AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Regner med at det er flere enn meg der ute som ikke har noe emosjonelt, fysisk eller seksuelt forhold med samboer/ektefellen sin og er utro. Er i den situasjonen at partneren min har avvist meg i månedsvis og jeg ønsker så inderlig å føle meg begjært. Hvor er det lettest å finne en fast elsker, og hvordan hva er dine beste tips for å skjule utroskap? Anonymkode: 33890...03a 1 2
Fremmed fugl Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Regner med at det er flere enn meg der ute som ikke har noe emosjonelt, fysisk eller seksuelt forhold med samboer/ektefellen sin og er utro. Er i den situasjonen at partneren min har avvist meg i månedsvis og jeg ønsker så inderlig å føle meg begjært. Hvor er det lettest å finne en fast elsker, og hvordan hva er dine beste tips for å skjule utroskap? Anonymkode: 33890...03a Helt grattis tips. Det er å ikke være utro. Da blir du aldri tatt. Så nå har det har gått noen måneder, og da er du klar å risikere forholdet og svikte din partner. Når du gjør det så raskt og uten å prøve noe annet, hvorfor gjør det bare ikke slutt. Dette er et forhold som opplagt ikke er viktig for deg. 28 8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 Fremmed fugl skrev (Akkurat nå): Helt grattis tips. Det er å ikke være utro. Da blir du aldri tatt. Så nå har det har gått noen måneder, og da er du klar å risikere forholdet og svikte din partner. Når du gjør det så raskt og uten å prøve noe annet, hvorfor gjør det bare ikke slutt. Dette er et forhold som opplagt ikke er viktig for deg. Har ikke råd til å flytte for meg selv, og ønsker ikke å utsette barna for en skilsmisse. K42 Anonymkode: 33890...03a 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #4 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): og ønsker ikke å utsette barna for en skilsmisse. Og du tror du unngår det hvis du er utro? Anonymkode: e76fb...a1b 16 7
caroliine Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 Kjenner jeg tenker ”håper du brenner i h….” 16 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #6 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og du tror du unngår det hvis du er utro? Anonymkode: e76fb...a1b Leser du overskriften så ønsker jeg tips om å skjule utroskap - i håp om å unngå skilsmisse. Anonymkode: 33890...03a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #7 Skrevet 17. august 2023 Tror det er veldig vanskelig å holde en så stor hemmelighet skjult. Det kommer til å boble over for deg en dag og du røper det for en eller annen.. så har du set gående. du finner vel partner på nettet eller byen i en fei om du sier hva du er ute etter.. Anonymkode: 64d51...a21 1 1
Sansa20 Skrevet 17. august 2023 #8 Skrevet 17. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Regner med at det er flere enn meg der ute som ikke har noe emosjonelt, fysisk eller seksuelt forhold med samboer/ektefellen sin og er utro. Er i den situasjonen at partneren min har avvist meg i månedsvis og jeg ønsker så inderlig å føle meg begjært. Hvor er det lettest å finne en fast elsker, og hvordan hva er dine beste tips for å skjule utroskap? Anonymkode: 33890...03a Hvorfor ønsker du å være en svikter og rett og slett en drittkjærring ? Ta heller en alvorsprat og legg frem problemet . Eventuelt gjør det slutt Endret 17. august 2023 av solietta 11
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #9 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Leser du overskriften så ønsker jeg tips om å skjule utroskap - i håp om å unngå skilsmisse. Anonymkode: 33890...03a Du vil unngå skilsmisse, jeg antar det er komfortabelt nok der du er, så du tar heller sjansen på å fullstendig ødelegge din partner ved å være utro. Les deg opp på hvor ødeleggende det er for partneren din. Utroskap får den bedratte til å miste troen på seg selv, troen på kjærligheten, og miste tillit til andre mennesker slik at det i fremtiden er med på å ødelegge deres forhold til andre mennesker. Jeg har vært utro selv, og jeg har blitt bedratt. Uansett hvor mye jeg angrer på min utroskap for 13 år siden så kan jeg ikke gjøre det opp igjen. Vedkommende jeg bedro brukte 11 år på å klare å tro på seg selv og ny kjærlighet. Jeg kan virkelig aldri tilgi meg selv. I etterkant fikk jeg smake min egen medisin. Sikkert vel fortjent, men ikke desto mindre grusomt. Det ødelegger mennesker. Man mister virkelig grepet. Hvis forholdet ditt virkelig er dødt og ingen av dere ønsker å skilles får dere heller snakke om å leve i et åpent forhold. Hvis ikke gror du deg et par baller og gjør det slutt. Anonymkode: 0ac0a...b68 7 21
Topsi Skrevet 17. august 2023 #10 Skrevet 17. august 2023 Fremmed fugl skrev (17 minutter siden): Helt grattis tips. Det er å ikke være utro. Da blir du aldri tatt. Så nå har det har gått noen måneder, og da er du klar å risikere forholdet og svikte din partner. Når du gjør det så raskt og uten å prøve noe annet, hvorfor gjør det bare ikke slutt. Dette er et forhold som opplagt ikke er viktig for deg. Her er jeg helt enig med deg, fullstendig 3
Grüner Skrevet 17. august 2023 #11 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har ikke råd til å flytte for meg selv, og ønsker ikke å utsette barna for en skilsmisse. K42 Anonymkode: 33890...03a Du bryr deg niks og nada om mann og barn, men er en stor egoist som bare tenker på deg selv. Skam deg 11
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #12 Skrevet 17. august 2023 Finn noen som partner ALDRI KUNNET GJETTET at du hadde noe på si med. Eller en random en på byen hver gang. Skjul alle dine spor. Slett smslogger, anropslogger. Er du og din elsker venner på sosiale medier, hold den seksuelle praten skjult. For eks: fjern personen fra chat listen hver gang. Endre navn på personen. Anonymkode: 1fabf...5ec 2
Topsi Skrevet 17. august 2023 #13 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har ikke råd til å flytte for meg selv, og ønsker ikke å utsette barna for en skilsmisse. K42 Anonymkode: 33890...03a Så partneren som du bedrar skal betale for deg? 5 2
Kipling Skrevet 17. august 2023 #14 Skrevet 17. august 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke råd til å flytte for meg selv, og ønsker ikke å utsette barna for en skilsmisse. K42 Anonymkode: 33890...03a Nei, for hvis det er en ting som virkelig kommer til å hjelpe barna så er det at skilsmissen skjer uansett, men at den skjer fordi mamma var utro mot pappa. Det pleier å være skikkelig kult for dem når andre barn på skolen hører om det. 4 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #15 Skrevet 17. august 2023 Ønsker tips, ikke hets! Tror de fleste som hadde vært i min situasjon hadde tenkt det samme tankene. ts Anonymkode: 33890...03a 1 2
Trolltunge Skrevet 17. august 2023 #16 Skrevet 17. august 2023 Det en vet vet ingen, det to vet vet alle. Mye risiko ved å "fikse ekteskapet " på den måten. Kan fort bli en dynamittkubbe med glødende lunte, og gjøre vondt grusomt vanskelig. 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #17 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Regner med at det er flere enn meg der ute som ikke har noe emosjonelt, fysisk eller seksuelt forhold med samboer/ektefellen sin og er utro. Er i den situasjonen at partneren min har avvist meg i månedsvis og jeg ønsker så inderlig å føle meg begjært. Hvor er det lettest å finne en fast elsker, og hvordan hva er dine beste tips for å skjule utroskap? Anonymkode: 33890...03a Vær ærlig med din mann og se hva som skjer derfra. Men IKKE gå bak ryggen på han. Det er bare forkastelig. Anonymkode: c109b...ae0 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #18 Skrevet 17. august 2023 Stakkars mann, det blir skikkelig fælt når han finner ut om dette, at konen hans er en så slibrig slange, og han blir tvunget til å avslutte forholdet. Problemer skal man prate om. Det er det voksne og ansvarlige mennesker gjør. Anonymkode: ba7ff...5b6 1
Fremmed fugl Skrevet 17. august 2023 #19 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har ikke råd til å flytte for meg selv, og ønsker ikke å utsette barna for en skilsmisse. K42 Anonymkode: 33890...03a Ikke bruk barna som unnskyldning. Dem vil ha det mye bedre med et sivilisert brudd uten utroskap. Så da er det at du ikke kan bruke pengene til den du skal svikte hvis du er ryddig og ærbar som er grunnen til denne tråden. Ellers så må du velge type utroskap. Noe som gjør at du får et spennende forhold på si, men med vesentlig risiko for å bli tatt. Eller uforpliktende tilfeldig sex uten å bli tatt. 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #20 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ønsker tips, ikke hets! Tror de fleste som hadde vært i min situasjon hadde tenkt det samme tankene. ts Anonymkode: 33890...03a De fleste har tenkt det samme som meg!!!!!!! Du er på bærtur, stå opp for deg selv og avslutt ekteskapet først. Så kan du finne deg en elsker( som ikke er i et forhold). Tror du vil ha både i pose og sekk. Anonymkode: c5896...b24 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå