Julia Piñero Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Ligger nå 3 episoder ute på Tv2 play. Har noen her sett på eller har planer om å se på? 1
Maijuni Skrevet 18. august 2023 #2 Skrevet 18. august 2023 Vil det ikke bli vist på vanlig tv? Jeg vil se, men har ingen planer om å begynne å abonnere på tv2 play. Vi har så mange stream abonnenter (Netflix, hbo, Disney og vanlig tv pakke via altibox), tv2 play blir ikke prioritert å bruke ekstra penger på. Dumt for deltagerne i serien at den ikke vises på vanlig tv kanaler for jeg har inntrykk av at få ser på bloggerne nå pga plattformen tv2 play.
anon01 Skrevet 18. august 2023 #3 Skrevet 18. august 2023 Har sett en episode, dessverre er jeg egentlig kun interessert i Marna, Sofie og Alexandra, så blir mye spoling 😅 Er en sånn serie som står på i bakgrunnen mens jeg gjør andre ting. Ikke spesielt interessert, men av og til er det underholdene. 1
Amatariel Skrevet 23. august 2023 #5 Skrevet 23. august 2023 Veldig gøy at det er i gang igjen 😊 Savner noen av de gamle, men sånn er det jo...
Julia Piñero Skrevet 4. oktober 2023 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2023 Det var jo en kjedelig sesong. Satt forrige uke og så gjennom de 5 første sesongene. Mye mer interessante enn sesongene fra de siste årene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå