AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Hei. Førstegangsgravid her, uke 30. Har hatt det helt strålende i graviditeten frem til nå, men denne uken kom plagene. Jeg har fått en sånn «støl» følelse mellom beina, så det er ganske vondt å gå. Akkurat som når du ikke har syklet på et år, så går du på en dobbel spinningtime og gir alt. Så blir du støl mellom beina/i skrittet fra setet. Har i tillegg fått en sånn «nedpress»-følelse i magen, men regner med det er normalt (?). Kan dette være bekkenløsning? Googlet litt rundt det, og ser ut til at det er lite jeg kan gjøre med det. Bare slappe av rett og slett. Men jeg ønsker å bevege kroppen min også. Blir der da verre fremover? Tar gjerne imot alt av tips ☺️ Anonymkode: daa53...586
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 Kan høres sånn ut. Hold deg i så mye bevegelse som du klarer, men ikke påfør deg smerte. Lytt til kroppen, ta pause når du må. Anonymkode: ae98a...008
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hei. Førstegangsgravid her, uke 30. Har hatt det helt strålende i graviditeten frem til nå, men denne uken kom plagene. Jeg har fått en sånn «støl» følelse mellom beina, så det er ganske vondt å gå. Akkurat som når du ikke har syklet på et år, så går du på en dobbel spinningtime og gir alt. Så blir du støl mellom beina/i skrittet fra setet. Har i tillegg fått en sånn «nedpress»-følelse i magen, men regner med det er normalt (?). Kan dette være bekkenløsning? Googlet litt rundt det, og ser ut til at det er lite jeg kan gjøre med det. Bare slappe av rett og slett. Men jeg ønsker å bevege kroppen min også. Blir der da verre fremover? Tar gjerne imot alt av tips ☺️ Anonymkode: daa53...586 Jeg hadde det. Var helt forferdelig! Klarte nesten ikke å gå. jeg måtte ta det med ro, ble bare verre om jeg ikke satt i ro! Ikke såå lenge igjen da🤞🏼lykke til❤️ Anonymkode: 5625a...cf0
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #4 Skrevet 17. august 2023 Jeg fikk god hjelp av fysioterapeut 😊 Anonymkode: e9819...cc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå