Gå til innhold

Dere som tar botox, vet dere om trening kan påvirke det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt botox I sinnarynken noen ganger nå, jeg holdt meg unna trening i hel i en uke for å være på den sikre siden mtp anbefalinger. Men jeg er glad i å trene, og trener derfor en del. Jeg synes botox ofte går fort ut på meg og begynte plutselig å tenke på en ting nå, kan treningen gjøre at blodstrømmen som pumper ekstra i kroppen under trening og svetting, gjøre sånn at botoxen går fortere ut? Noen som vet det? 

Anonymkode: 46aa6...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal sitte etter ett døgn vel, så du trenger ikke vente en hel uke egentlig. På meg går også botox ut fort, og jeg liker både trening og ansiktsmassasje ved hudpleien hver kveld - så det er rett og slett ikke vits i å ta botox, da det varer så kort tid. Det er visst forskjell på dette hos ulike mennesker, jeg har sterke muskler i feks sinnarynken og trenger mer enn vanlig dose for å få noen virkning overhodet, og det går også fort ut. Så jeg har sluttet med det.

Anonymkode: 26e92...eb7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det skal sitte etter ett døgn vel, så du trenger ikke vente en hel uke egentlig. På meg går også botox ut fort, og jeg liker både trening og ansiktsmassasje ved hudpleien hver kveld - så det er rett og slett ikke vits i å ta botox, da det varer så kort tid. Det er visst forskjell på dette hos ulike mennesker, jeg har sterke muskler i feks sinnarynken og trenger mer enn vanlig dose for å få noen virkning overhodet, og det går også fort ut. Så jeg har sluttet med det.

Nei, jeg vurderer å slutte når det skal være sånn. Kan jeg spørre hvor lenge det varte på deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (4 minutter siden):

Vet bare at man skal søren meg være sikker på at dette er noe man virkelig vil og man må være godt informert om mulige komplikasjoner/bivirkninger. 

https://sykepleien.no/fag/2021/03/fillerbehandling-kan-fore-til-synstap?fbclid=IwAR365JVR4nNTJAmy84oTOtZAfaB3GLZf2YNtFEaNJyg-OFp8CfuJwTmgB_U

Det har du helt rett i 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei, jeg vurderer å slutte når det skal være sånn. Kan jeg spørre hvor lenge det varte på deg? 

Det var vel full effekt i 5-6 uker, mens det egentlig skal vare 3 mnd. Men det er også sånn, tror jeg, at jo lengre man bruker det, jo bedre virker det, fordi musklene blir svakere og svakere. Jeg brukte det on and off i en del år, men ikke sammenhengende nok til å få effekt over tid, antakelig.

Nei, ikke verdt det for min del.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det var vel full effekt i 5-6 uker, mens det egentlig skal vare 3 mnd. Men det er også sånn, tror jeg, at jo lengre man bruker det, jo bedre virker det, fordi musklene blir svakere og svakere. Jeg brukte det on and off i en del år, men ikke sammenhengende nok til å få effekt over tid, antakelig.

Nei, ikke verdt det for min del.. 

Sånn føles det her også, bare full effekt noen uker for så å være sånn halvveis et par måneder. Kjedelig 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å sprøyte dritt inn i kroppen. Dere trener, hva er problemet?? Godta dere blir eldre, og nei dere ser IKKE lekre ut med botox og fillers. Det er så stygt og INGEN kler det. Verken Sophie Elise eller Kathrine Sørland kler det, det ser 10 ganger verre ut. 

Naturlig er det vakreste!

Anonymkode: ad115...9bf

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar unge damer i 20-åra botox i ansiktet? Er det en nedre aldersgrense? Jeg er 38 og har aldri prøvd. 

Anonymkode: b9377...013

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Slutt å sprøyte dritt inn i kroppen. Dere trener, hva er problemet?? Godta dere blir eldre, og nei dere ser IKKE lekre ut med botox og fillers. Det er så stygt og INGEN kler det. Verken Sophie Elise eller Kathrine Sørland kler det, det ser 10 ganger verre ut. 

Kan man faktisk se botox i en sinnarynke ?  Det har jeg aldri tenkt over om jeg har møtt folk uten sinnarynke men med vanlige rynker.

Anonymkode: bfcf9...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Snakk om å la seg provosere av andre sine valg 🤣 Mulig naturlig er best, men ta det med ro med blodtrykket nå 😁 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt botox jevnlig siden jeg var 21 ca. Er nå 38.  Går ut veldig fort på meg. Varer 1 mnd bare, trener mye, da går det fortere ut ja .  Og alle er forskjellige,  så noen trenger veldig mye for å se forskjell,  og på noen går det rett ut igjen veldig fort.  Dette er gjerne de med høy forbrenning.   Elsker botox, kommer aldri til å slutte med det.  Regner også med at siden jeg begynte så tidlig så har ansikts musklene blitt svekket,og dermed har jeg mindre rynker.  Men jeg har rynker😊  hehe.  Og det må jeg leve med. Vi blir alle eldre.  Man ser at jeg har levd. Botox kan aldri ta bort alle rynkene i et ansikt. Damå man bruke mye filler i tillegg.  Og filler kan fort bli stygt ja.  Bruker det også, men overdriver ikke lenger. Vil ikke se ut som jeg er 20, vil bare være Pen.

Anonymkode: 84e05...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har tatt botox jevnlig siden jeg var 21 ca. Er nå 38.  Går ut veldig fort på meg. Varer 1 mnd bare, trener mye, da går det fortere ut ja .  Og alle er forskjellige,  så noen trenger veldig mye for å se forskjell,  og på noen går det rett ut igjen veldig fort.  Dette er gjerne de med høy forbrenning.   Elsker botox, kommer aldri til å slutte med det.  Regner også med at siden jeg begynte så tidlig så har ansikts musklene blitt svekket,og dermed har jeg mindre rynker.  Men jeg har rynker😊  hehe.  Og det må jeg leve med. Vi blir alle eldre.  Man ser at jeg har levd. Botox kan aldri ta bort alle rynkene i et ansikt. Damå man bruke mye filler i tillegg.  Og filler kan fort bli stygt ja.  Bruker det også, men overdriver ikke lenger. Vil ikke se ut som jeg er 20, vil bare være Pen.

Hvorfor begynte du så tidlig med Botox? Jeg har nesten ikke reist og har vært lite utsatt for sol. Drikker veldig sjeldent alkohol og har ikke rynker ennå (det kommer). Jeg er født i 84 (sent på året). Aldri prøvd Botox, burde jeg det? Folk ser jeg er nesten 40, for blir aldri spurt om leg på polet  (er der sjeldent). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Botox i sinnarynke tatt 2 ganger og skal fortsette. Varer ca 3 mnd. Etterhvert vil effekt vare lengre😀 Nå er det 3mnd siden sist,men rynka er langt i fra så dyp den var før jeg begynte med botox😉

Hvor kjapt mener du den effekten går ut hos deg da ts??

Anonymkode: cca62...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

21? Da har det kostet deg masse unødvendige penger😔 Normalt begynner man når en rynke eller 2 starter å vise. Jeg har selv i sinnarynken, elsker også effekten. Allikevel er jeg snart 40 og startet i år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Uenig. Jeg har botox i sinnarynken og ser yngre ut enn i fjor,men ser helt naturlig ut. Er forskjell på å ta litt i en rynke og 2 ,ingen vil se det med mindre de har studert før og etter bilder av deg😉 Forskjell på det enn å ta det ekstremt som f.eks Carina Dahl...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke svar på det du spør om, men bare som et tips jeg selv fikk fra hudpleier: der hvor jeg får å får botox i sinnarynka tilbyr gratis påfyll innenfor 2 måneder. Fikk tips om å komme tilbake for gratis påfyll like før 2 måneder var gått og på den måten får man en liten ekstra "boost" så botoxen varer litt lengre enn normalt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvorfor tar unge damer i 20-åra botox i ansiktet? Er det en nedre aldersgrense? Jeg er 38 og har aldri prøvd. 

Vel, jeg er 50 år da…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel, jeg er 50 år da…

Har kolleger i 20-åra som tar det og lurer på hvorfor. Får vel spørre de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Og det er du helt uten giftstoffer sprøytet inn. Ikke er det billig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...