Gå til innhold

Hvilke følelser/tanker har du inni deg som du aldri nevner til noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Luft de her! Jeg starter med noen av mine:

- Jeg er utrolig usikker på tennene mine. Hver gang jeg ler eller smiler så føles det godt, men samtidig vondt, fordi gleden blir blandet sammen med usikkerhet. Jeg tenker ofte på i ettertid om hva de andre syntes om tennene mine da jeg smilte og lo. De legger nok merke til at de ikke er så hvite og rette som de burde være. 

- Jeg fantaserer noen ganger om å bli sammen med en kvinnelig kollega av meg. Jeg har nok et lite crush på henne. Jeg ser for meg at vi går turer i skogen sammen, spiser på restaurant sammen, ser på film sammen, kysser osv. Dette er bare fluktfantasier som i blant redder meg fra det ellers travle familielivet mitt. Dette er nok bare hjernen min som ønsker mer spenning og forandring. Jeg elsker fortsatt mannen min og kommer aldri til å gå i fra ham.

- Jeg elsker å gå i lekebutikker med barna. Jeg synes det er like gøy som å gå i interiørbutikker og i møbelbutikker. Jeg har hatt en helt fin barndom med masse moro og leker, så det er ikke fordi noe har manglet i livet mitt. Jeg bare synes det er utrolig gøy å se hva som plutselig blir populært, måten de har designet lekene på, alle fargene, all kreativiteten. Lego er spesielt gøy å se på. Små gleder i hverdagslivet😅

Anonymkode: a5312...b78

• Liker 4
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror oppriktig at jeg er en narsissist. 

Anonymkode: 2573a...fca

• Liker 24
  • Hjerte 3
Skrevet

Det er ingen som er klar over hvor ufattelig redd jeg ofte blir, selv om jeg bare skal på matbutikken eller lignende en liten tur. 

Er vel neppe noen som forstår heller...    

Anonymkode: 6df98...ff5

• Liker 1
  • Hjerte 23
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ingen som er klar over hvor ufattelig redd jeg ofte blir, selv om jeg bare skal på matbutikken eller lignende en liten tur. 

Tror jeg kan skjønne deg. Jeg blir og redd, planlegger alt i hodet, og hvis det virker vanskelig dropper jeg det, ender opp med å heller sitte hjemme uten mat.

Anonymkode: 95ae9...417

• Liker 1
  • Hjerte 12
Skrevet

Jeg synes kvinnelige bodybuildere kan være utrolig sexy. Det kommer jeg aldri til si til noen i virkeligheten. Noen ganger skammer jeg meg litt over det. Disse damene er jo ikke gode forbilder for kvinner, de er gjennomdopet. 

Anonymkode: 17af0...c13

• Liker 4
Skrevet

Jeg er sliten. Jeg vil at mannen min skal være en annen person. Jeg er redd jeg ikke klarer å være der nok for min datter. Jeg er lei meg for at jeg har foreldre som er utilgjengelige, og for at jeg skal bli gammel uten å ha noen å stole på. Mannen min kommer ikke til å være der for meg. Ikke foreldrene mine. Egentlig, så er kjærligheten blitt borte, og den kjærligheten jeg trodde var der som barn, den var aldri der, ettersom jeg har blitt eldre ser jeg heller ikke noe kjærlighet i mannen min. Det gjør meg trist.

Men min datter skal ikke ha det sånn

Anonymkode: 70be0...f91

• Liker 2
  • Hjerte 21
Skrevet

At jeg ikke tenner på mannen min. Ikke gjort på mange år.

Anonymkode: 07b16...8b0

• Liker 13
  • Hjerte 1
Skrevet

En til: jeg er redd for hva som skjer med datteren min etter min død. 

Anonymkode: 70be0...f91

• Liker 1
  • Hjerte 21
  • Nyttig 1
Skrevet

At jeg ofte tenker at andre liker alle andre mye bedre enn meg.

Tenker ofte på hva jeg skulle gjort om noen av barna mine døde før meg.

Anonymkode: 3edd5...a7c

• Liker 1
  • Hjerte 11
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ikke jeg heller. Det er gått så langt at jeg ikke klarer nærhet med han lenger. Orker ikke at han tar på meg. 

Anonymkode: 2d99f...038

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

Har hatt noen folk fortelle meg at de aldri vet hva jeg tenker eller føler fordi nesten uansett hva vi gjør så viser jeg veldig lite  følelser osv, så når jeg hører sånt tenker jeg jo på om eventuelt når kompiser "gir opp" og slutter å invitere meg med på ting, osv.

Anonymkode: ab504...9e7

• Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du er ikke alene. Tror jeg har nådd et punkt hvor jeg ikke finner noen menn attraktiv. Ikke kvinner heller altså.

Anonymkode: 2ba7b...ea0

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg forstår ❤️har det også slik❤️

Anonymkode: 9182a...d59

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Hvis folk visste hvilke intense dagdrømmer jeg har der noen ganger kjente folk, og andre ganger folk i livet mitt mer perifert blir vevd inn i en systematisk urealistisk politisert dagdrøm, der min rolle varierer med hvilket humør jeg er i, hadde de krevd meg tvangsmedisinert

Anonymkode: 9a8c9...e1d

• Liker 16
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes min kvinnelige og såkalt godt voksne fastlege (nei, jeg har egentlig ikke legefetisj i det hele tatt) er utrolig tiltrekkende og lurer på om hun er flink til å kysse. Hun ser ut som hun lukter veldig godt. Har aldri tenkt å sjekke.

Ellers sier jeg det meste høyt, men ikke alltid til så veldig mange. Har heldigvis gode venner som er minst like rare som meg og vi kan prate om de sykeste ting.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ikke jeg heller. Det er gått så langt at jeg ikke klarer nærhet med han lenger. Orker ikke at han tar på meg. 

Anonymkode: 2d99f...038

Da bør dere avslutte forholdet.

Anonymkode: 2f72a...43c

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

At jeg egentlig liker ingen, er redd alle og ikke helt skjønner hvordan jeg skal komme meg videre i livet😔❤️

Skulle ønske jeg fungerte som "alle andre" men vet jo at det ikke går. 

Anonymkode: 9182a...d59

• Liker 2
  • Hjerte 16
Skrevet

At jeg lever i en psykose fantasi.  Liksom at jeg egentlig har drept hele familien min og våkner opp om morgenen å snakker til liket av mannen min og bare hallusinerte om at han står opp og hår på jobb.  Og når jeg går for å vekke barna mine er de egentlig døde og jeg bare tror de lever å driver å steller og kler på to lik?

Men innerst inne vet jeg at det ikke er tilfelle, men jeg har den lille stemmen baki hode som sier til meg at «du vet du er helt gal og egentlig bare hallusinerer hele livet ditt».

Dette er tanker jeg ikke kan fortelle til noen, tørr ikke si det til behandleren min engang.

Har kptsd og bipolar lidelse med mye depresjoner, og har hatt korte psykotiske perioder.

Anonymkode: d677d...262

• Liker 1
  • Hjerte 8
Skrevet

Har bare lyst til å være hjemmeværende husmor med eget hus og hage der jeg også kan ta i mot 4 unger til😅 

• Liker 10
  • Hjerte 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis folk visste hvilke intense dagdrømmer jeg har der noen ganger kjente folk, og andre ganger folk i livet mitt mer perifert blir vevd inn i en systematisk urealistisk politisert dagdrøm, der min rolle varierer med hvilket humør jeg er i, hadde de krevd meg tvangsmedisinert

Anonymkode: 9a8c9...e1d

Gøy! Jeg digger sånne greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...