Gå til innhold

Nabolag i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i Trondheim passer det best for en enslig mann å bo? Og hvor mye i husleie må jeg regne med for egen leilighet? 

Har ikke bil, så det må være bra busstilbud. Ønsker gjerne gangavstand til butikker og restauranter. 

Jeg har lest på NRK at Buran er belasta, men det gjelder kanskje ikke for alle? 

Anonymkode: 7de36...f04

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvor i Trondheim passer det best for en enslig mann å bo? Og hvor mye i husleie må jeg regne med for egen leilighet? 

Har ikke bil, så det må være bra busstilbud. Ønsker gjerne gangavstand til butikker og restauranter. 

Jeg har lest på NRK at Buran er belasta, men det gjelder kanskje ikke for alle? 

Anonymkode: 7de36...f04

Buran har nok ikke det beste ryktet, men jeg opplevde det ikke som veldig belastet da jeg bodde der. Jeg trivdes egentlig veldig godt. Selv liker jeg veldig godt de øvre delene av Møllenberg. Du slipper studentene, som i all hovedsak holder seg mellom kirkegata og Weidemanns vei, så det er mye roligere. Du har festningen like ved, i tillegg til at du har både sentrum og Solsiden i gangavstand.

Har du råd er også Bakklandet veldig flott.

Anonymkode: 5a20a...df1

Skrevet

Øya! Rolig, fint og sentralt.

Anonymkode: cd5e6...cba

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg tenker at halvsirkelen øst, nært sentrum, er bra. Godt kollektivtilbud der også. Lilleby, Buran, Møllenberg, Bakklandet, Singsaker, Tyholt/Berg, eventuelt Persaunet og Nardo. Og sentreum eller Øya. Kjenner flere single som bor på Ila, så det er heller ikke et etablert familiestrøk, og det er veldig sentrumsnært.

Selv bor jeg på Nardo, gangavstand til sentrum men litt lenger unna, kanskje 30 min å gå i rolig tempo. Helt OK.

Anonymkode: abd37...061

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...