AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Utrolig kjedelig å kjenne frustrasjonen stige uten å kunne gjøre mye med det. Kvinne (48) her, som lever i sexløst forhold. Har lest en del her inne før og sett at mange sliter med liknende saker. Har noen av dere i samme situasjon funnet en løsning? Anonymkode: 4154f...603 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 Kjenner til det, men for meg hjelper det mye med trening. Blir frustrasjonen for stor, så tar jeg meg skikkelig ut på trening, slik at jeg blir så sliten at bena ikke bærer meg etterpå og jeg nesten må krype. Det hjelper skikkelig! Anonymkode: 1d25d...bd5 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 Kåthet er et overskuddsfenomen. Kom deg ut og løp. kom deg på styrketrening. Utover det kjenner jeg meg ikke igjen i problemstillingen. Når sex ikke er et alternativ, så blir jeg heller ikke kåt. De få gangene jeg blir kåt «ut av det blå», så går det over etter 1 minutt om sex ikke er et reelt alternativ. Aldri i hele mitt liv kjent på noe frustrasjon eller savn bare pga sex. Anonymkode: 32a81...e82 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #4 Skrevet 17. august 2023 Løpe intervaller gjør susen. Ligger du i sengen og er frustrert så gå på gulvet og ta pushups. Eller se i et blad og ordne biffen selv. Vi er jo utstyrt med armer. Og kondomeriet er smekkfullt av lekesaker. Anonymkode: 09cef...710 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 Det har vert en prosess å komme til det punktet at jeg aksepterer at det er sexløst her. Når jeg aksepterte fullt og helt forsvant savnet, jeg får masse masse oppmerksomhet. Klemmer, kyss, massasje osv så jeg lever greit med det og det er han som driver forholdet fremover. Anonymkode: 02c80...4a3 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #6 Skrevet 17. august 2023 Vil du fortsette i forholdet da eller skille deg? Jeg har vært alene i 5 år og har det på noen måter bedre enn i et vanskelig ekteskap. Ingen av delene er ideelt men har man vært sammen i 20 år + så er det nok normalen for mange. Anonymkode: ac332...3fc
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #7 Skrevet 17. august 2023 Du er ikke alene. Mannen er mer intr. i å sove enn å ha sex. Ikke gjør han noe særlig med husarbeid heller. Womanizer har vært min beste investering. Har ingen råd som har funket for meg uteom det, ville bare gi deg min medfølelse. K i midten av 30-årene. Anonymkode: de007...0e3 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #8 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): K i midten av 30-årene. Huffa meg. Stakkar deg, du kan ikke fortsette sånn ❤️ Anonymkode: aff20...545
mebeforeyou Skrevet 17. august 2023 #9 Skrevet 17. august 2023 Jeg elsker sex, og vil ikke gi avkall på det for en frisk mann. Det er bl.a. mitt kjærlighetsspråk. Etter masse avvisninger og skuffelser valgte jeg til slutt å bare onanere. Håpet forsvant til slutt. Dette igjen førte til at jeg ga slipp på kjærligheten og forholdet. Har det mye bedre nå❤️ 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #10 Skrevet 17. august 2023 Min løsning var til slutt å gi opp mannen, forlate han og finne en ny som jeg hadde masse god sex med. Anonymkode: 6eb0f...e23 4
Bamseklemmer Skrevet 18. august 2023 #11 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du er ikke alene. Mannen er mer intr. i å sove enn å ha sex. Ikke gjør han noe særlig med husarbeid heller. Womanizer har vært min beste investering. Har ingen råd som har funket for meg uteom det, ville bare gi deg min medfølelse. K i midten av 30-årene. Anonymkode: de007...0e3 Ei god investering vil jeg si, den gjør iallefall jobben sin🤭 Bonusen til en mann som gjør husarbeid.. får ofte senga til å knirke litt ekstra, det lærte jeg i ung alder. Men jeg gjør det også for min egen del, for jeg liker å ha et hus ryddig og rent. Men det å glede andre er også blitt min sport, for det gir meg skyhøye fordeler og skaper sexlyst, kjærlighet og bolyst. En mann som ikke gjør husarbeid og bare vil sove, må jo være like ubrukelig som en womanizer uten batterier? 1 1 2
Flintis Skrevet 18. august 2023 #12 Skrevet 18. august 2023 Bamseklemmer skrev (6 minutter siden): Ei god investering vil jeg si, den gjør iallefall jobben sin🤭 Bonusen til en mann som gjør husarbeid.. får ofte senga til å knirke litt ekstra, det lærte jeg i ung alder. Men jeg gjør det også for min egen del, for jeg liker å ha et hus ryddig og rent. Men det å glede andre er også blitt min sport, for det gir meg skyhøye fordeler og skaper sexlyst, kjærlighet og bolyst. En mann som ikke gjør husarbeid og bare vil sove, må jo være like ubrukelig som en womanizer uten batterier? Han kan da tjene noen penger til husholdningen.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #13 Skrevet 18. august 2023 Bamseklemmer skrev (8 minutter siden): Ei god investering vil jeg si, den gjør iallefall jobben sin🤭 Bonusen til en mann som gjør husarbeid.. får ofte senga til å knirke litt ekstra, det lærte jeg i ung alder. Men jeg gjør det også for min egen del, for jeg liker å ha et hus ryddig og rent. Men det å glede andre er også blitt min sport, for det gir meg skyhøye fordeler og skaper sexlyst, kjærlighet og bolyst. En mann som ikke gjør husarbeid og bare vil sove, må jo være like ubrukelig som en womanizer uten batterier? Haha, ja den siste setningen der har du helt rett i. Men hva gjør man ikke når man er økonomisk avhengig av 2 inntekter for å overleve med hus, hjem, mer enn 2 barn, hund ++. Womanizer eller flytte på gata. (Han klarer heller ikke med huset alene). Selger vi har ingen av oss råd til å kjøpe noe. Leiemarkedet for utfordringene over blir nesten dobbelt så dyrt som huslånet inkludert utgiftene som følger med å eie. Så her er det søvn og womanizer som gjelder inntil videre 😭 Anonymkode: de007...0e3 1
Bamseklemmer Skrevet 18. august 2023 #14 Skrevet 18. august 2023 Flintis skrev (6 minutter siden): Han kan da tjene noen penger til husholdningen. Penger har liten betydning i slike sammenhenger.. Materialister tenker ofte slik, at de kan betale seg fri fra husvask. Så han får ingen bonus av å ha rævva full av penger.. enkelte kvinner gir bonus fordi han er en Mann, som gjør jobben for å glede dama. Så å bli kalt "vaskekjærring" er svært positivt.. enten du er fattiglem eller millionær😂 1 1
Flintis Skrevet 18. august 2023 #15 Skrevet 18. august 2023 Bamseklemmer skrev (11 minutter siden): Penger har liten betydning i slike sammenhenger.. Materialister tenker ofte slik, at de kan betale seg fri fra husvask. Så han får ingen bonus av å ha rævva full av penger.. enkelte kvinner gir bonus fordi han er en Mann, som gjør jobben for å glede dama. Så å bli kalt "vaskekjærring" er svært positivt.. enten du er fattiglem eller millionær😂 Kan da bruke pengene til womaniserbatterier. Å holde huset i orden blir jo ikke feil da. Kanskje han burde trene litt?
mebeforeyou Skrevet 18. august 2023 #16 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha, ja den siste setningen der har du helt rett i. Men hva gjør man ikke når man er økonomisk avhengig av 2 inntekter for å overleve med hus, hjem, mer enn 2 barn, hund ++. Womanizer eller flytte på gata. (Han klarer heller ikke med huset alene). Selger vi har ingen av oss råd til å kjøpe noe. Leiemarkedet for utfordringene over blir nesten dobbelt så dyrt som huslånet inkludert utgiftene som følger med å eie. Så her er det søvn og womanizer som gjelder inntil videre 😭 Anonymkode: de007...0e3 Ikke enig at en er økonomisk avhengig. Det er en stor jobb emosjonelt å ta så drastiske valg, og prosessen kan ta mange år. For noen aldri. Det er i hvert fall viktig at han forstår alvoret i din frustrasjon, og han i samarbeid med deg kan og bør finne en løsning. Alternativet blir ikke bedre over tid. Jeg trodde også at vi ikke hadde råd til noe. Her sitter vi allikevel på hver vår leilighet/hus, og har der godt hver for oss. Lykke til❤️ 1 1
feliek54 Skrevet 20. august 2023 #17 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 20.12): Utrolig kjedelig å kjenne frustrasjonen stige uten å kunne gjøre mye med det. Kvinne (48) her, som lever i sexløst forhold. Har lest en del her inne før og sett at mange sliter med liknende saker. Har noen av dere i samme situasjon funnet en løsning? Anonymkode: 4154f...603 Jeg er mann og har det lit likt deg men jeg har noen gang hat sex med andre damer men menge år siden nå så har lyst på treff med ei. Men ikke lett å finne ei som her lyst.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #18 Skrevet 20. august 2023 Samme situasjon. Trøsten er at de fleste har det sånn. Anonymkode: a4fdc...701
Navnet Mitt Skrevet 20. august 2023 #19 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 20.12): Utrolig kjedelig å kjenne frustrasjonen stige uten å kunne gjøre mye med det. Kvinne (48) her, som lever i sexløst forhold. Har lest en del her inne før og sett at mange sliter med liknende saker. Har noen av dere i samme situasjon funnet en løsning? Anonymkode: 4154f...603 Spørre mannen om åpent forhold kan være aktuelt? Da har du mulighet til å finne en partner for sex og fortsatt beholde mannen.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #20 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 20.12): Utrolig kjedelig å kjenne frustrasjonen stige uten å kunne gjøre mye med det. Kvinne (48) her, som lever i sexløst forhold. Har lest en del her inne før og sett at mange sliter med liknende saker. Har noen av dere i samme situasjon funnet en løsning? Anonymkode: 4154f...603 AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 23.03): Det har vert en prosess å komme til det punktet at jeg aksepterer at det er sexløst her. Når jeg aksepterte fullt og helt forsvant savnet, jeg får masse masse oppmerksomhet. Klemmer, kyss, massasje osv så jeg lever greit med det og det er han som driver forholdet fremover. Anonymkode: 02c80...4a3 AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 23.04): Du er ikke alene. Mannen er mer intr. i å sove enn å ha sex. Ikke gjør han noe særlig med husarbeid heller. Womanizer har vært min beste investering. Har ingen råd som har funket for meg uteom det, ville bare gi deg min medfølelse. K i midten av 30-årene. Anonymkode: de007...0e3 Ingen partner kan forvente og forlange at den andre blir i et status quo som er belastende både individuelt og forholdet. Enten må man jobbe sammen for å få det bedre, tillate at den andre tar hånd om det selv, eller bryte opp. Anonymkode: 43e17...493 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå