Gå til innhold

Mister sexlysten pga queefing

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kan egentlig gjøres? Vi jobber og får snoppen opp, snoppen går inn i hullet, og "proooomp", pikken blir slapp. Vet liksom ikke hvordan vi skal få det til å funke, hva er en god måte å unngå lyden? Vi har prøvd forskjellige sexstillinger, men det skjer fremdeles. Hjelp?

Anonymkode: bbb30...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også problemer med dette, det skjer mye. Det har blitt nye værre nylig, uten at jeg tenker jeg har blitt slappere eller videre. Men jeg har fått veldig mye sterkere orgssmer og sammentrekninger starter i vagina en stund før jeg får orgsmse. Hos meg kan det skje uten at det har vært penetrering involvert, som om vagina "svelger" luft når jeg får sammentrekninger. 

Hater det! Har store komplekser. Heldigvis skjer det mindre om jeg har fingre eller pikken inni meg. Jobber med bekkenbunnen men jeg vet ikke om det hjelper særlig. 

Anonymkode: 827f1...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fittefis liksom? Skjer alle, vi bryr oss ikke om det i det heletatt, det er helt naturlig. Når jeg blir tatt bakfra er det bankers at det skjer, hender vi stopper opp et par sek så jeg kan putte to fingre inn og slippe ut lufta.

Husker da jeg var sånn ca 12 år, jeg og venninna mi sto på alle fire, lagde svai rygg for å få vakuum for så å presse lufta ut igjen med tilhørende prompelyd. Nekter å tro at både venninna mi og meg var "slapp i strikken" som 12 åringer.

Anonymkode: 85d3f...d2c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nekter å tro at både venninna mi og meg var "slapp i strikken" som 12 åringer.

Hæ? Hvem har nevnt noe om å være "slapp i strikken" her annet enn deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hæ? Hvem har nevnt noe om å være "slapp i strikken" her annet enn deg?

Det var nok innlegg nr to her vedkommende hintet til..

Anonymkode: 4ac3d...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ler litt når det skjer. Avhengig av hvilke stillinger vi har brukt, kan jeg ha ganske mye luft etterpå. Da hender det at vi trykker på nedre del av magen min slik at luften kommer ut. Selv om det kan være svært følsomt der nede etter en orgasme, kan luften som siger ut, gi en deilig kriblende følelse. 🤗

Hvis det oppleves negativt, kan dere:

1. Ikke ta pålen for langt ut mellom hvert støt. (Hvis luft ikke blir dyttet inn, kommer det heller ikke ut igjen.)
2. Føre pålen «rett inn», dvs. sørg for at skjeden og pålen er «på linje». (Jeg opplever mer promp hvis jeg f.eks. har mye svai i ryggen når han tar meg bakfra)
3. Hun kan nyte det (luft fyller en del i skjeden før det blir lyd og luft som siger ut etter at man er ferdig, kan oppleves deilig)
4. Prøve å tenke positivt hver gang dere hører den lyden - den kommer jo fordi dere har sex
5. Ha på høy musikk som overdøver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på musikk da vel, eller stønn så høyt at dere ikke hører noe. 

Anonymkode: 7c1e8...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 'queefing' liksom et ord vi skal kjenne til? Hvorfor brukes ikke ordet 'fittefis'? Hva er så stas med at det er engelsk?  Språklig fattigdom!

Anonymkode: 471c1...f3f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det var nok innlegg nr to her vedkommende hintet til..

Anonymkode: 4ac3d...316

Ja, stemmer. Og for å poengtere at de lydene er helt normale og naturlige.

Anonymkode: 85d3f...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mer normalt enn unormalt. Antar at dere er unge, kun et valg, lær dere å lev med det. Eller slutt å ha sex. 

Anonymkode: 1090b...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to aspekter ved dette ... selve luften og lyden, og hans reaksjon på lyden.

Fittefis er en nokså vanlig ting, og tydeligvis noe dere opplever. Spørsmålet er hvorfor han reagerer så negativt / av-tennende på det. Kanskje verdt å reflektere litt over det, framfor å "gi all skyld til fitta" ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...