Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter en ny selvbruner etter å ha innsett at å kjøpe selvbruningsservietter blir ganske dyrt i lengden.

Så derfor lurer jeg på hvilken selvbruner bruker du? (merke og evt. produktnavn?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fake it fra Body Shop. Jeg kjøpte den etter tips fra flere her inne, og har vært veldig godt fornøyd med den. Det finnes to ulike nyanser, vanlig og medium/dark. Jeg har hittil bare brukt den lyseste, og den gir ærlig talt ikke så veldig mye farge, men jeg er veldig lys, så for meg er det passe. (Dessuten fint når man er nybegynner, eventuelle skjolder synes ikke så godt, og er lette å få vekk med vannfast sminkefjerner.) Til sommeren kommer jeg nok til å kjøpe den mørkere varianten.

Skrevet

Hurra til Bodyshops selvbruner fra meg også! Kjempefornøyd med den. Den eneste som gir meg naturlig farge...og jeg er kresen!

Skrevet

Jeg har brukt den mørke Natusanen som er sånn bodylotion med selvbruner. Den var kjempefin. Lukter litt rart kanskje men det går jo over :)

Skrevet

St. Tropez lotion. Veldig bra!

Skrevet (endret)

Jeg bruker en fra Lancome til ansiktet. Er ikke fornøyd, syns den gir for sterk og for oransje farge. Så egentlig bør den vel kastes... Hater å kaste så dyre produkter :sur:

Til kroppen bruker jeg en sjelden gang St. Tropez og den er bare helt super! Men det er ikke så supert med all smøre/vente-dillinga... Men fargen er flott!

Endret av Manic
Skrevet

Til kroppen bruker jeg St. Tropez og noen ganger Loreal. Favoritten til ansiktet er Dior.

Skrevet

Jeg har brukt Helena Rubinstein og Lancôme. Den første har finest farge.

Skrevet

Min favoritt er Shiseido sin Brilliant Bronze Quick Self-Tanning Gel. Den er helt super. Tørker raskt, og gir en fin naturlig farge. Kan brukes både til ansikt og til kropp.

Skrevet

Avhengig av St. Tropez skum :)

Leste i et reklameblad fra Vita at Piz Ibun nå har en selvbruner som sitter i 10 dager! Det kan vel ikke være mulig? Noen som har prøvd den?

Fru Nitha

Skrevet

Til ansiktet bruker jeg enten Lancome Flash Bronzer eller Liquid Bronze fra Clarins. Den siste er best; fargen blir finere, den lukter mindre, og tørker ikke ut huden like sterkt.

Til kroppen bruker jeg ikke selvbruner akkurat nå (var på ferie rett før jul), men når jeg bruker, er det enten skummet fra Piz Buin i Max Tan, eller skum/spray fra St. Tropez.

Gjest Jalileh
Skrevet

Har tre favoritter, og det er: St.Tropez, L'oreal Sublime bronze & ShadowTan.

Skrevet

Brukte St Tropez skum før, men gikk over til Piz Buin skum pga prisen. Ikke noe søl, fin farge og sitter lenge.

Skrevet
Fake it fra Body Shop. Jeg kjøpte den etter tips fra flere her inne, og har vært veldig godt fornøyd med den. Det finnes to ulike nyanser, vanlig og medium/dark. Jeg har hittil bare brukt den lyseste, og den gir ærlig talt ikke så veldig mye farge, men jeg er veldig lys, så for meg er det passe. (Dessuten fint når man er nybegynner, eventuelle skjolder synes ikke så godt, og er lette å få vekk med vannfast sminkefjerner.) Til sommeren kommer jeg nok til å kjøpe den mørkere varianten.

Snakker du om selvbrunner til ansiktet? :sjenert:

Skrevet (endret)

St. Tropez gir super farge, men den er udrøy og alt for dyr synes jeg. Bruker Dior krem eller Clinique skum, er veldig fornøyd med begge. Dior blir ganske gyllen (men ikke gul, passer godt på lys hud), mens Clinique minner om St. Tropez. Begge koster rundt 200,- i parfymeri.

Edit: Skummet fra Clinique fås med svak farge på, så det er lettere å fordele jevnt. Ser naturlig ut med en gang (ikke som St. T.).

Endret av Hu i Svingen
Skrevet

Melon; Fake it kommer både i en kropps- og en ansiktsvariant. Jeg har bare den til kroppen.

Skrevet

Jeg bruker Nivea lotion med selvbruner. Billig er den og jeg er godt fornøyd med resultatet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...