AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Er det noen her som har dette? - hva gjorde dere for å bli kvitt dette (hvilken behandling)? - hvordan visste du at dette ble behandlet for godt (hvilke prøver/hos hvem)? - hadde du mange plager med dette/forsvant disse når du ble behandlet for dette? Anonymkode: 7e529...e12
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 Hei. Jeg hadde det for noen år siden. Fikk det påvist ved gastroskopi på Volvat, og fikk deretter en tidagers «hestekur». Var tilbake og tok pusteprøve etter et par måneder og da var det borte. Totalt tok det nok ca. 6 måneder før jeg følte meg helt bra igjen (var mye kvalm og hadde vondt i spiserøret). Helt bra etterhvert👍🏻 Anonymkode: 0e3d2...a0d
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 - hva gjorde dere for å bli kvitt dette (hvilken behandling)? Såkalt "trippelkur" (ganske tøff hestekur med blant annet antibiotika) - hvordan visste du at dette ble behandlet for godt (hvilke prøver/hos hvem)? Plagene forsvant helt, så jeg har ikke testet i etterkant. - hadde du mange plager med dette/forsvant disse når du ble behandlet for dette? Jeg var fryktelig dårlig. Kastet opp blod, blod i avføringen. Det var utrolig smertefullt å spise, på det verste tror jeg at jeg fikk ned ei spiseskje honning annenhver dag omtrent. Bare det å drikke et lite glass vann kunne ta flere timer, det var så ubehagelig. Raste såpass hurtig ned i vekt at jeg fikk gallestein i etterkant (jeg var overvektig i utgangspunktet). Ble helt bra av behandling. Anonymkode: 9838a...837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå