Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å tolke denne meldingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en type på ferie, vi «datet» i en måneds tid, så bare sluttet jeg å høre fra han.. så skriver han dette i dag, etter en uke uten kontakt..

Jeg vet at det er vanskelig utifra så lite tekst, og forklaring, men hva mener han med «and as well I don’t wanna see you with the eyes of interest.” ? 
Mener han at han ikke vil være interessert i meg? Eller at han ikke vil se at jeg er interessert i han? 
det at han ikke har tid til meg osv er en sannhet, da det var en komplisert situasjon og vi hadde lite tid sammen per dag.. 

21 år begge to. Engelsk er ikke akkurat morsmålet hans.. 

Anonymkode: 6b27b...d99

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Møtte en type på ferie, vi «datet» i en måneds tid, så bare sluttet jeg å høre fra han.. så skriver han dette i dag, etter en uke uten kontakt..

Jeg vet at det er vanskelig utifra så lite tekst, og forklaring, men hva mener han med «and as well I don’t wanna see you with the eyes of interest.” ? 
Mener han at han ikke vil være interessert i meg? Eller at han ikke vil se at jeg er interessert i han? 
det at han ikke har tid til meg osv er en sannhet, da det var en komplisert situasjon og vi hadde lite tid sammen per dag.. 

21 år begge to. Engelsk er ikke akkurat morsmålet hans.. 

Glemte å legge ved bilde av meldingen. 

IMG_0510.jpeg

Skrevet

Det betyr "blokk og slett meg for ditt eget beste"

Anonymkode: 57ee3...061

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Og hvilken rolle spiller det?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
KallePils skrev (8 minutter siden):

Og hvilken rolle spiller det?

Det spiller en rolle for meg.. jeg vet at ingen kan si 100% sikkert hva han mener, men jeg er allikevel nysgjerrig. 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kanskje, men da hadde han vel heller bare latt være å svare, og blokkert og slettet meg selv? 

Skrevet

Han er ikke interessert i deg eller vil ikke bli det, du ble avvist.

Anonymkode: 7dba6...8cb

• Liker 11
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du 14 år??? 

TS: Trenger ikke blokkere og banne men han sier rett ut at han ikke er interessert, så det er ikke så mye mer å tenke på. Det at han ikke har tid er bare et påskudd for å "forklare" litt. Men han sier jo rett ut at han ikke er interessert og håper du finner en du fortjener.

Ryddig og greit. 

Anonymkode: ed6c6...9a0

• Liker 1
Skrevet

«Unnskyld for at jeg oppførte meg så dårlig da jeg ghosta deg, men jeg er ikke interessert i deg overhodet og håper at du finner en annen å bli sammen med»

Anonymkode: 938fb...063

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Går det virkelig an å misforstå en sånn melding?

Anonymkode: 7cd44...f4d

• Liker 7
Skrevet

Øh, er det usikkerhet knyttet til om han er interessert eller ikke?

Anonymkode: bcf1f...037

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Øh, er det usikkerhet knyttet til om han er interessert eller ikke?

Anonymkode: bcf1f...037

Nei, jeg vet at han ikke er interessert.. eller.. jeg vet at han er interessert, men med en jobb fra 14-01 7 dager i uken, så er det ikke lett å bli kjent. Og jeg pushet kanskje litt for mye på når det kom til det med at han hadde så lite tid til meg. 
det er kun den ene setningen jeg lurer på hva han mener med. Jeg vet at vi er ferdige. 

Skrevet

Det er ikke behov for tolkning der. Sydenflørter blir sjelden noe av!

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, jeg vet at han ikke er interessert.. eller.. jeg vet at han er interessert, men med en jobb fra 14-01 7 dager i uken, så er det ikke lett å bli kjent. Og jeg pushet kanskje litt for mye på når det kom til det med at han hadde så lite tid til meg. 
det er kun den ene setningen jeg lurer på hva han mener med. Jeg vet at vi er ferdige. 

Nei han er ikke interessert. Han bruker jobben som en unnskyldning for å Skåne følelsene dine og gjøre det enklere for han selv, men han er oppriktig ikke interessert. 

Anonymkode: ffaaf...c44

• Liker 3
Skrevet

😂 har du vært i Tyrkia og røket på en kar som ville ha billett til Norge, men etterpå innsa at det ikke var verdt det? 🤔😂

Anonymkode: d9cfe...eee

• Liker 1
Skrevet

« i dont want to see you with eyes of interest» på gebrokkent engelsk hadde jeg tolket til «jeg ser ikke på deg med interesse» Altså, ikke interessert lenger. 

Anonymkode: 121bd...b49

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

« i dont want to see you with eyes of interest» på gebrokkent engelsk hadde jeg tolket til «jeg ser ikke på deg med interesse» Altså, ikke interessert lenger. 

Anonymkode: 121bd...b49

Ja, det var noe sånt jeg tenkte meg, men det var ikke så lett å tolke den… skjønner at med så lite forklaring osv så er det lett å tro at dette er en enkel utvei for han osv, men jeg vet at han var oppriktig interessert i meg, men noe skjedde over natten. Det var ikke en vanlig ferieflørt heller, da jeg bor både her og i det landet. Engelsk er ikke morsmålet hans, men han snakker veldig bra engelsk, og normalt skriver han veldig bra også, men den setningen klarte jeg ikke å tolke.. jeg kunne ha tolket den som at han ikke er interessert mer, eller at han ikke vil være interessert mer, pga alle komplikasjonene det medfører. 
men dere har rett, det betyr egentlig ikke noe…men jeg ble oppriktig betatt av han, så hele greia er litt lei, men det er vel bare å gå videre. Takk til dere som har svart ordentlig, dere andre kunne ha latt være å svare, jeg har faktisk følelser. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei han er ikke interessert. Han bruker jobben som en unnskyldning for å Skåne følelsene dine og gjøre det enklere for han selv, men han er oppriktig ikke interessert. 

Anonymkode: ffaaf...c44

Det var jeg som sa først at det ikke funket pga at han jobbet så mye, så vi fikk aldri tid til å bli ordentlig kjent. 

Gjest AnonymBurka
Skrevet

Han er ikke interessert i deg lenger og skylder på at han har det tøft for tiden

Skrevet

Ja, denne mannen sier det jo rett ut, han er ikke interessert og håper du finner en annen. Han prøver å si det på en skånsom måte, da, og det er jo fint. Men nei, han er dessverre ikke interessert i noe mer, og meldingen kan ikke på noen måte tolkes som at han er interessert, heller.

Anonymkode: 4fd09...d94

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja, denne mannen sier det jo rett ut, han er ikke interessert og håper du finner en annen. Han prøver å si det på en skånsom måte, da, og det er jo fint. Men nei, han er dessverre ikke interessert i noe mer, og meldingen kan ikke på noen måte tolkes som at han er interessert, heller.

Anonymkode: 4fd09...d94

Men om han er så ekstremt uinteressert, hvorfor sier han da at han ikke liker tanken på at jeg skal date noen andre eller at han er redd for at jeg skal såre han osv? Vel… er vel bare jeg som overtenker. Thank you - next.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...