Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 Hva slags pålegg har du i kjøleskapet, ikke akkurat nå, men som oftest?
Gjest Hel Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 Leverpostei, jarlsberg, bringebærsyltetøy og baconost.
Iceglow Skrevet 18. januar 2006 #4 Skrevet 18. januar 2006 Syltetøy, peanøttsmør, sjokoladepålegg (selvsagt uten melk), hummus, linsepostei, ketchup el (til å ha under linseposteien) og forskjellig annet, kommer an på hva som er på tilbud eller hva jeg tar meg tid til å lage.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 Har alltid hvitost på skiven. Med eller uten grønnsakstilbehør.
Gjest vimse Skrevet 18. januar 2006 #7 Skrevet 18. januar 2006 pikk ← ....els kanskje? Gulost, leverpostei, salami, makrell i tomat, er det som går mest av. Innimellom syltetøy, som jeg har periode av nå...
Gjest 1111 Skrevet 18. januar 2006 #8 Skrevet 18. januar 2006 Hvis jeg kan velge så er det leverpostei med agurk.
Gjest Sukkerert Skrevet 18. januar 2006 #9 Skrevet 18. januar 2006 ....els kanskje? Gulost, leverpostei, salami, makrell i tomat, er det som går mest av. Innimellom syltetøy, som jeg har periode av nå... ← Dårlig humør i dag, ja.
Gjest vimse Skrevet 18. januar 2006 #10 Skrevet 18. januar 2006 Mannen helt gratis dag kanskje... Men humor var det lell!!
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #11 Skrevet 18. januar 2006 Jeg har alltid Norvegia og kokt skinke. Er helt avhengig
Arkana Skrevet 18. januar 2006 #12 Skrevet 18. januar 2006 Ovnsbakt postei, forskjellige oster, forskjellige kjøttpålegg, makrell i tomat, italiensk salat, peanøttsmør, syltetøy (men det spiser vi sjelden, er ikke så glad i søte pålegg), hardkokte egg, diverse grønnsaker, majones ++
Gjest Spacegirl Skrevet 18. januar 2006 #13 Skrevet 18. januar 2006 Hvitost, kokt skinke, salatblader, hardkokte egg, tomat, agurk, sylteagurk, makrell i tomat. Og eplesyltetøy, som jeg egentlig ikke er så glad i, men jeg har fryseren full av det og vet ikke helt hva jeg skal bruke det til.
Gjest GreenSky Skrevet 18. januar 2006 #14 Skrevet 18. januar 2006 Syltetøy, peanøttsmør, sjokoladepålegg (selvsagt uten melk), hummus, linsepostei, ketchup el (til å ha under linseposteien) og forskjellig annet, kommer an på hva som er på tilbud eller hva jeg tar meg tid til å lage. ← Samme her.
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #15 Skrevet 18. januar 2006 Jeg har alltid Norvegia og kokt skinke. Er helt avhengig ← Jeg også, og brødskiven skal ha en skive av hver, bittelitt lettmajones på toppen, to tomatskiver og masse purreringer. Den beste brødskiva!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. januar 2006 #16 Skrevet 18. januar 2006 Når jeg har råd har jeg alltid ridderost, spekeskinke, avocado og tomat på brødskiva. Ca 1 gang i mnd altså... Nammenam!
Catus Skrevet 18. januar 2006 #17 Skrevet 18. januar 2006 Vi har alltid gulost, syltetøy, brunost, leverpostei, makrell i tomat, trønderfår, salat, agurk og sylteagurk i kjøleskapet. På jobb har jeg stående lettsyltetøy og cottage cheese i tillegg.
Gjest christineemily Skrevet 20. januar 2006 #18 Skrevet 20. januar 2006 i kjøleskapet vårt er det alltid leverpostei, norvegia, brunost, salami, røkt laks, skinke, peanøttsmør, salat, agurk, tomat, smøreost, kaviar, sylteagurk, rødbeter, egg, syltetøy, makrell i tomat og ofte andre ting også. Har barn, så er litt avhengig av et rikt utvalg...
nostalgia Skrevet 20. januar 2006 #19 Skrevet 20. januar 2006 Når jeg har råd har jeg alltid ridderost, spekeskinke, avocado og tomat på brødskiva. Ca 1 gang i mnd altså... Nammenam! ← Åh... det hørtes godt ut - det skal jeg jammen prøve! Jeg spiser omtrent alltid ost på brødskivene mine... Så jeg pleier alltid å ha: Norwegia, Ridderost, Jarlsberg, Kremost Naturell og Kremost med Hvitløk i kjøleskapet. I perioder kjøper jeg Nougatti, kokt skinke eller spekekjøtt. Og en sjelden gang leverpostei, stek eller Roastbiff... Favorittsmørbrødet er nok: Sandwichbrød fra Baker Brun, godt smør, issalt, lettrøkt skinke, masse Norwegia, tomatskiver og havsalt på toppen! Mmmmmmmmmmmm!! Men, det er ganske sjelden jeg spiser det altså
Gjest piaf Skrevet 20. januar 2006 #20 Skrevet 20. januar 2006 Min favorittskive om dagen: Grov speltscone med Snøfrisk, røkelaks og vårløkringer. Snøfrisk er forresten fast påleggsinventar i kjøleskapet mitt, i tillegg til kokt skinke, makrell i tomat, reker (og majones), kaviar, kokte egg, tunfisk, peanøttsmør (fra helsekost), agurk og ulike typer grønn salat. Og utenfor kjøleskapet ligger det moden avokado, klase- eller cherrytomater, bananer og epler - godt pålegg alt sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå