AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 pga dyrets beste etter brudd i samråd med kirurg og vetrinær så har jeg begynt med tanker som.... Hva om vetrinær så feil på bildene og pus kunne blitt frisk etter bare bandasje?🤯 Går det an at de tar så feil? Anonymkode: be3d7...5b9
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 Hvor var bruddet? Anonymkode: b340b...973
Khloe P.T Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 Ikke tenk sånn! Når veterinæren anbefaler avliving skal du stole på at det er det beste for pus. De vet hva de driver med. En ev behandling ville blitt økonomisk gevinst for veterinæren, så det er enda en grunn til å stole på vet. 5 1
Bombasi Skrevet 17. august 2023 #4 Skrevet 17. august 2023 (endret) Ikke overtenk dette. Avgjørelsen er tatt. Og avgjørelsen er tatt basert på råd fra to med lang utdannelse om dyr og som vet hva de snakker om. Sjansen for at de har gitt feil råd anses som svært, svært lav. Og ingen blir rådet til avlivning om ikke det er siste utvei. Du må legge avgjørelsen bak deg. Ta heller med deg de gode minnene, se framover og ta vare på deg selv nå. Det er lov å være trist. Endret 17. august 2023 av Bombasi 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 Jeg tok livet av pusen min pga lårhalsbrudd, dyrlegen sa det var opp til meg, men............, Pusen hadde aldri fått det bra med så lang rehab. 😿 Anonymkode: c3168...252 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #6 Skrevet 17. august 2023 Jeg har hatt pus med brukket ben,og gjør det aldri igjen! Smertefullt og mye ubehag,og måtte holdes inne lenge,noe den ikke var så veldig glad for. Skjer det med pusen jeg har nå,blir det avliving, for det der unner jeg ikke katten.. Anonymkode: ef922...02e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #7 Skrevet 18. august 2023 Jeg har akkurat nå en katt med brukket ben, og skulle jeg valgt igjen, er jeg veldig usikker på om jeg hadde valgt å operere. Min katt hadde et fint brudd, visstnok, og god prognose ellers, men han må være i bur i ukesvis, medisineres tre ganger til dagen og han er helt miserabel. Det føles veldig som dyremishandling. Jeg håper jo at det er midlertidig og at han vil få god funksjon når dette er over, men det vet man jo ikke - det er jo en risiko for at jeg bare har torturert ham i dagesvis/ukesvis, og så får han komplikasjoner som gjør at han må avlives likevel. Og det føles virkelig som at jeg torturerer ham, han har tydelig vondt, selv om han får smertestillende, har dårlig apetitt og må gå med krage, og foten er hoven og han bare ligger der (i et bur!) og ser ut som om han har gitt opp livet. Han er ikke interessert i noe, og det er virkelig vondt å se på ham. Han vil ikke ha kos nå, så den eneste kontakten vi har er når jeg må holde ham fast for å tvinge i ham medisiner. Jeg vet ikke om vi noen gang kommer til å få et godt forhold igjen etter dette. Jeg vet det er veldig vondt for deg nå, men tenk på alt det du sparer katten din for. Det hadde uansett ikke bare vært en bandasje, det hadde vært langvarig smerte for katten, kanskje for resten av livet. Og, avhengig av forsikringen din, potensielt veldig dyrt, selv om det betyr mindre i denne sammenhengen. Anonymkode: 12965...0f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå