AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Ble dere lagt inn dagen før keisersnittet? Sov samboer på sykehuset første natten etter keisersnittet? (Har et barn til hjemme.) Fikk dere kateter før eller etter bedøvelsen? Hvor lenge var dere innlagt? Anonymkode: 14171...e4d
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 Ble lagt inn samme dag. Kateter ble lagt inn etter spinalbedøvelse. Min mann sov i stol ved siden av sengen. Vi sov der èn natt før vi reiste hjem. Det var egentlig for tidlig for min del, men jeg nektet lenger opphold (var kaotisk pga korona). Anonymkode: 0c54c...710
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ble dere lagt inn dagen før keisersnittet? Sov samboer på sykehuset første natten etter keisersnittet? (Har et barn til hjemme.) Fikk dere kateter før eller etter bedøvelsen? Hvor lenge var dere innlagt? Anonymkode: 14171...e4d Svarer selv om det ikke var planlagt. kateter etter bedøvelse fikk familierom to dager med far endte med å være der i 5 dager pga problemer med amming. Var noe drit Anonymkode: f51c0...84f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #4 Skrevet 17. august 2023 Ble lagt inn samme dag. Kateter etter bedøvelse (tror jeg?? Merket ikke noe til at det ble satt). Lå på barselavdeling uten mulighet til at far kunne sove der. Anonymkode: 366a7...a42
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ble dere lagt inn dagen før keisersnittet? Sov samboer på sykehuset første natten etter keisersnittet? (Har et barn til hjemme.) Fikk dere kateter før eller etter bedøvelsen? Hvor lenge var dere innlagt? Anonymkode: 14171...e4d Nå endte mitt planlagte KS med hasteKS pga at riene startet da, men skulle såklart ikke legges inn dagen før. Det ville jo vært å oppta en sykehusplass helt uten grunn. Mannen sov med oss i 5 døgn på barsel. Jeg ba om at de satte kateter etter bedøvelsen. Vi var innlagt i 5 døgn pga infeksjon i kroppen. Anonymkode: c0cdb...107
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #6 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå endte mitt planlagte KS med hasteKS pga at riene startet da, men skulle såklart ikke legges inn dagen før. Det ville jo vært å oppta en sykehusplass helt uten grunn. Mannen sov med oss i 5 døgn på barsel. Jeg ba om at de satte kateter etter bedøvelsen. Vi var innlagt i 5 døgn pga infeksjon i kroppen. Anonymkode: c0cdb...107 Hørt om flere som ble lagt inn kvelden før, derfor jeg lurte. Vet ikke hvor ofte det er tilfelle men Anonymkode: 14171...e4d
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #7 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hørt om flere som ble lagt inn kvelden før, derfor jeg lurte. Vet ikke hvor ofte det er tilfelle men Anonymkode: 14171...e4d Muligens fordi de har lang reiseveg og skal inn tidlig, det kan jo hende. Anonymkode: c0cdb...107
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #8 Skrevet 17. august 2023 Nå var ikke mitt planlagt på forhånd, men ble resultat av at igangsettingen ikke fungerte. Jeg fikk kateter før bedøvelsen. De satte det på fødestua rett før jeg skulle trilles til operasjonsrommet. Det var det vondeste med hele opplevelsen, så hvis du får mulighet ville jeg absolutt bedt om bedøvelse først... Etter ks lå jeg på barsel én natt og så barselhotell én natt, før jeg dro hjem. Anonymkode: db95a...c71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå