Gå til innhold

Alternativ dry shampoo

Kateyy

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt tørr shampoo i lang tid og er blitt ekstremt avhengig av det... 
Har nå i etterkant lagt merke til skaden den gjør på håret mitt ( knekker, tynnere osv ) har også astma som reagerer veldig sterkt på alle typene jeg har prøvd.
Noen som har tips til hva jeg kan bruke istede? Noe som fjerner fett uten å skade håret eller lungene mine 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kateyy skrev (3 minutter siden):

Har nå i etterkant lagt merke til skaden den gjør på håret mitt ( knekker, tynnere osv ) har også astma som reagerer veldig sterkt på alle typene jeg har prøvd.
Noen som har tips til hva jeg kan bruke istede? Noe som fjerner fett uten å skade håret eller lungene mine 😄

Hvis du har astma er det ikke rart du reagerer, det er jo en del farlige og irriterende gasser i vestlig tørr-sjampo. 
Du kan lage din egen tørr-sjampo med f.eks bakepulver, hvis ikke så finnes det gode plantebaserte alternativer som ikke er skadelig for verken kropp eller miljø 

Anonymkode: a5071...8b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maizenna sier de skal funke, men aldri prøvd det selv

Anonymkode: d3b5a...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kateyy skrev (2 timer siden):

Ta deg en dusj, herregud.

Anonymkode: 2155f...c14

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...