Gå til innhold

Veldig nervøs, sex med ny mann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg har vært sammen med eksmannen min siden jeg var 16 år og det ble slutt for par år siden( jeg ble 36, altså 20 år). 

Nå har jeg fått ny kjæreste i noen mnd. Han hinter og jeg vet han vil ha sex. Jeg føler meg ikke presset,for jeg vil jo også, men tør ikke. Siden jeg har kun hatt 1 partner, har jeg ikke mye erfaring. Mens han har i sine år hatt flere. 

Har dere menn noen gang vært skuffet etter sex (mens dere har sex ev). Hva gjorde dere skuffet/ turn off? 

Grunnen til minnl usikkerhet er at jeg og min eks egentlig ikke har utforsket noe. Han elsker suging men skyver meg alltid unna etter et par minutter, som om han ikke vil at jeg skal. Selv om han alltid er den som initierer. Poenget med infoen er at vi ikke snakker så mye sammen ang dette. Derfor har jeg erfaringsmessig ikke mye å komme med.

Anonymkode: b7088...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det din eks eller din nåværende date som skyver deg unna når du suger ham? (jeg tolket det egentlig som din eks, men ble usikker)

Om det ikke er din nye date som skyver deg unna så tenker jeg det beste er å snakke sammen om det, utenfor sengen og når det ikke er aktuelt å ha sex der og da.

Du kan jo vinkle det til at du egentlig synes dette er positivt, at du og ny kjærest kan skape et godt sexliv sammen, men at du sikkert trenger litt tålmodighet fordi du er usikker fordi du kun har hatt én mann før.

Anonymkode: 16de3...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også veldig godt å bli sugd. Samtidig vet jeg at det blir veldig mye bedre om jeg tar meg av henne først. Da kan jeg virkelig slappe av og nyte det på en helt annen måte. 

Hva som har gjort meg skuffet? Det må være at hun bare ligger der, er dønn egoistisk, eller er dårlig på å kommunisere hva som er godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som elsker suging og initierer det, men skyver deg bort, tolker jeg som at han er redd for å komme før det har "startet".

Med andre ord er du god å suge, han vil bare også få pentrere og gi deg noe?

Skjønner det er litt nervøst og skummelt med ny sexpartner, men mitt tips er bare å gå inn i det med lyst og kåthet og føle på spenningen i å utforske hverandre. Du kan gjerne si at du bare har hatt en sexpartner hele livet, men det er ikke noen som trenger og snakkes ihjel. Jeg er kjempegod i senga og halve trikset mitt er å nyte og ha det gøy, ikke tenk så mye på taktikk og teknikk. Dere finner ut av hverandre etterhvert, selv for meg med mange hakk i sengestolpen så er det jo en ny opplevelse med hver nye partner og man er begge "jomfru" for hverandre og finner ut av både hverandre og seg selv og hvordan man har best sex sammen.

Anonymkode: b1001...cef

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

En som elsker suging og initierer det, men skyver deg bort, tolker jeg som at han er redd for å komme før det har "startet".

Med andre ord er du god å suge, han vil bare også få pentrere og gi deg noe?

Skjønner det er litt nervøst og skummelt med ny sexpartner, men mitt tips er bare å gå inn i det med lyst og kåthet og føle på spenningen i å utforske hverandre. Du kan gjerne si at du bare har hatt en sexpartner hele livet, men det er ikke noen som trenger og snakkes ihjel. Jeg er kjempegod i senga og halve trikset mitt er å nyte og ha det gøy, ikke tenk så mye på taktikk og teknikk. Dere finner ut av hverandre etterhvert, selv for meg med mange hakk i sengestolpen så er det jo en ny opplevelse med hver nye partner og man er begge "jomfru" for hverandre og finner ut av både hverandre og seg selv og hvordan man har best sex sammen.

Anonymkode: b1001...cef

Må slutte meg til denne så kan du jo tenke over om det er noe som du vil prøve og utforske og prate med han om dette og hva han kunne tenkt seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må du nok komme med mer kontekst. Hva skjer etter at han har skyvet deg bort? Løper han til ett annet rom? Kler han på seg? Får du han til å komme på andre måter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hei..

Jeg har vært sammen med eksmannen min siden jeg var 16 år og det ble slutt for par år siden( jeg ble 36, altså 20 år). 

Nå har jeg fått ny kjæreste i noen mnd. Han hinter og jeg vet han vil ha sex. Jeg føler meg ikke presset,for jeg vil jo også, men tør ikke. Siden jeg har kun hatt 1 partner, har jeg ikke mye erfaring. Mens han har i sine år hatt flere. 

Har dere menn noen gang vært skuffet etter sex (mens dere har sex ev). Hva gjorde dere skuffet/ turn off? 

Grunnen til minnl usikkerhet er at jeg og min eks egentlig ikke har utforsket noe. Han elsker suging men skyver meg alltid unna etter et par minutter, som om han ikke vil at jeg skal. Selv om han alltid er den som initierer. Poenget med infoen er at vi ikke snakker så mye sammen ang dette. Derfor har jeg erfaringsmessig ikke mye å komme med.

Dere er kjærester men har ikke hatt sex? Veldig merkelig, skjønner han rr utålmodig, man tester liksom «varene» før man kjøper dem fullt og helt.

Erfaring får man ikke av antall sexpartnere, men hvor mye man har hatt sex. Vil tro det var en del på 20 år. Kjør på

Anonymkode: 93f8a...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (2 minutter siden):

Her må du nok komme med mer kontekst. Hva skjer etter at han har skyvet deg bort? Løper han til ett annet rom? Kler han på seg? Får du han til å komme på andre måter?

det er eksen som skjøv henne bort, slik jeg tolker teksten

Anonymkode: 69690...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Øh, dere har vært kjærester i noen måneder og han hinter om sex fordi det er noe han vil ha? Og, hvem er det som elsker suging men skyver deg vekk, nåværende eller din eks.? Beklager om jeg pirker men formuleringen var ikke intuitiv. 

Uansett, han fortjener en pris for sin tålmodighet (er man kjærester så er det å ha sex en helt vanlig del av "pakka", med mindre en eller begge er aseksuell(e)). 

Om vi menn noen gang har vært skuffet? Vanskelig å si om jeg taler på vegne av alle menn men jeg tar sjansen på å hevde at det har vi alle vært, en gang eller flere. Det fine med oss menn er at vi rister av oss skuffelsen og gir det/deg en sjanse til, eller flere. Som regel. Hva som gjør oss skuffet kan være så mangt men om jeg skal driste meg til å gjette på noen "gjengangere", så er det nok: 

Hun er helt passiv (Sacco sekk). Hun er stille, vi lurer seriøst på om hun liker det for sin egen del eller kun gjør det for vår del. Hun har sperrer og fordommer for det meste, utenfor vaniljesex med lyset av. Hun rører oss ikke, bryr seg ikke, skjønner ikke at selv menn har erogene soner som definitivt trenger/trygler om stimulering, det er ikke alltid nok for oss å se på dama. Den siste er nok dessverre altfor vanlig, fordi kvinner, generelt, ikke har samme attrahering til menns kropper og attributter. Det trenger dere ikke krangle om en gang - hvor ofte leser/hører dere at menn sier at fitte (den fitta) er ekkel? 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

det er eksen som skjøv henne bort, slik jeg tolker teksten

Anonymkode: 69690...42a

Joda,men hva skjer så? Skyver han henne bort fordi han holder på å komme? Skyver han henne bort fordi han ikke liker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dere er kjærester men har ikke hatt sex? Veldig merkelig, skjønner han rr utålmodig, man tester liksom «varene» før man kjøper dem fullt og helt.

Erfaring får man ikke av antall sexpartnere, men hvor mye man har hatt sex. Vil tro det var en del på 20 år. Kjør på

Anonymkode: 93f8a...94b

Hva dom er så rart med det? Jeg hiver meg ikke i sengs med hvem som helst. Jeg må vite at dette er noe å byggende og føle meg trygg. Om noen ligger med noen på første date er greit. Men ikke tru at alle er slik

Anonymkode: a5369...b5d

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (13 minutter siden):

Ts her.

Eksen.(har ikke hatt sex med kjæresten)

Han(eksen) skyver meg vekk fra penisen og vil igang med penetrering. Han kommer ikke lett, så vil tro at det er ikke det at han er redd for å komme. Men skjønner liksom ikke noe, ikke ofte jeg suger han, han alltid hinter. Og når jeg endelig gjør det så skyver han meg vekk et par minutter. Hva er vitsen liksom? 

Ikke drt at jeg ikke liker å suge han. Gjør jo det, liker å se han nyyte. Men blir alltid usikker etterpå når han gjør dette. Men nok om akkurat dette.

Hele greia er at vi ikke har utforsket mye. Og jeg er ekstremt nervøs på ny mann. Samtidig som vi tenner på hverandre og vil haaaaaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts her.

Eksen.(har ikke hatt sex med kjæresten)

Han(eksen) skyver meg vekk fra penisen og vil igang med penetrering. Han kommer ikke lett, så vil tro at det er ikke det at han er redd for å komme. Men skjønner liksom ikke noe, ikke ofte jeg suger han, han alltid hinter. Og når jeg endelig gjør det så skyver han meg vekk et par minutter. Hva er vitsen liksom? 

Ikke drt at jeg ikke liker å suge han. Gjør jo det, liker å se han nyyte. Men blir alltid usikker etterpå når han gjør dette. Men nok om akkurat dette.

Hele greia er at vi ikke har utforsket mye. Og jeg er ekstremt nervøs på ny mann. Samtidig som vi tenner på hverandre og vil haaaaaa.

Hvorfor skriver du i nåtid om exen? Jeg skjønner ingenting. 

Anonymkode: 45505...ba4

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm,men jeg klarer ikke å se problemet her? Er det ikke bare å kjøre på med masse sex da? :D  Hvis du er sååå nærvøs så kanskje det hjelper med ett  lite glass vin? Eller øl eller lignende. Jeg syntes ialefall at første gangene er mest nervepirrende. Etter det så går det liksom litt av seg selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg skjønner at det tar tid å fase inn den nye, når den gamle fremdeles får all fokus. 

Anonymkode: f3f93...7f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Greit sorry. Verb var ikke i fokus akkurat da.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer bare på en eneste ting jeg ts?🙂 

Hvorfor i alle dager prater du ikke med ny kjæreste om dette? Dere har datet noen måneder.

Kommunikasjon er det viktigste.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (7 minutter siden):

Jeg lurer bare på en eneste ting jeg ts?🙂 

Hvorfor i alle dager prater du ikke med ny kjæreste om dette? Dere har datet noen måneder.

Kommunikasjon er det viktigste.

Ts her.

Helst ikke. Vil ikke virke usikker, selv om jeg er det.

Ville bare høre om dere som har blitt skuffet over sex med ny partner, og hva som gjorde at dere ble skuffet/turn off. Har fått noen svar her oppe men hører gjerne fra flere 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å tenk på fortid. Du har ikke mye erfaring, hva så?

Prøv deg frem med han nye, spørr om du er usikker, snakk.

Om du har lyst til å virke kjempe erfaren uten å være det (ikke ett smart sjakktrekk om du spør meg), så må du bare eie det. Spill skuespill, lat som. Spill ut ett scenario du synes er deilig og sexy. Om det er å suge, så gjør du det. Om det er å ligge i sofaen og kose litt med deg selv mens du ser på kjæresten din, så gjør det. Om det er å kle deg opp i noe du synes er sexy, gjør det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har erfaring i og med du har vært mange år i et forhold.  
Men sliter du med å være åpen og ærlig? 
Det er bedre å åpne seg og si litt om hva du tenker, enn å bake seg  inn i bortforklaringer og overdrivelser. 
Si at du er klar for sex, men at dere må bare begynne et sted og bli kjent med kroppene til hverandre, og bruk litt humor for å løse opp stemningen. 

Anonymkode: 0198e...c87

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...