AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Serr, hvorfor er musikk så essensielt i livet, men folk disser det så sykt når du vil vie livet til det? Har drevet og tenkt på det sykt mye i det siste. Musikk har vært der forever, lenge før dudes og chicks liksom. Historien med musikk er så sick og deep, men det føles som om det er null sjanse for å slå igjennom skikkelig. I hvert fall for meg da. Ikke mange nok gigs eller sjanser for de som lager beats. Folk ser rart på meg når jeg sier jeg chiller med musikkstudier. Men altså, musikk er legit alt. Tenk å ikke ha tunes i livet, da? Anonymkode: 8b22b...0c2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 Er dette en paroditråd på hvordan enkelte unge folk snakker for å være kul? Anonymkode: 9a674...5de 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 Så hva gjør du for å nå ut med musikken din da? Sitter på gutte-/jente-rommet og venter på å bli oppdaget? Hva er målet ditt? Å jobbe med noe du liker, eller å bli stor og berømt? Hvis du vil jobbe som musiker har jeg følgende råd: Nå er markedet litt stramt på grunn av økonomien, kulturbudsjettet er det første som blir kuttet, men gå rundt -tilby deg å spille gratis på puber, kafeer, eller andre plasser musikken din passer inn. Vis engasjement, vis vilje, og har du noe å komme med vil spillejobbene komme. Men for de fleste krever det mye innsats over mange år å komme dithen at de kan livnære seg som artist. Anonymkode: 3bb36...6cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå