Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent en fyr i 2mnd nå. Vi har gått på date og klikker kjempe godt. Han har også vært me meg i 16 dager i strekk

vi har bestemt oss for å være eksklusive. 
Når vi var ute på fest med vennene til han, så spurte de om vi var sammen. Han svarte vi er ikke sammen offisielt. 

han sikter til å ville møte meg mer. 
kan dette utvikle seg til et forhold i og med han velger å si til vennene at vi ikke er sammen offisielt? 

Anonymkode: 9e207...ae8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik du skriver det her: ja.

Men helt ærlig, vi vet faktisk ikke. Du må nesten snakke med han fyren.

Anonymkode: 4e280...b9c

• Liker 1
Skrevet

«Offisielt», noe så latterlig. Enten er man sammen eller ikke. Høres ikke ut som han vil være sammen med deg. 

Anonymkode: a4ca9...a48

• Liker 4
Skrevet

Om de er ekslusive er de ikkje då offisielt saman? Rart svar å kome med syns eg..

• Liker 2
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Har kjent en fyr i 2mnd nå. Vi har gått på date og klikker kjempe godt. Han har også vært me meg i 16 dager i strekk

vi har bestemt oss for å være eksklusive. 
Når vi var ute på fest med vennene til han, så spurte de om vi var sammen. Han svarte vi er ikke sammen offisielt. 

han sikter til å ville møte meg mer. 
kan dette utvikle seg til et forhold i og med han velger å si til vennene at vi ikke er sammen offisielt? 

Anonymkode: 9e207...ae8

Hvorfor lar du det hele være opp til han? har ikke du noen tanker?

Anonymkode: 55ad1...6a6

• Nyttig 1
Gjest Raptuss
Skrevet

Hvis han har barn fra før så kan det hende at han vil informere de først? Kjedelig å høre det fra andre. 

Eventuelt at man tuller med at det ikke er offisielt fordi statusen på Facebook ikke er endret.

Utenom de to tingene så synes jeg vel det virker som en litt rar ting å si. Du får nesten spørre kjæresten din da, siden han har fasit.

Skrevet

Jeg hadde syntes det var rart. Enten sier man. 1. Vi dater. 2. Vi er sammen.

I min verden..

Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)

Dere har jo sagt dere er eksklusive så ville spurt rett ut hva han tenkte. At det føles litt rart å si «ikke offisielt». 

Enten at dere dater eller er kjærester.

Endret av WhisperingWind
Skrevet

Et forhold er uoffisielt til man forteller andre at dere er sammen. Når han fortalte at dere er sammen uoffisielt, så har det jo da blitt offisielt. Med mindre det var bestekompisen og han ikke fikk lov til å si det videre.

Eller kanskje han mente at dere ikke har spurt hverandre om å være kjærester, men at han føler at dere er det.

Anonymkode: 2d600...1c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...