Kateyy Skrevet 17. august 2023 #1 Del Skrevet 17. august 2023 Jeg har brukt tørr shampoo i lang tid og er blitt ekstremt avhengig av det... Har nå i etterkant lagt merke til skaden den gjør på håret mitt ( knekker, tynnere osv ) har også astma som reagerer veldig sterkt på alle typene jeg har prøvd. Noen som har tips til hva jeg kan bruke istede? Noe som fjerner fett uten å skade håret eller lungene mine 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Del Skrevet 17. august 2023 Kateyy skrev (3 minutter siden): Jeg har brukt tørr shampoo i lang tid og er blitt ekstremt avhengig av det... Har nå i etterkant lagt merke til skaden den gjør på håret mitt ( knekker, tynnere osv ) har også astma som reagerer veldig sterkt på alle typene jeg har prøvd. Noen som har tips til hva jeg kan bruke istede? Noe som fjerner fett uten å skade håret eller lungene mine 😄 Hvis du har astma er det ikke rart du reagerer, det er jo en del farlige og irriterende gasser i vestlig tørr-sjampo. Du kan lage din egen tørr-sjampo med f.eks bakepulver, hvis ikke så finnes det gode plantebaserte alternativer som ikke er skadelig for verken kropp eller miljø Anonymkode: a5071...8b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Del Skrevet 17. august 2023 Maizenna sier de skal funke, men aldri prøvd det selv Anonymkode: d3b5a...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermegler1 Skrevet 17. august 2023 #4 Del Skrevet 17. august 2023 Var det ikke noe som het Hemp før? På tvshop 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #5 Del Skrevet 17. august 2023 Kateyy skrev (2 timer siden): Jeg har brukt tørr shampoo i lang tid og er blitt ekstremt avhengig av det... Har nå i etterkant lagt merke til skaden den gjør på håret mitt ( knekker, tynnere osv ) har også astma som reagerer veldig sterkt på alle typene jeg har prøvd. Noen som har tips til hva jeg kan bruke istede? Noe som fjerner fett uten å skade håret eller lungene mine 😄 Ta deg en dusj, herregud. Anonymkode: 2155f...c14 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. august 2023 #6 Del Skrevet 17. august 2023 Sjampo mot fett hår. Evt volumshampo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå