AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #1 Skrevet 17. august 2023 Dette er ikke første gang jeg har en kjæreste som sliter med å komme litt for kjapt som jeg har måttet hjelpe og lære holde ut mer. Han jeg er med nå er en litt spesiell situasjon. Jeg kan onanere eller suge han i evigheter null problem. Og vi kan ha sex sikkert 15 minutter eller mer avhengig av hvor mye forspill vi har hatt uten at han kommer, noe som er mer enn nok for meg. Problemet er derimot at jeg kan ikke utrykke meg verbalt, begynner jeg med noe dirty talk hvor jeg sier mer enn at han er deilig eller stønner på måten jeg er vandt med mister han fullstendig kontroll og kommer nesten med en gang. Det er jo en ting som er litt kjipt for oss begge jeg nyter å kunne stønne for både min egen del og kunne gi positiv tilbake melding at jeg liker hva han gjør. Mens han er frustrert og har begynt å skamme seg for at han ikke har bedre kontroll. Har prøvd ting som start og stopp metoden, men det funker dårlig. Måten han forklarer hvordan det er for han, er at å høre meg stønne er det mest sexy, mest opphissende tingen som finnes. Det høres kanskje rart ut, han prøvde å sammenlignet det med hvordan det er å være for nær sterke flamer. Han er brannmann så han forklarte at det er ikke uvanlig om man ikke rakk å tømme blæren hvis du ender opp der flamene er varmest, hvis temperaturen er høy nok, er det ikke nøye hvem du er, hvis blæren din er full kommer den til å få en spasme og tømme seg da det er 1000 ganger sterkere enn om du går med full blære inn i en varm dusj. Forskjellen med denne situasjonen er at han vet ikke hva det er som får han til å kunne ha sex som normalt så lenge han ikke blir stimulert av å høre stønnene mine. Noen tips? Jeg føler at vi burde kunne finne en løsning på dette, det gjelder også hvis han går ned på meg. Da slipper jeg meg jo løs, men må legge en hånduk under han for det skjer at han kommer uten stimulasjon av å høre meg komme. Anonymkode: 3202f...71f
Ardenus Skrevet 17. august 2023 #2 Skrevet 17. august 2023 (endret) Stønn i vei, blir nok bedre over tid. Hvis ikke, kan du bruke dette i sexen, at du ikke tar på han engang også visker du i øret hans med små stønn for å få han til å komme. Endret 17. august 2023 av Ardenus 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #3 Skrevet 17. august 2023 Høretelefoner med ordentlig sinna heavy metal😄🤷♀️ Anonymkode: 6bcc4...5cd 2
Flintis Skrevet 17. august 2023 #4 Skrevet 17. august 2023 Kan du ta opptak av stønnene når du har egentid så kan han høre på dem når han har egentid så kanskje det normaliserer seg. Bare et forslag fra meg. 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #5 Skrevet 17. august 2023 Å herregud! Jeg hadde ikke klart å dy meg, jeg hadde prøvd å få ham til å komme på verst tenkelige tidspunkt 🤣 Flaks for han at han har en mer sympatisk kjæreste 😇 Anonymkode: 8f386...e7e 1 3 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #6 Skrevet 17. august 2023 Mens du stønner si noe sånn som at det hadde vært digg med en til kuk å suge mens han knuller deg. Da blir han enten slapp eller så kommer han som et fyrverkeri Anonymkode: d7d8e...4c0 1
Fighter83 Skrevet 17. august 2023 #7 Skrevet 17. august 2023 (endret) Han får ikke lov til å knulle deg før du har stønnet en del når han gjør oralsex eller leker med leketøy på deg tenker jeg 👍 Høres veldig moro ut med en slik kar syntes jeg men forstår jo frustrasjon din også😅 Endret 17. august 2023 av Fighter83 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #8 Skrevet 17. august 2023 Han må få deg til å komme først, så kan du komme/nyte sexen idet han kommer. Anonymkode: 83b12...90d 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #9 Skrevet 18. august 2023 Fighter83 skrev (17 timer siden): Han får ikke lov til å knulle deg før du har stønnet en del når han gjør oralsex eller leker med leketøy på deg tenker jeg 👍 Høres veldig moro ut med en slik kar syntes jeg men forstår jo frustrasjon din også😅 Oral sex har på en måte blitt vår form av en kjappis, siden selv når han ikke kommer av å høre meg mens han bruker munn eller leker. Må han få tømt seg for å ikke få smerter i pungen. Det er faktisk en merkbar forskjell på hvordan pungen hans føles bare i hånden, og testiklene hans are super sensitive på det tidspunkte. Heldigvis selv om han skammer seg over det og ønsker han kunne hatt kontroll, så kan han se humoren i det når jeg iblant har ertet han litt ved å få han til å komme. Enten fordi jeg føler har lyst til å være ferdig eller at jeg allerede har kommet en gang og føler ikke behovet for å komme igjen. Så jeg slipper hemmingene både stønner og samtidig si de mest syke tankene jeg kan komme opp på i øyeblikket blandet med at jeg oppfordrer han til å komme. Så vi har funnet veier rundt at jeg ikke blir totalt seksuelt frustrert over at han ikke kan tilfredstille meg, det er ikke problemet. Jeg savner bare det å kunne slippe meg helt løs ikke bare med stønnene mine men også være skikkelig frekk i kjeften. Siden jeg aldri snakker på den måten utenfor soverommet. AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han må få deg til å komme først, så kan du komme/nyte sexen idet han kommer. Anonymkode: 83b12...90d Det har vi gjort, og en positiv ting med det er at hvis jeg holder tilbake når vi har sex og jeg begynner å komme, så kan jeg få oss til å komme samtidig ved å utrykke meg. Samtidig savner jeg å kunne utrykke for deilig det føles mens det bygges opp. Anonymkode: 3202f...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå