser på trening pga svette og sporten min. I regnet brukte jeg bare paraply eller hette, det var aldri et stort problem. Anonymkode: 8f069...06a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #5 Skrevet 18. august 2023 Jeg var linsebruker i mange år og hadde briller mest bare for bruk hjemme, men nå har jeg blitt veldig komfortabel med briller. Jeg har funnet 2 par jeg passer VELDIG godt og som jeg ser bra ut med, får komplimenter hele tiden. Hjelper også at kjæresten min ble helt fra seg av begeistring første gang han så meg med briller omtrent, han synes briller generelt er ganske sexy, og spesielt på meg. Kanskje teit, men jeg føler også jeg ser litt smartere ut med dem. Jeg bruker dem også som litt "skjold", når jeg skal ha store presentasjoner og slikt så er de en slags maske jeg tar på, som gjør meg mindre nervøs. Jeg føler meg nesten litt tryggere bak dem. Om det gir mening. Briller har også blitt litt mer hipt nå, selv på berter og bloggere og insta-modeller liksom. Briller er hot! Briller kan gjøre deg penere, bare å finne akkurat de som passer akkurat din ansiktsform. Når du har minus/nærsynt så ser også øynene større ut i briller og linser, som gjør en vakrere (vi er skrudd sammen til å tiltrekkes av større øyne). Så bær dem med stolthet og føl deg fin Ikke noen gode tips til dette med regn, det blir jo paraply da, og alltid ha med seg pusseklut eller wipes Trener uten briller, men har bare -1,5 så det går greit. På sommeren bruker jeg mye linser, siden jeg er glad i solbriller og har sikkert femti par uten styrke. Har et par med styrke også men liker å variere. Anonymkode: c934a...540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå