Gå til innhold

Kjæreste som skal begynne å jobbe på kontor med masse damer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten gjennom 1 år å jeg, har hatt avstandsforhold. Han i vest og jeg i øst. Han har bodd hos meg et par uker pga han måtte si opp leiligheten sin grunnet arbeidsløs. Han har nå fått jobb på Vestlandet igjen å flytter straks. Han er opprinnelig tysk å har fått jobb på et kontor der sjefen er en kvinne og er tysk  hun også. 

Det er 10 kvinner og 2 menn fra før på arbeidsplassen. Han prater mye med denne damen, ler og gjør seg til på telefonen, å sier at han gleder seg masse. Jeg forstår ikke hva de prater om, men merker han gliser og prater vennlig. Jeg har ikke mulighet til å flytte med pga jeg har to barn. Jeg er redd han glemmer meg ut etter han flytter, nytt sted nye kollegaer, langt borte fra meg, å opptatt hele dagen med alle disse kvinnene på jobb. Han sier selv han er bra til å prate for seg, spesielt med kvinner, å at det var nok derfor han fikk jobben.  Jeg vil stole på han, men er redd han glemmer meg ut.. Han sier at det er masse som skjer på jobben sosialt, vinkvelder og slikt. Jeg har generelt vansker med å stole på menn, har blitt bedratt i alle forhold.

Anonymkode: be897...f53

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør prate med ham om det. Ikke på en måte som beskylder eller mistenkeliggjør ham på noe vis, men at du sier at pga dine dårlige erfaringer med menn så har det gjort deg usikker. 

Anonymkode: bc410...a9d

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er 10 kvinner og 2 menn fra før på arbeidsplassen.

uff da

Anonymkode: b65d9...f9c

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Du bør prate med ham om det. Ikke på en måte som beskylder eller mistenkeliggjør ham på noe vis, men at du sier at pga dine dårlige erfaringer med menn så har det gjort deg usikker. 

Er litt redd for å ta det opp med han også, redd for å virke sjalu og usikker. Han skal i tillegg bo 3 uker på sofaen til en kamerat før han flytter, å denne kompisen, drar med seg damer hjem i hytt og pine fra byen og slikt. Han er konstant på jag etter kvinner og nedlegge, de to er veldig gode venner å er redd for at kjæresten min blir revet med av han, å får han også til å treffe damer. 

Denne kompisen er også borti gifte kvinner.. Ser for meg scenarioer der de to er ute, kompisen speider etter damer som vanlig, å at kjæresten min må «underholde» venninnen til en eller annen av disse kvinnene, å blir revet med. Er slitsomt og ha det slik…😥

Skrevet

Noen flere innspill?

Skrevet

Han høres ikke klar ut for et seriøst forhold.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen flere innspill?

Viktig å fortelle han at du er så lite tillitsfull til han fordi alle andre menn du har vært sammen har bedratt deg.

Han burde da forstå at det er hans ansvar å gjøre deg trygg og ikke flytte til Bergen. 

Anonymkode: 35c88...97b

• Liker 2
Skrevet

Du er selv kvinne og burde vite at kvinner finner 99% av menn de møter som frastøtende. Sjansen for at noen av de kvinnene på kontoret finner han attraktiv og i tillegg hopper til sengs med han er så liten at du like gjerne kan spille på Lotto. Og det selv om han jobber hardt for å få dem til sengs. 

Anonymkode: 4b671...b64

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Der jeg jobber er det 73 menn og 5 damer. 

Tenk om kjæresten skulle ha bekymret seg for mine 73 mulige sidesprang i arbeidstiden. 

Anonymkode: 0ecdf...0df

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Slapp helt av. Det å jobbe i et kvinnedominert yrke er et helvete som mann, så du burde ikke være redd for at han skal være utro. Det vil være drama, intriger og dårlig arbeidsmiljø

Anonymkode: 4e010...a39

• Nyttig 1
Skrevet

Det høres ikke ut som at er avstandsforhold er bra for deg siden du er såpass sjalu. For hva skal du ta opp med han, egentlig? Skal du si at han ikke kan ta jobben fordi det jobber kvinner der??? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Der jeg jobber er det 73 menn og 5 damer. 

Tenk om kjæresten skulle ha bekymret seg for mine 73 mulige sidesprang i arbeidstiden. 

Pølsefest?

Anonymkode: be173...b7c

• Nyttig 1
Skrevet

Men kjære deg!  Få deg noen jævla baller!  Du lar da ikke kjæresten din sitte i tlf med en annen kvinne å "gjøre seg til"  😄  Hadde min mann gjort det når vi hadde vært kjærester i 1 år, så hadde jeg sett bort på han og sagt: næmen, har du lyst til å pakke sakene dine og komme deg veldig veldig fort ut av leiligheten min eller har du lyst til å vise dama di respekt og aldri aldri snakke slik med en annen kvinne igjen? Så måtte han valgt!  Har du ingen selvrespekt?  Grenser for hvordan du lar en mann behandle deg?  Selvverd?  Kjære ts du må da tørre å snakke med din egen kjæreste!!??  

Anonymkode: b305a...293

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men kjære deg!  Få deg noen jævla baller!  Du lar da ikke kjæresten din sitte i tlf med en annen kvinne å "gjøre seg til"  😄  Hadde min mann gjort det når vi hadde vært kjærester i 1 år, så hadde jeg sett bort på han og sagt: næmen, har du lyst til å pakke sakene dine og komme deg veldig veldig fort ut av leiligheten min eller har du lyst til å vise dama di respekt og aldri aldri snakke slik med en annen kvinne igjen? Så måtte han valgt!  Har du ingen selvrespekt?  Grenser for hvordan du lar en mann behandle deg?  Selvverd?  Kjære ts du må da tørre å snakke med din egen kjæreste!!??  

Anonymkode: b305a...293

Noe sier meg at du snart er singel uavhengig om mannen gjør seg til på mobilen eller ikke....

Anonymkode: 64aa0...820

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Er litt redd for å ta det opp med han også, redd for å virke sjalu og usikker. Han skal i tillegg bo 3 uker på sofaen til en kamerat før han flytter, å denne kompisen, drar med seg damer hjem i hytt og pine fra byen og slikt. Han er konstant på jag etter kvinner og nedlegge, de to er veldig gode venner å er redd for at kjæresten min blir revet med av han, å får han også til å treffe damer. 

Denne kompisen er også borti gifte kvinner.. Ser for meg scenarioer der de to er ute, kompisen speider etter damer som vanlig, å at kjæresten min må «underholde» venninnen til en eller annen av disse kvinnene, å blir revet med. Er slitsomt og ha det slik…😥

Men du ER sjalu og usikker. Hva slags forhold er det hvis du ikke kan være ærlig med din partner om det?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Pølsefest?

Anonymkode: be173...b7c

Yepp, hver fredag 🤣

Skrevet

Enten har du tillit til ham, eller ikke... Har du ikke tillit til ham kan dere ikke ha et forhold.
Du må jobbe med ditt eget syn på andre mennesker, dersom du skal få et forhold til å fungere.
Du må være trygg på at du er god nok, og at kjærlighet ikke er noe man må jobbe med å gjøre seg fortjent til.
Den som er forelska i deg glemmer deg ikke bort. Glemmer han deg bort var det uansett ingenting der.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Morsomt hvordan noen klarer å fokusere vekk fra det positive at noen man har kjær har funnet seg en jobb og ikke lengre er arbeidsledig, og fokusere istedenfor på at alt handler om DERES egne hangups som sjalusi og usikkerhet.

Vi andre håper han finner seg ei bedre i vest å han slipper det der tullet mer

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Enten stoler du på ham, eller så gjør du det ikke. Hvor mange av hvilket kjønn han jobber med, skal ikke ha noe å si. Han kan ikke la være å jobbe eller låse seg inne hjemme og aldri snakke med andre mennesker.

Hvis du ikke stoler på ham, skjønner jeg ikke hvorfor du er sammen med ham. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er kvinne, og har jobbet i 20 år med masse kjekke menn i to "kule" bransjer. Kun et par tre damer og noen titalls menn. Kunne aldri ha levd med en sjalu ektefelle. I begge firmaene har vi vært mye sammen sosialt på fritiden også. Supert miljø, og masse trivsel på jobb. 

Anonymkode: f0166...98f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...