Gå til innhold

Er dette en trussel? Da jeg prøvde å avslutte forholdet med min dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyden på stemmen er forandret for å ikke gjenkjenne.

Er dette noe jeg bør anmelde?

Anonymkode: 7f6ae...632

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lyden på stemmen er forandret for å ikke gjenkjenne.

Er dette noe jeg bør anmelde?

Du høres ut som en homo.  Herregud.   

Anonymkode: 029a6...dfe

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du høres ut som en homo.  Herregud.   

Anonymkode: 029a6...dfe

Høres ut? Det er en dame som snakker, stemmen er pitched ned.

Skrevet
Just now, Supermegler1 said:

Troll

I wish.. Alt jeg spør om er et ja eller nei. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I wish.. Alt jeg spør om er et ja eller nei. 

Hva sies i klippet? Trøndersk. Voldta med kniv?

Skrevet
Just now, Supermegler1 said:

Hva sies i klippet? Trøndersk. Voldta med kniv?

"Jeg veit hvorfor jeg ikke tør å gå mot deg med kniv". Har både opptakk der hun sier hun har gjort det samme før med en annen ex for et par år tilbake.

Alt jeg spør om, er dette noe grunn til å gå til politiet med.. Eller la være. 
Spesielt siden jeg prøver å forlate forholdet pågrunn av pyskisk vold. 

Skrevet (endret)

Ikke gyldig.

Endret av PITTY
  • Nyttig 1
Skrevet

Du må gå nå. Sov hos foreldrene eller venner.

• Nyttig 1
Skrevet

Her var det iallefall lite hjelp og få..

Greit, skal finne noen andre å spørre.
Ha en fin kveld.

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

"Jeg veit hvorfor jeg ikke tør å gå mot deg med kniv". Har både opptakk der hun sier hun har gjort det samme før med en annen ex for et par år tilbake.

Alt jeg spør om, er dette noe grunn til å gå til politiet med.. Eller la være. 
Spesielt siden jeg prøver å forlate forholdet pågrunn av pyskisk vold. 

Litt lite å gå på av informasjon.

Men hvis jeg forstår deg er du i et ganske alvorlig psykisk voldelig forhold. I en eller annen situasjon eller diskusjon så har hun sagt at hun ikke tør gå mot deg med kniv, men at hun har gått mot en annen eks med kniv for et par år siden.

Siden det kan være så vanskelig å komme seg ut av psykisk voldelige forhold så synes jeg du skal ta en samtale med politiet om dette. Forklar dem situasjonen, hva hun gjør med deg, hva hun sa og også at hun faktisk har gått mot en annen eks med kniv. La dem så få høre på opptakene du har, og så ber du om råd om hva du kan gjøre videre.

Ta gjerne også kontakt med ditt nærmeste Krisesenter, der kan du få støtte i prosessen hvor du går fra henne og i tiden etterpå.

Kontakt politiet. Og uansett, kom deg ut av dette forholdet så fort som mulig!

Anonymkode: 4e018...95f

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ha en fin kveld.

Seriøst bør du komme deg bort. 
Og fort. 

Anonymkode: e64d3...c66

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg lurer seriøst på, hvor SERIØST det egentlig er, når en partner "truer med kniv", og du tar deg tid til å faktisk vurdere hva du burde gjøre.. du setter deg ned og spør etter hjelp på et forum og venter på seriøse svar (som du åpenbart trenger, siden du ikke kan tenke ut noe så lett selv), når det du burde gjøre er å gå rolig ut døren og aldri sett deg tilbake og SÅ ringt politiet/anmeldt. Altså hvor dum går det egentlig an å være? Panneklask!

Anonymkode: 8f69e...876

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg lurer seriøst på, hvor SERIØST det egentlig er, når en partner "truer med kniv", og du tar deg tid til å faktisk vurdere hva du burde gjøre.. du setter deg ned og spør etter hjelp på et forum og venter på seriøse svar (som du åpenbart trenger, siden du ikke kan tenke ut noe så lett selv), når det du burde gjøre er å gå rolig ut døren og aldri sett deg tilbake og SÅ ringt politiet/anmeldt. Altså hvor dum går det egentlig an å være? Panneklask!

Anonymkode: 8f69e...876

Dette er vel bare toppen av isfjellet angående trusler? Tenk litt igjennom hva du selv skriver.

Anonymkode: e6c81...a28

• Liker 3
Skrevet

Er du i et voldelig forhold, kan denne tråden være til hjelp. 

• Nyttig 3
Skrevet

Dette opptaket sier jo absolutt ingenting. Hvordan skal politiet kunne vite at dette ikke er noe du ba vedkommende si? 

"Du, jeg skal være med i en sketsj på julebordet på jobb, kan du hjelpe meg å øve? Her er replikkene."

Anonymkode: c6ec1...484

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ha en fin kveld.

Det høres ut som hun svarer på noe du sier. Hun tør ikke gå mot deg med en kniv. Hvorfor er dette i det hele tatt et spørsmål? Her blir jeg mer interessert i hva som ble sagt før og etter denne uttalelsen. 

DU virker som en veldig manipulerende fyr som har klippet til en liten setning tatt ut av sin sammenheng. 

Hva er hun redd for, og hva skal hun beskytte seg mot?

Anonymkode: 781b1...87e

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke opptaket kan hjelpe deg, men hvis hun ikke lar deg slå opp, og hun mishandler deg psykisk eller fysisk, så må du skaffe deg hjelp!

Jeg forstod ikke om du gjorde det slutt eller ikke. Lar hun deg være i fred?

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Det høres ut som hun svarer på noe du sier. Hun tør ikke gå mot deg med en kniv. Hvorfor er dette i det hele tatt et spørsmål? Her blir jeg mer interessert i hva som ble sagt før og etter denne uttalelsen. 

DU virker som en veldig manipulerende fyr som har klippet til en liten setning tatt ut av sin sammenheng. 

Fant ut at hun hadde holdt på i skjul med exen sin mens man var i forhold. Jeg tok ho på fersken både da jeg ble invitert i en gruppesamtale der hun satt å holdte på med han, og andre greier.

Da jeg sa at jeg ville ende forholdet, så spydde hun ut med det, både der hun sier hun gjorde det samme med tidligere ex. 

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Her sitter du med spekulasjoner, noe som ikke er greit.

Uansett hva som har skjedd, å sitte å true med kniv i det hele tatt er ikke greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...