Gå til innhold

Hva slags pålegg bruker du på skiva

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags pålegg har du i kjøleskapet, ikke akkurat nå, men som oftest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leverpostei, jarlsberg, bringebærsyltetøy og baconost.

Skrevet

Syltetøy, peanøttsmør, sjokoladepålegg (selvsagt uten melk), hummus, linsepostei, ketchup el (til å ha under linseposteien) og forskjellig annet, kommer an på hva som er på tilbud eller hva jeg tar meg tid til å lage.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Har alltid hvitost på skiven. Med eller uten grønnsakstilbehør.

Skrevet
pikk

....els kanskje? :ler:

Gulost, leverpostei, salami, makrell i tomat, er det som går mest av. Innimellom syltetøy, som jeg har periode av nå...

Skrevet

Hvis jeg kan velge så er det leverpostei med agurk.

Gjest Sukkerert
Skrevet
....els kanskje?  :ler:

Gulost, leverpostei, salami, makrell i tomat, er det som går mest av.  Innimellom syltetøy, som jeg har periode av nå...

:ler: Dårlig humør i dag, ja.

Skrevet

Mannen helt gratis dag kanskje... :ler: Men humor var det lell!!

Skrevet

Jeg har alltid Norvegia og kokt skinke. Er helt avhengig :)

Skrevet

Ovnsbakt postei, forskjellige oster, forskjellige kjøttpålegg, makrell i tomat, italiensk salat, peanøttsmør, syltetøy (men det spiser vi sjelden, er ikke så glad i søte pålegg), hardkokte egg, diverse grønnsaker, majones ++

Gjest Spacegirl
Skrevet

Hvitost, kokt skinke, salatblader, hardkokte egg, tomat, agurk, sylteagurk, makrell i tomat. Og eplesyltetøy, som jeg egentlig ikke er så glad i, men jeg har fryseren full av det og vet ikke helt hva jeg skal bruke det til.

Gjest GreenSky
Skrevet
Syltetøy, peanøttsmør, sjokoladepålegg  (selvsagt uten melk), hummus, linsepostei, ketchup el (til å ha under linseposteien) og forskjellig annet, kommer an på hva som er på tilbud eller hva jeg tar meg tid til å lage.

Samme her.

Skrevet
Jeg har alltid Norvegia og kokt skinke. Er helt avhengig :)

Jeg også, og brødskiven skal ha en skive av hver, bittelitt lettmajones på toppen, to tomatskiver og masse purreringer. Den beste brødskiva!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Når jeg har råd har jeg alltid ridderost, spekeskinke, avocado og tomat på brødskiva. Ca 1 gang i mnd altså... Nammenam!

Skrevet

Vi har alltid gulost, syltetøy, brunost, leverpostei, makrell i tomat, trønderfår, salat, agurk og sylteagurk i kjøleskapet.

På jobb har jeg stående lettsyltetøy og cottage cheese i tillegg.

Gjest christineemily
Skrevet

i kjøleskapet vårt er det alltid leverpostei, norvegia, brunost, salami, røkt laks, skinke, peanøttsmør, salat, agurk, tomat, smøreost, kaviar, sylteagurk, rødbeter, egg, syltetøy, makrell i tomat og ofte andre ting også. Har barn, så er litt avhengig av et rikt utvalg...

Skrevet
Når jeg har råd har jeg alltid ridderost, spekeskinke, avocado og tomat på brødskiva. Ca 1 gang i mnd altså... Nammenam!

Åh... det hørtes godt ut - det skal jeg jammen prøve! :)

Jeg spiser omtrent alltid ost på brødskivene mine... Så jeg pleier alltid å ha: Norwegia, Ridderost, Jarlsberg, Kremost Naturell og Kremost med Hvitløk i kjøleskapet. I perioder kjøper jeg Nougatti, kokt skinke eller spekekjøtt. Og en sjelden gang leverpostei, stek eller Roastbiff...

Favorittsmørbrødet er nok: Sandwichbrød fra Baker Brun, godt smør, issalt, lettrøkt skinke, masse Norwegia, tomatskiver og havsalt på toppen! Mmmmmmmmmmmm!! Men, det er ganske sjelden jeg spiser det altså ;)

Skrevet

Min favorittskive om dagen: Grov speltscone med Snøfrisk, røkelaks og vårløkringer. :)

Snøfrisk er forresten fast påleggsinventar i kjøleskapet mitt, i tillegg til kokt skinke, makrell i tomat, reker (og majones), kaviar, kokte egg, tunfisk, peanøttsmør (fra helsekost), agurk og ulike typer grønn salat.

Og utenfor kjøleskapet ligger det moden avokado, klase- eller cherrytomater, bananer og epler - godt pålegg alt sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...