Gå til innhold

Bursdagsgave til far 80 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far blir 80 år neste mnd. De siste årene har jeg slitt veldig med å finne på gave til ham, men i år kom min søster med forslaget om at vi kan gi en opplevelse i stedet. Dette synes jeg var en kjempeide, men det var bare å komme på hva da… Han har ingen åpenbare, store interesser. Er litt dårlig til beins. Har tenkt på konsert, men tror ikke han er så interessert i det. Er nok best med en aktivitet man kan gjøre på dagtid. Helst til under tusenlappen pr pers. Forslag? :) 

Anonymkode: 3d743...9a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi spleiste på et fint selskap til pappa på 80-årsdagen. Bestilte tapas og ordnet alt så han bare trengte å møte opp. 

Ta ham med på restaurant kanskje?

Anonymkode: c3f63...a76

Skrevet

Vi gir nesten bare opplevelser til besteforeldre nå ( 75 år og oppover), de har jo fulle hus av alt mulig. Det behøver ikke være så voldsomt, han er sikkert bare glad for å tilbringe dagen med dere. Hva med en kjøretur avsted til et sted han var i gamle dager? Og spise noe god mat på veien? Hva er han intr i? 😊

Anonymkode: b3f46...462

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vi gir nesten bare opplevelser til besteforeldre nå ( 75 år og oppover), de har jo fulle hus av alt mulig. Det behøver ikke være så voldsomt, han er sikkert bare glad for å tilbringe dagen med dere. Hva med en kjøretur avsted til et sted han var i gamle dager? Og spise noe god mat på veien? Hva er han intr i? 😊

Det er det som se litt vanskelig… eneste interessene jeg vet han har er bil og hytta😅

Skrevet
Lykkedykker skrev (17 minutter siden):

IMG_6578.jpeg

Takker for tips😂😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er det som se litt vanskelig… eneste interessene jeg vet han har er bil og hytta😅

Jeg vet ikke hvor dere bor i landet, men det er kanskje en amcar-treff i nærheten / rimelig avstand? det er det ofte rundt forbi.  Masse fine biler, og eiere som liker å prate om sylindere og opppussing 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...